Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:Dubbel penetreren!
Pas had ik een discussie op een forum over trio's en penetreren.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens een trio soms dubbel gepenetreerd wordt, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet dubbel gepenetreerd kunnen worden tijdens het een trio?
Eigelijk wil ik graag een twee zwaargeschapen mannen (het liefst negers) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n trio vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal niet dubbel gepenetreerd worden? Ben je gek!
Soms heb ik zin in penetreren met twee jongens. En bij de Baja Beachclub zijn altijd wel jongens die ook willen penetreren met zijn twee.
Als ik dan een leuke jongens zie en we willen allebij maar een ding, waarom zouden we dan niet dubbel penetreren?
Vinden we allemaal fijn, t kost maar de helft van de tijd met gewoon eenzijdig penetreren, en na afloop ook geen gedoe met de pil!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan zijn de jongen volgens mij net zo goed sletten, want die hebben toch ook dubbel gepenetreerd?
Wie zegt dat ik ze niet heb gebruikt? Vaak betalen ze ook na afloop nog wel, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet uitgewoond of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze niet dubbel gepenetreerd mogen worden omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch gewoon dubbel penetreren
![]()
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om vaker dubbel te penetreren!