Laat ze maar even alleen, heel verstandig!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
De nichten hebben het weer naar hun zin
Komt zometeen een filmpje aanquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat ze maar even alleen, heel verstandig!
Nah, zo erg is het nog net nietquote:
Hij doet het voor geen kont, maar ik ga naar de KB!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef Autoreply het volgende:
Genante filmpjes
Ff doorspoelen naar 40 seconden + oid, dan wordt ie interessant...![]()
Knoflookquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:24 schreef warrel het volgende:
Ik ben terug gegaan..Ik heb ze dus gevonden.
Nu komt het helemaal goed met de volgende meet, die moet ik gewoon niet vergeten
Het was leuk, al stink ik nu zo naar de knoflook
Idem voor mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef mcDavid het volgende:
disclaimer bij de foto's: ik ben officieel gewoon hetero.
Wtfquote:
Bravebart, Bart,quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:52 schreef warrel het volgende:
1 Biertje maar! Maar ja, al die usernames en echte namen, en de echte foto's in vergelijking met de icons.. Alles is door de war![]()
Meer alcohol dan ik op heb!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:52 schreef warrel het volgende:
1 Biertje maar! Maar ja, al die usernames en echte namen, en de echte foto's in vergelijking met de icons.. Alles is door de war![]()
Slaapsequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Yeah! Dankjewel! Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
Slaap zacht Delfterdjes!
Idem hieroquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta trouwens wel tering bagger op die foto's
quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hey warrel volgens mij kennen wij elkaar (een klein beetje) !!. Heb jij ooit op de ORW gewoond?
Nopequote:Op vrijdag 20 april 2007 07:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hey warrel volgens mij kennen wij elkaar (een klein beetje) !!. Heb jij ooit op de ORW gewoond?
Had je dat nieteens door?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat is David daar in godsnaam aan 't doen eigenlijk![]()
Ow nou dáár kan ik wat mee. Nu herken ik jou op straat terwijl jij niet weet wie ik ben,quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bravebart, Bart, [afbeelding], [afbeelding]
Dat had jij ook wel kunnen gebruiken me dunktquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef Ienepien het volgende:
Wat een blije hoofdjes allemaal, haha!
Staat al maaaanden in mn fobo schatquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow nou dáár kan ik wat mee. Nu herken ik jou op straat terwijl jij niet weet wie ik ben,![]()
Kan de rest ook niet zo'n fotootje uploaden?
Het is ook dan al maaaaaaaaaaanden geleden dat ik daarin heb gekekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat al maaaanden in mn fobo schat
Ok, goed excuusquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het is ook dan al maaaaaaaaaaanden geleden dat ik daarin heb gekeken(en ik blond he,he en ow ja ook nog 'laag opgeleid', dus ik ben niet zo snel
)
Wanneer maak jij een fotoboek aan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het is ook dan al maaaaaaaaaaanden geleden dat ik daarin heb gekeken(en ik blond he,he en ow ja ook nog 'laag opgeleid', dus ik ben niet zo snel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |