Op zaterdag 14 april 2007 23:23 schreef Cylvia het volgende:Dubbel parkeren!
Pas had ik een discussie op een forum over autorijden en parkeren.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het autorijden soms dubbel parkeerd, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet dubbel kunnen parkeren tijdens het autorijden?
Eigelijk wil ik graag een eigen parkeerplek (het liefst met extra ruimte) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n parkeerplek vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal niet mogen parkeren? Ben je gek!
Soms heb ik zin in parkeren zonder parkeerplaats. En bij de Mc Drive zijn altijd wel jongens die ook willen parkeren zonder parkeerplaats.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar een ding, waarom zouden we dan niet dubbel parkeren?
Vinden we allebij fijn, t kost maar de helft van gewoon parkeren, en na afloop ook geen gedoe met uitvoegen!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook dubbel geparkeerd?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel het parkeergeld, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet uitgeparkeerd of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze niet dubbel mogen parkeren omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch gewoon dubbel parkeren??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om vaker dubbel te parkeren!