Hey Buuf!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey Petraa!
ey, ian zonder bril...
Idd. Maar goed, ze doen het nu weer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Is het hier nog gezellig, want de streams zijn kut en nu doen ze het. Ze hadden het vanmiddag moeten doen.
Eh nee... 't is hier nu ook weer horten en stoten. Kuttalpa.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog niet overal trouwens.
nâh, ik doe ff een wijntje...quote:
Bij mij is alles kut behalve deze:quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eh nee... 't is hier nu ook weer horten en stoten. Kuttalpa.![]()
We gaan em proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij mij is alles kut behalve deze:
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.html
Wat is er in jezusnaam mis met die bril!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We gaan em proberen.![]()
Zonder bril is trouwens beter hoor.![]()
Heb je ook een burka?quote:
Haha niks. Zonder bril is gewoon beter, da's alles.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er in jezusnaam mis met die bril!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Doen die streams het bij jou ook?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Haha niks. Zonder bril is gewoon beter, da's alles.![]()
Wtf, ze bufferen allemaal behalve deze bij mij...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
ja nee ja nee ja nee ja nee....bufferdebufferdebuffer.
mijne doen het ook goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ze bufferen allemaal behalve deze bij mij...![]()
Voordeel is dat ik in mijn fantasie zelf in kan vullen wat er nu gebeurt in DGK.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ze bufferen allemaal behalve deze bij mij...![]()
Je hebt de drives beeb, en probeer de Cynix look-a-likequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, gaan we dát weer doen, "Achmed"!?![]()
doe eens niet zo kribbigquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van mij toch ook nu.
Staat er toch!?
Kutgert....quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij mocht z'n "zonnebril" niet meer op van Gert... nou zie je wat er van komt![]()
Is Gert zo streng?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij mocht z'n "zonnebril" niet meer op van Gert... nou zie je wat er van komt![]()
Ja d'r glijden meerdere vrouwen van hun stoelquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja d'r glijden meerdere vrouwen van hun stoel![]()
Moet ik m opzoeken of weet je zelf nog wel dat je iets gepost had over gezeik van anderen over merken en dat je altijd alles bij de Hema koopt??quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Tssk, iedereen vond het een kutbril.
En ik maar denken dat hij hendig sjiek was!
Tjek deze gstar brilletje enzo, jeweets.
Lollercopteromfg!!111!!EINZ!11!1eleven!!11EINZHEINO
Nee joh.quote:
Het is ook ECHT geen gstar brilletjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik m opzoeken of weet je zelf nog wel dat je iets gepost had over gezeik van anderen over merken en dat je altijd alles bij de Hema koopt??![]()
Bang dat je schaamhaar vast komt te zitten aan de neusvleugeltjes van de bril???quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar bij het deepthroaten is zo'n grote bril gewoon niet handig.![]()
De Hema had er Hstar opgeplakt??quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook ECHT geen gstar brilletje![]()
Ook niet als ie lekker ritmisch tegen de ballen tikt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar bij het deepthroaten is zo'n grote bril gewoon niet handig.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
-oopsie-
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook niet als ie lekker ritmisch tegen de ballen tikt?
Sorry sorry sorry... verzachtende omstandigheden: heb geen streams.![]()
Sorry, vond het echt hilarisch!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik heel anders hoor.![]()
Anders onderwerp. Snel.quote:
Dat maakt het ineens een stuk aantrekkelijker!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook niet als ie lekker ritmisch tegen de ballen tikt?
*veegt kin schoon*quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt het ineens een stuk aantrekkelijker!
Ian, zet dat ballentikkertje maar weer op je bakkes hoor!![]()
Nou, laat hem in dat geval maar lekker tegen de huig klepperen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt het ineens een stuk aantrekkelijker!
Ian, zet dat ballentikkertje maar weer op je bakkes hoor!![]()
Op zijn leeftijd kun je geen 2 x achter elkaar meer.... ff een uurtje pauze gunnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*veegt kin schoon*
Wil je nog een keer!?![]()
Mogen de handboeien dan nu af?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd kun je geen 2 x achter elkaar meer.... ff een uurtje pauze gunnen![]()
Nee, pijp die Dutchguy maar even leeg, want die andere verhalen van 'm kloppen voor geen meter:quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*veegt kin schoon*
Wil je nog een keer!?![]()
Waar zullen we om wedden.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd kun je geen 2 x achter elkaar meer.... ff een uurtje pauze gunnen![]()
Nee. Waarom denk jij dan dat die oogst tegen valt. Nou? Is toch logisch dat die oogst tegen valt? Ja toch nou danquote:Op woensdag 18 april 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, pijp die Dutchguy maar even leeg, want die andere verhalen van 'm kloppen voor geen meter:
Het landschap van zuidoost-Cyprus kenmerkt zich door een schaarse, mediterrane begroeiing en kalkachtige rotsen, die hun witte hoofden boven de grond uitsteken.
Daar komen geen denne-appels vandaan dus hè.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |