Hem, haar, wat is het nou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:14 schreef Z het volgende:
Mijn kat is 'geholpen' Lienekien, maar er is toch een soort van onrust in hem achtergebleven. Hij kan ook af en toe nog behoorlijk stinken om het zo te zeggen. Verder is het een fantastische poes hoor.
Hou je helemaal niet van muziek pope?
Ja echt fucking schandalig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik had echt niet door dat ik het vorige deel dichtgooide!
Mea culpa, Pope.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja echt fucking schandalig.
Ik bedoel jou niet, Pope.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben reeds geluctord. Wat denk je wel niet!?
Ooooooooooooooo Ok. Ik wel tegen jou, vanwaar de verwarring.quote:
Ik lees dat altijd als 'biemen', als in 'Beam me up, Scotty.'quote:
Ora et labora is toch gebiedende wijs? Luctor et emergo is dat volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo Ok. Ik wel tegen jou, vanwaar de verwarring.
Maargoed, ja, dat kan ik enkel beamen.
Creeeeeeeeeeeeeeeedooooooooooooooooo in unuum deeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuum.
Quod erat demonstrandum.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Haha. Ik moest zonet lachen om mijn usertitle. Fuck wat hou ik van mezelf..
Kusje d'r op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef JAM het volgende:
Schiet me dood!
Als dat eens waar zou zijn, Lien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Quod erat demonstrandum.
You're so fucking full of yourself.![]()
Jij blaat echt maar wat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als dat eens waar zou zijn, Lien.
Dan zou dat betekenen dat mensen zoals jij mensenkennis hebben. Onder andere.
Jammer dat je dat niet hebt. Althans: het inzicht ontbreekt.
Ik ben niet full of myself.
Ik maakte een ludieke opmerking.
En al was het serieus: Hoe arrogant is iemand als hij plezier heeft aan waanzinnige kindergeluiden die hij uitkraamt???
Ik snap niet wat er mis is met jou hoor Lien. We zaten gezellig te spelen in de zandbak en toen begon je bagger te smijten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij blaat echt maar wat.
Ik krijg echt jeuk van jou.
Moeilijk is dat, hè, loskomen van je eigen perspectief op de dingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met jou hoor Lien. We zaten gezellig te spelen in de zandbak en toen begon je bagger te smijten.
Verder vind ik mijn vorige reactie prima begrijpelijk en coherent.
Jesu Christu Lien. Als je nog niet in therapie bent, doe dat dan snel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moeilijk is dat, hè, loskomen van je eigen perspectief op de dingen.
Ik vind mijn eigen reacties ook altijd volkomen logisch en helder.
Tsja, ik vind chocolade de Hemel. Moet ik dan heel krampachtig volhouden dat de aantrekkingskracht van chocola me een raadsel is, teneinde aan het categorale te ontsnappen? Ik ben een vrouw en ik hou van chocola. Fuck it!quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef Gellius het volgende:
Het is jandakke net of ik DTB hoor spreken hier. En ik hou van drank. Irritant hoe die stereotypes toch in je leven kruipen. Ik heb er zo de pest aan. Dat categorale.
Ik moest vanochtend bij het lezen van de krant even aan je denken. Ik ga de passage opzoeken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef JAM het volgende:
Schiet me dóó-hóóóód !
Het zou mij een lief ding waard zijn als jij van die fixatie op mijn psychische gesteldheid af zou kunnen stappen. Het wordt niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jesu Christu Lien. Als je nog niet in therapie bent, doe dat dan snel.
Laat ik het hapklaar maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als dat eens waar zou zijn, Lien.
Dan zou dat betekenen dat mensen zoals jij mensenkennis hebben. Onder andere.
Jammer dat je dat niet hebt. Althans: het inzicht ontbreekt.
Ik ben niet full of myself.
Ik maakte een ludieke opmerking.
En al was het serieus: Hoe arrogant is iemand als hij plezier heeft aan waanzinnige kindergeluiden die hij uitkraamt???
Het interesseert me geen fuck.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Laat ik het hapklaar maken.
->1 Ik heb een diepgaande hekel aangaande mijzelf
2 Ik ben niet vol van mezelf (volgt uit 1)
->3 Ik word ervan beticht vol van mezelf te zijn door jou
4 Je hebt geen inzicht in wie ik ben (volgt uit 2 en 3)
Nee. Jouw psychische gesteldheid wordt door mij ook niet gewaardeerd. Zolang jij opeens uit het niets lullig begint te doen, omdat je je zonder enige reden aangevallen voelt, vind ik het toch essentieel daar iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zou mij een lief ding waard zijn als jij van die fixatie op mijn psychische gesteldheid af zou kunnen stappen. Het wordt niet gewaardeerd.
2 volgt niet uit 1; wie een diepgaande hekel aan zichzelf heeft is misschien nog wel het meest vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Laat ik het hapklaar maken.
->1 Ik heb een diepgaande hekel aangaande mijzelf
2 Ik ben niet vol van mezelf (volgt uit 1)
->3 Ik word ervan beticht vol van mezelf te zijn door jou
4 Je hebt geen inzicht in wie ik ben (volgt uit 2 en 3)
O ja. Laten we vooral maar even vergeten dat jij bij ettelijke herhaling je oordeel over mijn geestelijke ongesteldheid meent te moeten spuien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee. Jouw psychische gesteldheid wordt door mij ook niet gewaardeerd. Zolang jij opeens uit het niets lullig begint te doen, omdat je je zonder enige reden aangevallen voelt, vind ik het toch essentieel daar iets over te zeggen.
Misschien kan ik er in de toekomst omheen lullen (dwz verbloemen).
Insgelijks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hou je bek dan ook gewoon?
Het is geen logica Claudia. Het is een schema om duidelijk te maken wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
2 volgt niet uit 1; wie een diepgaande hekel aan zichzelf heeft is misschien nog wel het meest vol van zichzelf.
Ja dat is mooi, maar ik zeg niet dat het me niet interesseert Lien. Mij interesseert het als ik van dingen wordt beticht.quote:
Doe ik niet. Ik geef expliciet aan dat ik er gewoon last van heb.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O ja. Laten we vooral maar even vergeten dat jij bij ettelijke herhaling je oordeel over mijn geestelijke ongesteldheid meent te moeten spuien.
Speel vooral de vermoorde onschuld, als je je daar goed bij voelt.
Zelfhaat blijkt bij uitstek voedingsbodem voor autobiografische romans, en dat is geen toeval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Daarnaast heb jij duidelijk geen kaas gegeten van diepgaande hekel als je dat laatste beweert.
Zelfhaat? Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zelfhaat blijkt bij uitstek voedingsbodem voor autobiografische romans, en dat is geen toeval.
Hoe zou je 'een diepgaande hekel aangaande mezelf' dan willen noemen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zelfhaat? Daar had ik het niet over.
Zelfhaat is mijns inziens een lege 'state of mind'. Je kan je 'wezen' niet haten, lijkt me. Waar ik op doelde is een tegengestelde van tevredenheid. Moeilijk uit te leggen. 'Bringing yourself down' is iets anders dan het fenomeen zelfhaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zelfhaat? Daar had ik het niet over.
Chaotische gedachtestroom, Pope. Je moest hier maar een kort verhaal over schrijven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zelfhaat is mijns inziens een lege 'state of mind'. Je kan je 'wezen' niet haten, lijkt me. Waar ik op doelde is een tegengestelde van tevredenheid. Moeilijk uit te leggen. 'Bringing yourself down' is iets anders dan het fenomeen zelfhaat.
Ik ga dit verder niet meer op het forum bespreken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, maar ik zeg niet dat het me niet interesseert Lien. Mij interesseert het als ik van dingen wordt beticht.
[..]
Doe ik niet. Ik geef expliciet aan dat ik er gewoon last van heb.
Nogmaals, jij begon hier volgens mij uit het niets met bagger te smijten. Wil je aanwijzen waar ik in dit topic irritant begon te doen? Dusdanig irritant dat het geoorloofd is mij 'vol van mezelf' te noemen? Omdat ik lach om het geluid 'JONDJEDJAAAAAAAIIEEEEEEEEEEEEE'?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga dit verder niet meer op het forum bespreken.
Als je ergens last van hebt waar het mij betreft, mag je me dat uitleggen en dan zal ik me dat ter harte nemen.
Maar verwacht niet dat ik je serieus neem als je je zo fucking irritant gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |