Ja, leuk, maar nogmaals, wat heeft dit allemaal te maken met het overerven van notesquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Een stroomstoot door de draad jassen? Ja, dat gebeurt ook - daardoor gaat een toestel rinkelen.
Maar om iemand erop te wijzen dat ie erg lang in gesprek is, is het niet netjes om die even een schok te geven, voor iemand die niet opneemt - daar wordt dus al gerinkeld, harder rinkelen gaat iemand niet doen opnemen, er zoveel stroom opzetten dat het toestel roodgloeiend smelt is ook weer zo wat.
Oh? Echt bewust op grote schaal de regels hier negeren heb ik nooit gedaan volgens mij. Of houd je weer een lijst bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij toch wel vaak de dans ontsprongen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ze zitten niet alleen op een rare plek (is natuurlijk van de man die deze foto neemt), maar ze zijn ook nog eens gigantisch. Die 2 tenen samen zijn al even groot als het hoofd van sigme. En nee, je kunt niet alles op cameraperspectief gooien.![]()
Tuurlijk wel. Jouw postgeschiedenis is bijna één grote ad hominem. Alleen ben jij zogenaamd 'lief' en groen en links, waardoor je automatisch meer kunt flikken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Echt bewust op grote schaal de regels hier negeren heb ik nooit gedaan volgens mij.
Ik ga slechts Ad Hominem als dat meer dan verdiend isquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jouw postgeschiedenis is bijna één grote ad hominem. Alleen ben jij zogenaamd 'lief' en groen en links, waardoor je automatisch meer kunt flikken.
quote:Ik denk overigens dat je het met deze strategie goed zou doen in de politiek, en ook in de ambtenarij. Ik gun het je van harte.
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga slechts Ad Hominem als dat meer dan verdiend is.
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint. Als iemand mijn Ad Hominent dan steek ik wel terug jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Dit lijkt me een nogal subjectief en arbitrair criterium. Ik vind ook dat ik alleen Ad Hominem ga als dat meer dan verdiend is.
Ik vind ook dat ik zelden (of eigenlijk nooit) de eerste ben die ermee begint. En nu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint. Als iemand mijn Ad Hominent dan steek ik wel terug ja.
Uitslagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neem je de volgende zaken dan ook mee:
- dekbed
- rok
- trui
- haar
- handen
- tafeltje
- raam
- vloerkleed
- laptop
- stucwerk
Tja, hoe zou het toch komen dat ze niet wensen deel te nemen aan een dergelijk initiatief?quote:US, Turkish academics discuss Turkish-Armenian dialogue
Academics and historians from the United States and Turkey came together at an international conference to discuss Armenian-Turkish relations.
Held by Houston-based Raindrop Foundation, the conference entitled “Turkish-Armenian Question: What to do now?” aimed “to investigate the patterns and possible dynamics for peaceful coexistence between Turkish and Armenian societies” and “inspire them, their public and researchers to explore new approaches and paths to peace, to employ mutual understanding and to explore future cooperation.”
Mesrob Mutafyan, Patriarch of Armenians in Turkey, delivered the opening speech of the conference held on Saturday at the SMU in Dallas. Mutafyan said that the nations could live in peace as long as everyone accepted each other without discrimination on the basis of language, religion or race.
Speakers delivering speeches at the conference stressed that it was high time to talk over the solution and mark the history instead of planting seeds of hatred between the two people.
Both Turkish and American historians said that it was possible to solve the almost a century old discord between the two nations.
Armenian academics did not participate in the event although they had been invited, however, several Armenian students followed the conference along with Turkish students.
Yasar Tiryakioglu, Raindrop Foundation Chairman, said that bridges could be built between Turks and Armenians and that the conference was the first stone in the foundation of those bridges.
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint.
Waarschijnlijk omdat er botweg voorbij wordt gegaan aan de genocide die door serieuze wetenschappers buiten Turkije gewoon erkend wordt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Tja, hoe zou het toch komen dat ze niet wensen deel te nemen aan een dergelijk initiatief?![]()
Nee, gewoon omdat ze geen poot hebben om op te staan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er botweg voorbij wordt gegaan aan de genocide die door serieuze wetenschappers buiten Turkije gewoon erkend wordt?
Toch wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.
Typisch volkskrantgeblaat en een 'onderzoek' van niks. Linkse stemmingmakerij die heel makkelijk te weerleggen is als zijnde pure onzin, maar die de gemiddelde Volkskrantlezer precies op zijn of haar wenken bedient.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Aoristus het volgende:
*** Allochtone managers nog altijd dun gezaaid ***
Tweederde van de werkgevers in Nederland vindt dat hun werkvloer een afspiegeling van de samenleving moet zijn. Desondanks haalt slechts eenvijfde van de werkgevers die norm....
http://www.volkskrant.nl/(...)g_altijd_dun_gezaaid
Je twijfelt dus aan je eigen ontkenning?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
Toch wel hoor. Maar goed je houdt nog steeds een lijst bij om een tegendeel te bewijzen
?
wie ben jijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Typisch volkskrantgeblaat en een 'onderzoek' van niks. Linkse stemmingmakerij die heel makkelijk te weerleggen is als zijnde pure onzin, maar die de gemiddelde Volkskrantlezer precies op zijn of haar wenken bedient.
Turken schijnen het best goed te doen, in verhouding tot andere grote groeperingen in Nederland, hebben Turken vrij veel hoog opgeleiden en succesvolle banen. Neem Albayrak bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ook bij ons merk ik wel eens dat enkelen er moeite mee hebben. Maar ik schijn nogal overtuigend te kunnen overkomen![]()
Neehoor ik twijfel niet aan m'n eigen ontkenning, dat jij wat moeite lijkt te hebben met lezen lijkt me overduidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je twijfelt dus aan je eigen ontkenning?Lijkt me verstandig.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
Ik bedoel ook dat ik zelden de eerste ben die ermee begint.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.
Ik bevestig dus slechts m'n eigen mening dat ik zelden de eerste ben die er mee begint. En dat kansloze lijstjesgedrag van je slaat gewoon nergens op vandaar dequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
Toch wel hoor. Maar goed je houdt nog steeds een lijst bij om een tegendeel te bewijzen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |