Dat ligt aan de verwachting van tevoren hè.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee. Waarom denk jij dan dat die oogst tegen valt. Nou? Is toch logisch dat die oogst tegen valt? Ja toch nou dan![]()
Ja. En ik verwachtte een mega oogst.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verwachting van tevoren hè.![]()
Vertel vertel vertel ik kan het niet zien....quote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Gertje... kijk eensch wie er op de streams net binnen komt?
Ik heb 'm even op het widescreen (132") gezet hier.quote:
Moet ik het modden even overnemen, of gaat dat nog met 1 hand?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op het widescreen (132") gezet hier.![]()
Wicked.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik het modden even overnemen, of gaat dat nog met 1 hand?![]()
Ja hoor, ik heb wel een cam... maar het gemiddelde bouwjaar van mijn vriendjes begint dan ook met 197* ipv 196*quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zullen we om wedden.
Heb je een webcam?![]()
Do not disturb bordje.quote:
O dus de LD-status is ingetrokken? Nou, dan ben jij ook geen MILF meer, verwaand fossiel.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel een cam... maar het gemiddelde bouwjaar van mijn vriendjes begint dan ook met 197* ipv 196*![]()
Trusten!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Dutchguy het volgende:
Ian_Nick, Leandra en Gert slaap ze en tot snel.
Neuh... je bent nog steeds een LD... maar er zijn zoveel LD's waar ik niet mee wil testen of ze wel 2 x achter elkaar kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O dus de LD-status is ingetrokken? Nou, dan ben jij ook geen MILF meer, verwaand fossiel.![]()
Met het openen van een topic ja.quote:
Trustequote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Do not disturb bordje.![]()
Ik lees morgen wel hoe het afloopt. Ik hoop dat Huub zijn poot stijf houdt in plaats van wat anders en het niet met Gaby doet en voor Lieke kiest. Zal wel niet.![]()
Ian_Nick, Leandra en Gert slaap ze en tot snel.
"Truste"... nog een beetje fit?? Dan zie ik je zo.... (2 x)quote:Op woensdag 18 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Met het openen van een topic ja.
--> Evaluatie - tOPic: wat doen we met de OP van de COS
Hee Ian, neem de controls maar weer over, ik haak ook af.
Slaap lekker allemaal.![]()
Ik zal de kudde in de gaten houden.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Hee Ian, neem de controls maar weer over, ik haak ook af.
Slaap lekker allemaal.![]()
Noem je me nu ook al een koe..... of schaap.... of paard?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal de kudde in de gaten houden.![]()
Je wachtwoord is nogsteeds hetzelfde?
Een kikkertje!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je me nu ook al een koe..... of schaap.... of paard?![]()
Hij ziet zich als de kapelaan van deze gemeenschap... vroeger hebben ze daar al eens een TV-serie over gemaakt: Dagboek van een herdershond...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je me nu ook al een koe..... of schaap.... of paard?![]()
Wij mods hanteren gewoon een speciaal jargon.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
een kudde kikkers? terug naar biologieles!
Nee sufkut... Sylvia is lam... en waar heb je lammetjes?? Bij schapen....quote:Op woensdag 18 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik voor zo'n uitspraak moet gaan ingrijpen kan ik het forum wel dichtgooien.![]()
Ian is niet zo scherp vanavond, zelfs ik had hem door!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sufkut... Sylvia is lam... en waar heb je lammetjes?? Bij schapen....
Ergo: Sylvia is a member of your herd![]()
Ben een beetje obstinaat ofzo........quote:Op woensdag 18 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs Moots keert zich tegen mij!?
Nee, ook mootie heeft door dat jij danwel minder alert bent sinds je voor modherder speelt, danwel het zo naar je kop gestegen is dat je humor er onder lijdtquote:Op woensdag 18 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs Moots keert zich tegen mij!?
Zeg maar gerust astrant!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben een beetje obstinaat ofzo........
Truste kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 18 april 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik zei "astrant"!![]()
Mooie afsluiter!
Welterusten iedereen!![]()
![]()
![]()
Trusten kleine muppetbaby!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik zei "astrant"!![]()
Mooie afsluiter!
Welterusten iedereen!![]()
![]()
![]()
wat heb je gehad?? slaap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |