Hem, haar, wat is het nou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:14 schreef Z het volgende:
Mijn kat is 'geholpen' Lienekien, maar er is toch een soort van onrust in hem achtergebleven. Hij kan ook af en toe nog behoorlijk stinken om het zo te zeggen. Verder is het een fantastische poes hoor.
Hou je helemaal niet van muziek pope?
Ja echt fucking schandalig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik had echt niet door dat ik het vorige deel dichtgooide!
Mea culpa, Pope.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja echt fucking schandalig.
Ik bedoel jou niet, Pope.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben reeds geluctord. Wat denk je wel niet!?
Ooooooooooooooo Ok. Ik wel tegen jou, vanwaar de verwarring.quote:
Ik lees dat altijd als 'biemen', als in 'Beam me up, Scotty.'quote:
Ora et labora is toch gebiedende wijs? Luctor et emergo is dat volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo Ok. Ik wel tegen jou, vanwaar de verwarring.
Maargoed, ja, dat kan ik enkel beamen.
Creeeeeeeeeeeeeeeedooooooooooooooooo in unuum deeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuum.
Quod erat demonstrandum.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Haha. Ik moest zonet lachen om mijn usertitle. Fuck wat hou ik van mezelf..
Kusje d'r op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef JAM het volgende:
Schiet me dood!
Als dat eens waar zou zijn, Lien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Quod erat demonstrandum.
You're so fucking full of yourself.![]()
Jij blaat echt maar wat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als dat eens waar zou zijn, Lien.
Dan zou dat betekenen dat mensen zoals jij mensenkennis hebben. Onder andere.
Jammer dat je dat niet hebt. Althans: het inzicht ontbreekt.
Ik ben niet full of myself.
Ik maakte een ludieke opmerking.
En al was het serieus: Hoe arrogant is iemand als hij plezier heeft aan waanzinnige kindergeluiden die hij uitkraamt???
Ik snap niet wat er mis is met jou hoor Lien. We zaten gezellig te spelen in de zandbak en toen begon je bagger te smijten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij blaat echt maar wat.
Ik krijg echt jeuk van jou.
Moeilijk is dat, hè, loskomen van je eigen perspectief op de dingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met jou hoor Lien. We zaten gezellig te spelen in de zandbak en toen begon je bagger te smijten.
Verder vind ik mijn vorige reactie prima begrijpelijk en coherent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |