Laf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar hij zegt net ook het wel een mooie actie te vinden..
dus wat is het nou
Een sluwe gluipert?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar hij zegt net ook het wel een mooie actie te vinden..
dus wat is het nou
Thanxquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is voor Commentaar Op Streams...
Als je even verder kijkt dan je snavel lang is zal je erachter komen dat Fok! niet alleen uit de COS bestaat en je de gewenste informatie makkelijk elders kan vinden.
Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
ik heb werkelijk kramp in mijn buik van het lachen. Die vergeet ik nooit meer, ik wist niet dat ik zo kon lachen om Natasia.
Om met Huub's woorden te speken (als ie die ook al niet gejat heeft): Het gaat hier niet om een zak M&M's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Laf?
Oh, nou heeft hij ook al gezien dat er flessen op tafel zijn leeggegooid. Hij wil Huub naaien, lijkt het wel.
Memorable moment. Amanda zat net haar haar aan het vetten en komt Jan en Monique binnen. Zegt Amanda En wie bent U ? En gaat lekker verder met haar haar. Zal ff linkje zoekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemist. Wat kwamen Moniekje en Jan daar doen?
ja dat meen ik wel, die reactie van Natasia, je kan me wegdragen...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
Off-topic hoor, maar doen alle vier jullie streams het zonder haperen?
Ik heb al je commentaren hierover gelezen en ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric laat weer eens zien dat hij er niets van snapt. Huub heeft duidelijk met meerdere mensen gesproken en dit is (denk ik) het maximum wat hi kan doen. En het gaat score op tv![]()
Huub: "Zij heeft Lieke uit mijn leven getrokken, zo zie ik het"
En zo is het ook. Hij heeft volkomen gelijk wat mij betreft. Ik heb Natasia, brian en amanda heel veel zien flikken op de streams, maar wat mij betreft slaat deze actie van Palma alles.
Hier wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
Off-topic hoor, maar doen alle vier jullie streams het zonder haperen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vragen naar de wensen van de bewoners en plannen maken om wat kleine dingen te veranderen.
Maar dat grafwijf is zó vaak zó dom geweest wat vele malen hilarischer was!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:35 schreef Yollie het volgende:
[..]
ja dat meen ik wel, die reactie van Natasia, je kan me wegdragen...
En Brain dan met de fotolijstjes? Glas buiten van het dekbed afkloppen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:34 schreef Prosac het volgende:
Over dat glas in het zwembad heeft Nicolaas wel gelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |