Heeft Bill O'Reilly het ook al over Tegenlicht gehad?quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet je wekelijkse shot linkse propaganda niet missen natuurlijk.
Hersenloos mormel: Ze laten onderdrukking, hypocrisie, verzamelen van martelaren en steunende kranten aan de universiteit zien.. DFat noem jij Jmarijnissen tvquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, JanMarijnissenTV gaat aan mij voorbij.
Het is fijn als je het niet met m eens bent, maar doe iig de moeite het op een normale manier te verwoorden.quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hersenloos mormel: Ze laten onderdrukking, hypocrisie, verzamelen van martelaren en steunende kranten aan de universiteit zien.. DFat noem jij Jmarijnissen tv
Lul toch niet zo dom
Dat is t probleem met mensen zoals jullie
Niet die mening
De extreme tunnelvisie
bemoei je d'r niet meequote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is fijn als je het niet met m eens bent, maar doe iig de moeite het op een normale manier te verwoorden.
Je kan met dergelijke mensen geen inhoudelijk gesprek voerenquote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is fijn als je het niet met m eens bent, maar doe iig de moeite het op een normale manier te verwoorden.
Zo, nuancetje wel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat is t probleem met mensen zoals jullie
Ik zit vandaag anders prima in mijn vel - ik vind mijn opmerking helemaal niet generaliserend - tenzij je m misplaatstquote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo, nuancetje wel.
Zeg het eens Pots. Had er een vogel op je bankje gepoept, vandaag?
Hee ben jij er ook weer. Hebben jullie moderatiedagen afgesprokenquote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo, nuancetje wel.
Zeg het eens Pots. Had er een vogel op je bankje gepoept, vandaag?
Plain old telephone system?quote:
Dus het probleem is niet wat ze vinden; maar dat ze zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zit vandaag anders prima in mijn vel - ik vind mijn opmerking helemaal niet generaliserend - tenzij je m misplaatst
Ik heb het over mensen die op een bepaalde manier discussieren
En met een onoverwinbare mening
Niet over mensen die voor een bepaald beleid zijn
Sinds wanneer bekritiseert de moderator in de SC eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus het probleem is niet wat ze vinden; maar dat ze zijn..
En dat is niet generiek, want het geldt voor dat soort mensen, en dat is Finder in zijn eentje. Dat lijkt me juist & terecht.
Wat dacht jij, dat ik plots heel anders zou worden omdat ik blauw ben?quote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekritiseert de moderator in de SC eigenlijk![]()
quote:Voor alle vrouwen die bij het passen van een spijkerbroek verrukt roepen "Gelukkig, nog steeds maatje 36!" is er nu slecht nieuws. Uit onderzoek van de Britse krant 'The Sunday Times' is gebleken dat de meeste spijkerbroeken groter zijn dan de maat aangeeft. De fabrikanten hebben de maten de afgelopen jaren aangepast aan de letterlijk groter wordende klantenkring.
De dames zijn maar wat blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek in feite al groter is dan een maatje veertig. Vooral de merken Gap, Zara, H&M en French Connection maken de wereld voor de vrouw wat rooskleuriger. Deze praktijk van onjuiste maten is overgewaaid uit de Verenigde Staten. Daar wordt dit al veel langer gedaan.
Nee, ik vind je nog steeds een betweterige bemoeial, maar ik vraag me wel af waarom Rock alleen in de FB staat vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dacht jij, dat ik plots heel anders zou worden omdat ik blauw ben?
Ik weet niet waar Chewie is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik vind je nog steeds een betweterige bemoeial, maar ik vraag me wel af waarom Rock alleen in de FB staat vandaag.
Doet die niet mee voor spek en bonenquote:
Ik heb m ook nog niet voorbij zien komen.quote:
Spijkerbroekenmaat 36quote:
Diegene die mij weet te overtuigen en mij van mening kan laten veranderen verdient terstond de Nobelprijs discussiëren.quote:Op maandag 16 april 2007 21:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die op een bepaalde manier discussieren
En met een onoverwinbare mening
Denk dat alleen je moeder dat kan iddquote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Diegene die mij weet te overtuigen en mij van mening kan laten veranderen verdient terstond de Nobelprijs discussiëren.
"Ambities"quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Doet die niet mee voor spek en bonenDie is er helemaal nooit, maar die heeft verder ook geen "ambities"
Ach, tegen angstaanvallen bestaan tegenwoordig prima medicijnen hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Diegene die mij weet te overtuigen en mij van mening kan laten veranderen verdient terstond de Nobelprijs discussiëren.
staat in je functiebeschrijvingquote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
"Ambities"Wie heeft er wel "ambities" en wat wordt "geambieerd"?
hihi,quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef gelly het volgende:
Overigens vond ik de finale van KRO's "wie is de beste helderziende" doorgestoken kaart. Een beetje helderziende weet toch dat ie gaat winnen ?
Verzinnen ? Het viel me op.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hihi,
kostte je het moeite om dit te verzinnen?
Zei je vrouw dat vannacht?quote:
Aan gelly zal je bedoelen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dudes van 30+ in de club
Geen idee hoe het komt, maar ik moest gelijk aan X-Ray denken
Het was al zo vaak opgemerkt, maar goed, jullie hebben nu pas tv daar, goed.quote:
Ik ben hier niet de metrosexueel geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aan gelly zal je bedoelen.
Ik kom helaas niet zoveel meer in het uitgaansleven de laatste tijd
Nee je bent uberhaupt niet echt sexueel he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de metrosexueel geloof ik.
Heb je je bestelling al binnen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee je bent uberhaupt niet echt sexueel he?
Ik heb je daar niet gezienquote:
Zei ze dátquote:
Maar werd geen tweede aflevering "Robbert van de Broeke" De voorbeelden vond ik vaak toch veelzeggend....quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef gelly het volgende:
Overigens vond ik de finale van KRO's "wie is de beste helderziende" doorgestoken kaart. Een beetje helderziende weet toch dat ie gaat winnen ?
Met die gedachte doe ik geen oog dicht. Maar hoe zit het dan, hebben jullie mod-shifts?quote:
Er is inderdaad een beste drilboor voor nodig om door die betonnen plaat voor je kop heen te komen gok ik.quote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is inderdaad een beste drilboor voor nodig om door die betonnen plaat voor je kop heen te komen gok ik.
Prick of consciousness.quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prick of the society.
hihihihi, ze snapt het nietquote:
quote:Tilburg: imam Salam integreert niet
Imam Ahmed Salam is zo conservatief dat hij onmogelijk in de Nederlandse maatschappij kan integreren. Dat concludeert de Tilburgse gemeenteraad na een gesprek met de omstreden imam.
Het gesprek vond plaats op initiatief van de gemeenteraad. Die wilde graag persoonlijk van Salam en zijn zoon Suhayb Salam horen wat hun bijdrage is aan de Tilburgse maatschappij. Suhayb moest voor zijn vader vertalen, omdat die gebrekkig Nederlands spreekt.
Niet iedereen was het eens met de conclusie van de gemeenteraad. PvdA-fractievoorzitter D. van Griensven vindt dat Salam wel met zijn mond de integratie belijdt, maar dat zijn daden achterwege blijven.
De imam liet in het gesprek weten dat vrouwen wel als verpleegster mogen werken, maar niet op een gemengde afdeling. Ook mogen ze van hem bij de marechaussee, maar mogen ze onder geen beding iemand van het mannelijk geslacht arresteren. Zoon Suhayb spreekt van een goede start, ondanks de conclusie: "'We hebben veel hoop en zijn optimistisch."
Salam veroorzaakte in 2004 een rel door te weigeren de hand van Rita Verdonk, toenmalig minister van Integratie te schudden. De Tilburgse burgemeester Vreeman liet eind maart al weten dat Salam beter kan vertrekken, omdat hij moslims in Nederland oproept geen belasting te betalen.
Die zoon... die baard... die kop...quote:
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.quote:
Ja, maar niet van die baard, wel wat er tussenuitvliegt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zoon... die baard... die kop...![]()
![]()
![]()
Je krijgt toch spontaan dromen van vuurpeletons en hele diepe ravijnen?
O Godquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.
Wat ik niet snap is dat ultraconservatieve autochtonen niet de handen ineenslaan met dit soort figuren. De SGP-achtigen, wellicht zelfs de rechtervleugel van de Burke-stichting.
Is dat zo'n rare vraag? In de VS zie je dat conservatieve denktanks en groeperingen erg veel liever moslims zien komen dan atheisten en ze werken ook vaak samen. Waarom eigenlijk niet?quote:
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? In de VS zie je dat conservatieve denktanks en groeperingen erg veel liever moslims zien komen dan atheisten en ze werken ook vaak samen. Waarom eigenlijk niet?
Figuren die nogal recht in de leer zijn werken volgens mij niet zo graag samen met mensen die erg recht zijn in een iets andere leerquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.
Wat ik niet snap is dat ultraconservatieve autochtonen niet de handen ineenslaan met dit soort figuren. De SGP-achtigen, wellicht zelfs de rechtervleugel van de Burke-stichting.
Hun doelen komen grotendeels overeen, wat dat betreft zou samenwerken alleen maar logisch zijn. Volgens mij is het vooral de koppigheid die samenwerking tegenhoudt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.
Yep..quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef zakjapannertje het volgende:
alweer?
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=161quote:16 april 2007
Maandag te gast: fotograaf Erwin Olaf, minister van Defensie Eimert van Middelkoop en Filip Dewinter
Fotograaf Erwin Olaf maakte nationaal en internationaal naam met zijn series Mature, Royal Blood en A mind of their own. Binnenkort is in New York en Amsterdam het laatste deel van zijn trilogie te zien: Grief. Deel 1 en 2 waren Hope en Rain. In Grief vangt Erwin Olaf verdriet op zijn intiemst. Deze expositie is vanaf 28 april te zien in galerie Reflex in Amsterdam.
www.erwinolaf.com
Minister van Defensie Eimert van Middelkoop is vanavond te gast over de NAVO-ISAF- top in Canada en over Uruzgan.
De Belgische kamercommissie Justitie debatteert deze week over een wetsontwerp dat het mogelijk maakt om zowel corrupte ambtenaren als burgers die zijn veroordeeld in een racismeproces, uit hun burgerrechten te ontzetten. Filip Dewinter vreest het eerste slachtoffer te worden en vraagt hierom binnenkort misschien asiel aan in Nederland.
www.filipdewinter.be
Je geeft alleen een sentiment weer, geen argumenten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.
Wat een enge woorden allemaal achter elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
Ik zie overeenkomsten: doodstraf, traditionele vrouwenrol, tucht, orde, hierarchie, kuisheid, gematigdheid.
Voor ons, maar niet voor conservatieve imams, Bas van der Vlies en Bill O'Reilly.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een enge woorden allemaal achter elkaar.
Volgens mij is het de instelling van de europese christenen. Het beeld van een superieur arisch ras zit er bij de europese christenen zo diep in, dat van samenwerking geen sprake kan zijn. Amerikaanse christenen hebben dit ook in bepaalde mate, maar lang niet zoveel als hun europese broeders. Amerikanen zijn daarbij ook een heel stuk progressiever en zien wel in wie de werkelijke tegenstanders zijn. Zij kijken eerder naar wat de overeenkomsten zijn dan naar wat de verschillen zijn. Op deze basis werken zij verder.quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun doelen komen grotendeels overeen, wat dat betreft zou samenwerken alleen maar logisch zijn. Volgens mij is het vooral de koppigheid die samenwerking tegenhoudt.
Maar alleen baardapen, geen vrouwen, want bidden in de moskee is een mannending.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Loop een willekeurige moskee binnen en je zult er mensen van alle kleuren vinden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar alleen baardapen, geen vrouwen, want bidden in de moskee is een mannending.
Ga voor een willekeurige moskee staan en tel de sexen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
waar haal je die wijsheid vandaan????
Ah, dus je weet wel hoe het wel zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga voor een willekeurige moskee staan en tel de sexen.![]()
Als ze al naar binnen mogen, dan worden ze gescheiden van elkaar.![]()
Het vergassen van Joden ook niet, toch?quote:het scheiden van man en vrouw is niet vrouwonvriendelijk per sé.
He Pots, je moet wel even zeggen tegen de anderen dat ze met jou, zijnde een gothje in een rolstoel, wat speciaal moeten omgaan hoor. Anders krijgen we maar misverstanden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ah. Sorry. Ik had nog niet in je fotoboek gekeken.
Nee, dan zou ik ook mezelf niet meer serieus nemen. Dan zou ik me ook toespitsen op de smileycommunicatie.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het vergassen van Joden ook niet, toch?
Wat is dat toch iedere keer met jou en het vergassen van jodenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het vergassen van Joden ook niet, toch?
Hmm. Dat is nog steeds behoorlijk joodonvriendelijk. Immers: eerst zou moeten gekeken worden of het mogelijk is den Jood zijn doodswens te verhelpen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef sigme het volgende:
Het is overigens niet per sé joodonvriendelijk; er kan best een jood met doodwens tussen zitten, of erger lijden bespaard blijven.
Waarvan 95% met een 'Arabische/Midden-Oosten' achtergrond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..] Loop een willekeurige moskee binnen en je zult er mensen van alle kleuren vinden.
Wat een racisten!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarvan 95% met een 'Arabische/Midden-Oosten' achtergrond.
Ben jij dat echt in je fotoboek?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ah. Sorry. Ik had nog niet in je fotoboek gekeken.
Zet jij je leeftijd eerst maar eens in je profiel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben jij dat echt in je fotoboek?
Jezus man wat een grote bek voor een dikke kutkleuter. Ga je moeder helpen afwassen en verder je bek houden voordat ik je een draai om je oor geef.
Ik ben enorm volwassen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zet jij je leeftijd eerst maar eens in je profiel.
Omdat er alleen onzin uit komt.quote:Ik zie trouwens niet in waarom ik op mijn leeftijd mijn mond niet mag opentrekken.
Je kleren zeker ook?quote:PS. Mijn moeder is al een poos overleden, de afwas doe ik al bijna twee jaar zelf.
Hoe kan dat nou, waar gaan al die Marokkanen dan naartoe....en de Turken? Die hebben namelijk meestal geen arabische/midden-oosten achtergrond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarvan 95% met een 'Arabische/Midden-Oosten' achtergrond.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben enorm volwassen.
[..]
Nog steeds heb je niet verhelderd wat dat met mijn leeftijd te maken heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat er alleen onzin uit komt.
[..]
Ja, hoezo?quote:
Ga jij nou maar in jezelf praten en denken dat je tegen een opperwezen lult.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef Mutant01 het volgende:
Pope, discussieren met een muur is nog interessanter dan discussieren met X-Ray a.k.a. Die Hofstadtgruppe.
Ik weet gewoon écht niet wat ik met mensen zoals jij aan moet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in jezelf praten en denken dat je tegen een opperwezen lult.
Beter dan als een lafaard andermans foto's afkraken terwijl je niet eens een foto van jezelf durft te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het liefst zou ik je overhoop knallen, maar dat mag niet.
altijd beter dan je als een opperwezen voordoenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er staan genoeg fotos van mij hier en dat weet je best. Dat ik geen zin hem iedere keer dat ik een accountje aanmaak gelijk het fobo vol te plempen. Boeiend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beter dan als een lafaard andermans foto's afkraken terwijl je niet eens een foto van jezelf durft te plaatsen.![]()
Nee, je bent gewoon een lafaard. Chicken....pok pok pok pok. Je doet me denken aan een mannetje dat vroeger veel gepest is geweest trouwens....een bepaalde minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er staan genoeg fotos van mij hier en dat weet je best. Dat ik geen zin hem iedere keer dat ik een accountje aanmaak gelijk het fobo vol te plempen. Boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |