Fantastisch!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eén envelopje. En ik denk het wel.![]()
Oh, wat lief zijn jullie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
http://basisrecepten.skynetblogs.be/archive-month/2004-06
Soms slaat 't toe, Lien, dan realiseer je je opeens: 'I'm fucked. Can't get out.' Heb jij dat nooit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Wat nu weer?
Ik kan wel 'ja' zeggen, maar ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Soms slaat 't toe, Lien, dan realiseer je je opeens: 'I'm fucked. Can't get out.' Heb jij dat nooit?
Zeg maar 'ja', Lien, toe, toe, zeg maar 'ja'.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan wel 'ja' zeggen, maar ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt.
Had 'ie wat aan zijn beentjes?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef sigme het volgende:
Hoe vreselijk is dit alles. Toen ik Ween voor het eerst zag kon Pots nog niet lopen.
Dat moet wel bij een gevoel blijven hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben vanavond content. Ik heb het gevoel een verdrietig meisje onverdrietig gemaakt te hebben.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja hoi, hier!
Speciaal omdat ik vandaag lief ben, een link naar het vorige topic erbij: TTK LPT 216/a. .
Ergens tussen dit lieve begin en tevreden einde lag een opmerking die 'm een 48uurs ban opleverde.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben vanavond content. Ik heb het gevoel een verdrietig meisje onverdrietig gemaakt te hebben.
En die is nog terug te vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ergens tussen dit lieve begin en tevreden einde lag een opmerking die 'm een 48uurs ban opleverde.
Ik denk dat men vindt dat ergens een grens moet liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Ik vind doodverwensingen een beetje rare reden om geband te worden overigens.
[POL 1203] Reichsparteitagsgeländequote:
Z'n fotoboek werkt vast nog wel.., dus mocht je hem missen..quote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Gellius het volgende:
Welnee, pope is een verstandige jongen. Helemaal nergens voor nodig.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Gellius het volgende:
Welnee, pope is een verstandige jongen. Helemaal nergens voor nodig.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef Z het volgende:
Pope moet wel stoppen met die witregels in z'n reacties. Dat vind ik hetzelfde als je stem verheffen namelijk.
Wat mij betreft mogen de gedragsregels een stuk strenger.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef Z het volgende:
Dat snap ik maar die grens is raar. Je mag bijv. wel een avatar met een plaatje van Hitler hebben, maar niet een keer 'sterf' zeggen. Maar goed, als ik me ergens niet druk over ga maken is het wel het HR.
arme Pope...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen de gedragsregels een stuk strenger.
Ik heb 't bekeken.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Z'n fotoboek werkt vast nog wel.., dus mocht je hem missen..
Ik denk zelf dat het zoiets is als niet willen kijken naar een ongeluk maar het dan toch doen.quote:
Zoalng ze maar consequent zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen de gedragsregels een stuk strenger.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Pope is een schatje en een lekker ding.
Nou, welkom dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef Arachide het volgende:
Dit is mijn eerste post in deze reeks, waarmee ik toch zeker een paar duizend users achter mij laat die het niet hebben gedaan.
Moest je dat van hem zeggen?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Pope is een schatje en een lekker ding.
Waar zou ze zijn gebleven??quote:
wyccie wou altijd zo anoniem mogelijk zijn.. Zoals Lienekien zeg maar...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Moet je nagaan hoe veel ze hier was...en dan * floep* weg. Kende iemand wyccie 'in het echt'?
Dat haar relatie vorig jaar uitging wist ik, maar niet dat het met treinhomo was!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Z het volgende:
En ze had toch een relatie met treinhomo? Dat was weer uit overigens, wellicht heeft dat er iets mee te maken.
Oja. Verhip. Die zien we ook al minder dan voorheen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Z het volgende:
En ze had toch een relatie met treinhomo? Dat was weer uit overigens, wellicht heeft dat er iets mee te maken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
wyccie wou altijd zo anoniem mogelijk zijn.. Zoals Lienekien zeg maar...
[...]
Ahum. Misschien dat je wat beter moet opletten. Ahum.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat haar relatie vorig jaar uitging wist ik, maar niet dat het met treinhomo was!
Leuk zo'n lijstje. Tot nr 32 ken ik ze allen, daarna ook nog veel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk vindt om te weten:
Hij klopt niet voor de volle 100% maar het is een aardige benaderingTop 50 posters in de TTK LPT reeks
Ik lees hier niet alles hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ahum. Misschien dat je wat beter moet opletten. Ahum.
Nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik lees hier niet alles hoor
Sinds wanneer trek je je daar iets van aan?!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef JAM het volgende:
Ik heb zo'n zin om te schelden met de vreselijkste ziektes, maar dat mag niet van Lien..
Grote Kruisstraat 16a.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Kom op zeg, je laat je toch niet weerhouden door zo'n anonymusje uit Stad?
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek je je daar iets van aan?!
Het was vorige week 18 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?
Ik zal isa eens vragenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?
Ik heb in een straat gewoond die niets van dat al in de straatnaam had. Wat dacht je daar van.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
Weten jullie wel dat ik m'n hele leven nog nooit in een straat heb gewoond? Nee, op een horst, op een laan, op een andere laan, op een plein en op een gracht.
Nou, ik heb nog in een straat gewoon die niet eens een straatnam had! Wat dacht je daarvan!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb in een straat gewoond die niets van dat al in de straatnaam had. Wat dacht je daar van.
Ik zie een overbodige spatie. Ik denk: ik zeg het even.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef Z het volgende:
Ik heb hier wel eens een sollicitatie brief voorbij zien komen van iemand die op 'Hamster 17' woonde. Je zou zo iemand bijna niet serieus nemen.
DE ENG ELSE ZIEKTE! DE ENG ELSE ZIEKTE!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef Z het volgende:
Ik heb hier wel eens een sollicitatie brief voorbij zien komen van iemand die op 'Hamster 17' woonde. Je zou zo iemand bijna niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef JAM het volgende:
[..]
DE ENG ELSE ZIEKTE! DE ENG ELSE ZIEKTE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |