Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je deze al
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Moraalriddsterquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk is het schandalig wat Huub heeft neergezet. Zijn babbel zou toch genoeg moeten zijn?
Dit is toch te gek voor woorden![]()
Als je Internet Explorer gebruikt kun je op de c drukkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.
Hebbes. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je Internet Explorer gebruikt kun je op de C drukken
Was ook wel weer eens tijd, het werd een beetje saai.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub rookt in bed en heeft overal schijt aan. Het mag namelijk niet meer.
Huub: "Als ze het niet willen dan gooien ze me er maar uit"
Uhh weet niet precies wat je wilt maar misschien wil je volume bedienen dat moet je dan op je eigen pc regelen via de volume knopquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yay, die doen het! Alleen, een domme vraag: hoe krijg ik daar de bedieningsbalkjes onder de streams? Ik kan alleen rechtsklikken in het scherm om het volume hard of zacht te zetten of te dempen.
Dan moeten ze hem er uit zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
Huub is hard bezig zijn hand te overspelen![]()
Krijg het schijtquote:
Want dan stap je op?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem er uit zetten.![]()
Laat ze dat maar eens proberen dan. Ik kan niet wachten om dat me te maken.![]()
Inderdaad, Huub is het kloppend hart van de Gouden kooi, de rest zijn figuranten,quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat steeds verder en laat steeds meer merken dat hij schijt aan alles heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |