http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772quote:40 dagen zonder seks...
De EO werkt aan een nieuw TV-programma voor Nederland 3. Onder de werktitel '40 dagen zonder seks' worden jongeren, tussen de 18 en 24 jaar met een zeer actief seksleven, uitgedaagd om 40 dagen geen seks te hebben. Wat gebeurt er als seks even niet de hoofdrol speelt?
Presentator Arie Boomsma volgt het leven van deze jongeren en kijkt of ze lust en verleiding kunnen weerstaan, hoe zij omgaan met intimiteit, seks en relaties en wat er allemaal te ontdekken valt over de liefde. "We zijn nog druk bezig met het uitdenken van het programma, maar dat we iets willen doen met dit onderwerp, is een ding dat zeker is." Aldus de 32-jarige presentator.
Durf jij de uitdaging aan? Of ken je iemand die absoluut moet meedoen aan 40 dagen zonder seks? Neem dan contact op met de redactie.
Voor meer informatie kun je bellen met: 06-51367673. Of mail naar: 40dagenzonderseks@eo.nl
Pers kan contact opnemen met Jop Douma (persvoorlichter) 035-6474702 of mailen naar jop.douma@eo.nl.
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderdenquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef F04 het volgende:
Ik hoor net dat de EO een nieuw programma aan het maken is. Namelijk '40 dagen geen seks'
[..]
http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772
Al weet ik niet echt wat het doel hiervan is maar, wie durft de uitdaging van je leven aan?![]()
Verkapt kwib-heeft-nooit-seks-post?quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef kwib het volgende:
[..]
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderden
Voor hen is het alleen geen uitdaging
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Shit vergeten te kijken
Kijk wel op uitzending gemist
En Arie is denk ik stiekem Jezus
Ja maar ik leef in de toekomst ik ben Jezus Ariequote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vergeten te kijken? Het is morgen pas.![]()
20:30 op Ned. 3
Dat komt simpelweg omdat de EO een evangelische omroep isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Niet alle programma's hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Met genoeg alcohol kan ik ook alle meisjes krijgen die ik wil.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is die Niels nou zo'n hunk? Wat zien ze in zo'n snotjong?
(ok dit klinkt wel erg jaloers ja)
Ja verbaaste me ook wel, maar helemaal geloofwaardig komt programma niet over, die camera er steeds bij heeft natuurlijk aardige invloed.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond het wel grappig. Ook om te zien hoe hij als een blad aan een boom omsloeg tijdens die 40 dagen.
Tja, het blijft ook EO natuurlijk, dus die ommekeer is vast ook lekker aangedikt in de montage enzo. En het is inderdaad niet echt te controleren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja verbaaste me ook wel, maar helemaal geloofwaardig komt programma niet over, die camera er steeds bij heeft natuurlijk aardige invloed.
Het zal met niet verbazen als die toch nog effe de hand aan zich zelf heeft geslagen.
Grappig om te zien dat mannen nog steeds zo sterotyp kunnen denken. Misschien was ze gewoon geil en dacht ze een gewillig slachtoffer gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef J_CDA het volgende:
Grappig om te zien dat vrouwen toch maar vaak naieve wezens zijn met niet al te veel zelfvertrouwen. Meneer de Hunk maakt een paar opmerkingen over het jurkje van die dame en zij wil al met hem zoenen
Zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig om te zien dat mannen nog steeds zo sterotyp kunnen denken. Misschien was ze gewoon geil en dacht ze een gewillig slachtoffer gevonden te hebben.
Dat ging wel heel makkelijk hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef J_CDA het volgende:
Grappig om te zien dat vrouwen toch maar vaak naieve wezens zijn met niet al te veel zelfvertrouwen. Meneer de Hunk maakt een paar opmerkingen over het jurkje van die dame en zij wil al met hem zoenen
goh das grappig, toen ik van het idee voor het tv-programma hoorde moest ik gelijk aan deze film denken. LETTERLIJK hetzelfde idee, alleen durfde de EO het niet 40 dagen vasten te noemen (dan wordt het toch iets TE gelovig he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet alle programma's hoor![]()
Toeval of niet, vanavond komt er ook een film op TV: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=25818&film=40_Days_and_40_Nights
Dat heb ik er niet uitgehaald. Volgens mij ging het vooral om eens na te denken over seks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf er vooral moeite mee houden dat je met "40 dagen geen seks" volgens mij eigenlijk wil zeggen dat seks dus slecht is en het een goed plan is om het een tijd lang niet te doen.
Helemaal mee eens. Maar volgens de bijbel zal het wel fout zijn.... en dan komt de EO in actie natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:34 schreef nozem het volgende:
Nadenken over seks...tja
Ik heb nog nooit goed uitgelegd gekregen waarom seks met veel verschillende mensen slecht of zondig is, en ondergeschikt aan een trouw (seks) leven met een enkele liefdespartner.
Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten. Sommige mensen voelen zich goed bij het feit dat ze veel sekspartners hebben, andere mensen hechten meer aan een vaste, stabiele relatie. Ieder z'n meug. Waar bemoeit de EO zich mee, denk ik dan..
Ik zeg niet dat het per se slecht is, en zondig al helemaal niet (en de EO ook niet in dit programma). Wat wél duidelijk is, is dat er de laatste jaren een onnoemelijk groot aantal jongeren er een verknipt vrouw- en seksbeeld op nahoudt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:34 schreef nozem het volgende:
Nadenken over seks...tja
Ik heb nog nooit goed uitgelegd gekregen waarom seks met veel verschillende mensen slecht of zondig is
Want dat is toch wel smerig enzo... Bah. Het werd wel tijd voor een tegenhanger.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook goed dat jongeren met dit programma een soort 'tegenhanger' te zien (en te ervaren) krijgen van alle seks die je maar op televisie en internet ziet.
Nee, seks is niet smerig. En dat is ook niet de boodschap van de EO. Seks is alleen wel een stuk fijner als je het combineert met liefde, en het niet enkel ziet als goedkope manier om je lusten bot te vieren. Ik vind het lovenswaardig dat de EO met dit programma probeert de jongeren te laten zien dat seks thuis hoort in een gezonde liefdesrelatie, en dat je het niet met jan en alleman hoeft te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want dat is toch wel smerig enzo... Bah. Het werd wel tijd voor een tegenhanger.
Misschien moet de EO mensen gewoon in hun waarde laten en accepteren dat er drie soorten seks bestaan: seks uit lust, seks uit liefde en een combinatie van die twee. Seks heeft in al die tijd dat er mensen leven nog niet enkel thuisgehoord in een gezonde liefdesrelatie... en nu dus nog steeds niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, seks is niet smerig. En dat is ook niet de boodschap van de EO. Seks is alleen wel een stuk fijner als je het combineert met liefde, en het niet enkel ziet als goedkope manier om je lusten bot te vieren. Ik vind het lovenswaardig dat de EO met dit programma probeert de jongeren te laten zien dat seks thuis hoort in een gezonde liefdesrelatie, en dat je het niet met jan en alleman hoeft te doen.
Ik kijk er ook niet naar. Ik kan wel raden wat de voorkeur van de EO is. De discussie hierover vind ik dan weer wel interessant. Ik kan me niet voorstellen dat er anno 2008 nog altijd mensen zijn die hun eigen normen en waarden willen opdringen aan anderen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
Agiteer je ook zo tegen programma's die alleen seks uit lust verkondigen? Het is enkel een mening en het is maar een programma. Kijk er dan niet naar.
En dat wisten de deelnemers nog niet natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Burdie het volgende:
Ze laten enkel de deelnemers zien dat er méér is dan alleen seks uit lust, namelijk seks uit liefde.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:51 schreef sander89 het volgende:
De kijkcijfers trouwens nog: 666.000
Toch nog best aardig maar zal volgende week wel verandering in kunnen komen.
Tuurlijk er zijn ook mensen die iemand vermoorden een genot vinden evenals dat er mensen zijn die zowat klaar komen als ze de trekker van een machinegeweer overhalen ja er zijn zelfs mensen die hun dag hebben wanneer ze een ander opgelicht hebben..quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat wisten de deelnemers nog niet natuurlijk.
We zien het duidelijk totaal anders. Seks uit lust (one night stands enzo) kan hartstikke leuk en spannend zijn. Het zal me benieuwen of de EO dat ook duidelijk maakt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tuurlijk er zijn ook mensen die iemand vermoorden een genot vinden evenals dat er mensen zijn die zowat klaar komen als ze de trekker van een machinegeweer overhalen ja er zijn zelfs mensen die hun dag hebben wanneer ze een ander opgelicht hebben..
Maar of dat rechtvaardig en goed te noemen is ...
Misschien moet jij de EO in hun waarde laten en accepteren dat zij hun standpunt uit willen dragenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet de EO mensen gewoon in hun waarde laten en accepteren dat er drie soorten seks bestaan: seks uit lust, seks uit liefde en een combinatie van die twee. Seks heeft in al die tijd dat er mensen leven nog niet enkel thuisgehoord in een gezonde liefdesrelatie... en nu dus nog steeds niet.
Het is jouw keuze om van seks te genieten binnen een gezonde liefdesrelatie. Jij vindt seks een stuk fijner als je het combineert met liefde. Het is de keuze van een ander om zich met zoveel mogelijk partners helemaal suf te neuken. Laten we daar dan alsjeblieft niet onze eigen normen en waarden op loslaten en deze als feit presenteren. Dat is nergens voor nodig. Denk ik..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, seks is niet smerig. En dat is ook niet de boodschap van de EO. Seks is alleen wel een stuk fijner als je het combineert met liefde, en het niet enkel ziet als goedkope manier om je lusten bot te vieren. Ik vind het lovenswaardig dat de EO met dit programma probeert de jongeren te laten zien dat seks thuis hoort in een gezonde liefdesrelatie, en dat je het niet met jan en alleman hoeft te doen.
Sorry als het overkwam als het presenteren van een feit.. ik probeerde de insteek van de EO te omschrijven. En ja, daar ben ik het in dit geval wel redelijk me eens, maar dat staat m.i. buiten de discussie. De EO is met dit programma helemaal niet belerend, maar legt de nadruk op een ander aspect van seks, namelijk seks uit liefde. Ze maken het geheelplaatje van seks in de media iets breder en daar is m.i. niets mis mee. Ongeacht of het je eigen overtuiging is of niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is jouw keuze om van seks te genieten binnen een gezonde liefdesrelatie. Jij vindt seks een stuk fijner als je het combineert met liefde. Het is de keuze van een ander om zich met zoveel mogelijk partners helemaal suf te neuken. Laten we daar dan alsjeblieft niet onze eigen normen en waarden op loslaten en deze als feit presenteren. Dat is nergens voor nodig. Denk ik..
Tja. Toch typisch dat de rondneukende medemens dan toch weer wordt gepresenteerd als iemand die dat puur en alleen doet om andere pijnen te verdoven en zijn werkelijke problemen niet onder ogen wil zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien moet jij de EO in hun waarde laten en accepteren dat zij hun standpunt uit willen dragenIets wat ze overigens zo goed als niet lijken te doen in dit programma.
Ik heb het programma zelf niet gezien maar wel een paar interviews met de presentator in bv. DWDD incl. een paar beelden. Daarin zie je dan iemand die elke weekend de kroeg in duikt om seks te hebben met iemand en dat die seks alleen maar dient om het verlies van z'n vader te verdoven. Schitterende televisie als je het mij vraagt, niet alleen omdat er verdriet in zit maar ook om de manier waarop de EO het benaderd. Niet het wijzen met het vingertje, wat je wel zou verwachten, maar de jongeren na laten denken over wat ze doen en waarom ze het doen en als er dan zoiets uit een deelnemer komt en die gaat er daadwerkelijk over nadenken dan heb je wat mij betreft erg waardevolle televisie gemaakt. Denk eens na over wie je bent, wat je doet en waarom je het doet, dat maakt je uiteindelijk alleen maar sterker.
In dit geval is het dus niet seks om de seks, maar seks om andere pijnen te verdoven en hoe je het ook ziet, op dat moment is het net als alcohol een verslaving en dit programma probeert ze daarmee te confronteren.
Maakt niet uit. Ik maak me daar ook best vaak 'schuldig' aan..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry als het overkwam als het presenteren van een feit.. ik probeerde de insteek van de EO te omschrijven. En ja, daar ben ik het in dit geval wel redelijk me eens, maar dat staat m.i. buiten de discussie. De EO is met dit programma helemaal niet belerend, maar legt de nadruk op een ander aspect van seks, namelijk seks uit liefde. Ze maken het geheelplaatje van seks in de media iets breder en daar is m.i. niets mis mee. Ongeacht of het je eigen overtuiging is of niet.
De keuzes die je maakt worden door jouw normen en waarden bepaald. Door daar met elkaar over te praten kun je elkaars inzichten beter begrijpen en kun je jezelf ook beter leren kennen. Als ik jou zie praten dan lijkt het alsof jij denkt dat de EO probeert om iemand met een ander normen & waarden patroon (lees: zich suf neuken) probeert te bekeren tot het normen patroon van de EO (lees: onthouding tot het huwelijk oid). Dat is in dit geval simpelweg niet waar. De presentator van de EO gaat in discussie met de jongeren over wat ze doen en waarom ze dat doen, dat doet hij niet om zijn overtuiging op te dringen en over te dragen maar om die jongeren zelf na te laten denken over de keuzes die ze maken in het leven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:43 schreef nozem het volgende:
Het is jouw keuze om van seks te genieten binnen een gezonde liefdesrelatie. Jij vindt seks een stuk fijner als je het combineert met liefde. Het is de keuze van een ander om zich met zoveel mogelijk partners helemaal suf te neuken. Laten we daar dan alsjeblieft niet onze eigen normen en waarden op loslaten en deze als feit presenteren. Dat is nergens voor nodig. Denk ik..
Je maakt wederom dezelfde fout als die ik hierboven beschrijf. De EO wil met dit programma niet de rondneukende mens neerzetten als iemand die z'n problemen niet onder ogen wil zien maar probeert in het programma te achterhalen waarom mensen iets doen. Iemand die graag feest is dus geen alcoholist die wil vluchten als hij de rest van z'n leven op orde (baan, vrouw/man, evt. kinderen) heeft maar hij is dat wel als z'n kinderen afgenomen zijn door de kinderbescherming, hij ontslagen is en geen werk kan vinden en vrouw heeft die in een rolstoel zit. Dat zijn achterliggende motieven die zich resulteren in het feesten en het dronken worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef nozem het volgende:
Tja. Toch typisch dat de rondneukende medemens dan toch weer wordt gepresenteerd als iemand die dat puur en alleen doet om andere pijnen te verdoven en zijn werkelijke problemen niet onder ogen wil zien.
Hetzelfde als iemand die op z'n tijd graag de bloemetjes buitenzet (en dan ook wel eens met een kater wakkerwordt)neerzetten als notoire alcoholist die alleen maar is gaan drinken om te vluchten uit de realiteit...
En dat is dus exact wat ik al had verwacht zonder het programma te hebben gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef nozem het volgende:
.... We zien een jongen die eigenlijk prima in z'n vel zit, hij neukt wat rond, zit nooit om seks verlegen, is ongetwijfeld de bink van z'n vriendengroep, allemaal best. Die jongen moet leren inzien wat hij 'fout doet'. Dat is overduidelijk de insteek van het programma. De boodschap:
"Jij bent niet goed bezig want je hebt tevaak seks met teveel verschillende mensen. Onthoud je daar maar eens een tijdje van, dan kom je vast tot inkeer"
Zoiets had ik namelijk ook bij het kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef Young_David het volgende:
Het heeft in ieder geval de media bereikt
[ afbeelding ]
Vond het tegelijk erg EO, en aan de andere kant ook heel on-EO ... laat de ingezonden brieven van de achterban maar komen.
-----quote:Bregje (18) doet MBO Multimedia en kan absoluut geen nee zeggen tegen seks. Bregje staat in het dorp waar ze woont er om bekend dat ze nogal makkelijk in bed te krijgen is.
Bregje: "Ik doe mee aan 40 dagen zonder seks omdat ik wil leren om vaker nee te zeggen en dat ik echt niet zo'n slet ben zoals veel mensen in mijn omgeving denken".
Maar of dat gaat lukken? Direct na het ingaan van Bregjes 40 dagen staat er namelijk een heftig uitgaansavondje op het programma. En dan blijken oude patronen toch moeilijk te doorbreken. Als ze dan ook nog met een vriendin op vakantie gaat naar Blanes, is het maar de vraag of Bregje haar 40 dagen tot een goed einde gaat brengen.
Pas op he, ze post in dit topic :pquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een slet, het zou je dochter maar zijn....
Ik wou net zeggen.. Als ik vader van d'r was. En na dit programma heeft ze al helemaal een imago (alhoewel 't vast wel weer heel erg EO zal aflopen).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef _The_General_ het volgende:
Oh even 't telefoonnummer van de tandarts opzoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:38 schreef Young_David het volgende:
[..]
Pas op he, ze post in dit topic :p
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:39 schreef Logician het volgende:
Mwah ze is een mooi meisje hoor, alleen erg onzeker over dr mentale kunnen denk ik waardoor ze seks maar gebruikt om toch het idee te hebben "leuk" gevonden te worden. Best sneu eigenlijk...
Idd, gatverdamme. Jongens zijn gelukkig niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef _The_General_ het volgende:
Ze lijkt verdomme wel een jongen, zo makkelijkquote:
En dat komende van een Lindsay Lohan fan, die er ook alles behalve vies van is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik ben dat programma niet aan kijken, maar op de site van de EO trof ik deze foto aan, is dit de betreffende slet?
[ afbeelding ]
Ja, dat is d'r lesbo-look.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik ben dat programma niet aan kijken, maar op de site van de EO trof ik deze foto aan, is dit de betreffende slet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:52 schreef NoCigar het volgende:
Over dat meisje gaat het ja.
Ieder zijn eigen smaak, zullen we dan maar zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:52 schreef NoCigar het volgende:
Over dat meisje gaat het ja, ze ziet er leuk uit zo.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een beugeltje voor haar was geen overbodige luxe geweestMaar wel sneu dat je op zo'n manier zelfbevestiging probeert te krijgen. Hopelijk heeft ze door het meedoen er iets van geleerd..
Ja, nu heb je je punt wel gemaakt hoor...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd de hoop van de EO ook
Als je op je op 18e al met meer dan 50 kerels hebt geneukt, dan vind ik de term "slet" nog te mild. Lachwekkende opmerking dus van dat meiske.quote:Bregje: "Ik doe mee aan 40 dagen zonder seks omdat ik wil leren om vaker nee te zeggen en dat ik echt niet zo'n slet ben zoals veel mensen in mijn omgeving denken".
Ach, er wordt ook te pas en te onpas geroepen dat dit meisje een slet is. Dus dan mag ik vast wel wat tegengas blijven geven. Of mag je een afwijkende mening slechts 1 keer ventileren en moet je dan je kop houden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, nu heb je je punt wel gemaakt hoor...
Zonde dat een meid zich zo laat gebruiken, mooi of niet, dat doet niet ter zake. Mooi gaat in ieder geval voor haar niet op, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:08 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je op je op 18e al met meer dan 50 kerels hebt geneukt, dan vind ik de term "slet" nog te mild. Lachwekkende opmerking dus van dat meiske.
Zonde ook dat zo'n mooie meid zich zo laat gebruiken.
Walgelijk, net een vent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:11 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
moet dit dezelfde meid zijn?
Zo is het. Laat haar lekker doen waar ze zin in heeft.quote:
Jezus, die reacties van jou zijn niet te geloven.quote:
Hoezo? Ik heb gewoon geen enkel respect voor dit soort wezens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezus, die reacties van jou zijn niet te geloven.
En blijkbaar wel voor Lindsay Lohan? Die ook nog flinke aantallen drugs naar binnen werkt. Van iemand die ondanks alles nog steeds Lindsay Lohan fan is (ben ik zelf ook) had ik wel een iets andere mening verwacht, maar goed...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb gewoon geen enkel respect voor dit soort wezens.
Ik vind d'r best een coole meid. Lekker plezier maken, en nu ze wat ouder wordt haar grens zoeken. Zie het probleem niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb gewoon geen enkel respect voor dit soort wezens.
Die grens had ze al veel eerder moeten kennen. Altijd dat zelfde gezeik van: als je jong ben moet je alles nog ontdekken enzo. Wat een geblaat. Het IS al ontdekt door je voorgangers, dus trek daar lering uit. Nou goed, jij ziet het probleem niet, ik vind het verwerpelijk en kijk op dit soort mensen neer, ieder zijn eigen meug.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:18 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Ik vind d'r best een coole meid. Lekker plezier maken, en nu ze wat ouder wordt haar grens zoeken. Zie het probleem niet..
Precies. En dat maakt de missie van de EO om haar weer op 'het rechte pad' te krijgen deste triester.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:18 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Ik vind d'r best een coole meid. Lekker plezier maken, en nu ze wat ouder wordt haar grens zoeken. Zie het probleem niet..
Ik keur het gedrag van Lindsay Lohan ook niet goed, ik zou ook nooits iets met Lindsay willen beginnen. Maar ik kijk daar toch anders tegen aan. Lindsay is meer een soort van neppersoon, zegt mij verder niets als het gaat om onze samenleving. Voor deze griet geldt dat daarentegen wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En blijkbaar wel voor Lindsay Lohan? Die ook nog flinke aantallen drugs naar binnen werkt. Van iemand die ondanks alles nog steeds Lindsay Lohan fan is (ben ik zelf ook) had ik wel een iets andere mening verwacht, maar goed...
Nogmaals: Lindsay Lohan schijnt sex verslaafd te zijn en alles te neuken wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die grens had ze al veel eerder moeten kennen. Altijd dat zelfde gezeik van: als je jong ben moet je alles nog ontdekken enzo. Wat een geblaat. Het IS al ontdekt door je voorgangers, dus trek daar lering uit. Nou goed, jij ziet het probleem niet, ik vind het verwerpelijk en kijk op dit soort mensen neer, ieder zijn eigen meug.
Zou je dat ook eventueel van je eigen dochter zeggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zo is het. Laat haar lekker doen waar ze zin in heeft.
Lindsay Lohan zie ik niet als een representatie van onze samenleving. Het is een extern object dat je begeert of niet als een soort van illusionair idool, meer niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: Lindsay Lohan schijnt sex verslaafd te zijn en alles te neuken wat los en vast zit.
Of is dat in jouw geval een kwestie van struisvogelpolitiek?
Dat is logisch, dat is de aard van de man. Zo zal het altijd blijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef Logician het volgende:
Ergens is het NOG verwerpelijker dat een jongen hier wel gewoon mee wegkomt zonder alle mogelijke scheldwoorden naar zijn hoofd geworpen te krijgen
Dat probeer ik dus al tijden te zeggen, maar in deze maatschappij is het voor een jongen blijkbaar wel okee en zelfs stoer. Een meisje die net zo van seks geniet als de gemiddelde jongen is opeens slecht bezig en een slet. Meten met twee maten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef Logician het volgende:
Ergens is het NOG verwerpelijker dat een jongen hier wel gewoon mee wegkomt zonder alle mogelijke scheldwoorden naar zijn hoofd geworpen te krijgen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is logisch, dat is de aard van de man. Zo zal het altijd blijven.
Lol ja dat is haar. Er stonden net nog andere foto's maar die werden snel verwijderd en nu is alles geblokkeerd .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:11 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, volstrekt normaal gezien het feit dat een man en een vrouw zich verschillend verhouden tot relaties en seks. Van seks genieten is helemaal oke, maar van seks genieten bij 50 verschillende mannen is toch wel het meest verwerpelijke wat er is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus al tijden te zeggen, maar in deze maatschappij is het voor een jongen blijkbaar wel okee en zelfs stoer. Een meisje die net zo van seks geniet als de gemiddelde jongen is opeens slecht bezig en een slet. Meten met twee maten.
Ik ben atheïst.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij ook bij de EO misschien? Tijd voor mij om dit topic te verlaten. Allemachtig
Geen slet is? ze kan 40 dagen zonder sex niet eens volhouden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En dat maakt de missie van de EO om haar weer op 'het rechte pad' te krijgen deste triester.
Maar goed, ze laat zich er zelf ook voor gebruiken en zegt zelf ook dat ze wil laten zien dat ze 'echt geen slet is'.
Haha, ik zie het nu ook pas..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef jmac het volgende:
die gozer die ze had gepost heeft volgens mij een shirt van d'r aan
[ afbeelding ]
quote:
"Ik wil laten zien dat ik geen slet ben"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:11 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft toch geen wortel in haar reetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef Netstorm het volgende:
[..]
[..]
"Ik wil laten zien dat ik geen slet ben"
Blokfluitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen wortel in haar reet![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:39 schreef Logician het volgende:
Mwah ze is een mooi meisje hoor, alleen erg onzeker over dr mentale kunnen denk ik waardoor ze seks maar gebruikt om toch het idee te hebben "leuk" gevonden te worden. Best sneu eigenlijk...
Ik schrok daar ook van.. ze weet wel hoe ze d'r kut moet gebruiken, maar als je nog niet eens een gesprek langer dan 10minuten staande kan houden met een jongen,. zonder het over sex te hebben (omdat je zogenaamd 'niets anders gewent ben' ) dan ben je best wel triest. Ze is verre van inhoudelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Je moet helemaal zelf weten met wie je allemaal het bed in duikt, maar als je het doet omdat je onzeker bent over jezelf en je niet weet waar je over moet praten, dan moet je echt een keer naar een psycholoog.
Ja en dan kan iedereen hier haar wel voor hoer uitmaken, maar het is gewoon dieptriest.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:09 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook van.. ze weet wel hoe ze d'r kut moet gebruiken, maar als je nog niet eens een gesprek langer dan 10minuten staande kan houden met een jongen,. zonder het over sex te hebben (omdat je zogenaamd 'niets anders gewent ben' ) dan ben je best wel triest. Ze is verre van inhoudelijk
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dan kan iedereen hier haar wel voor hoer uitmaken, maar het is gewoon dieptriest.
En maar bezig zijn met haar reputatie, want de mensen in het dorp denken dat ze een slecht is. Meid, je bént een slet.
Ex-'vriendje' heeft die foto's geplaatst hoor en die kunnen makkelijk voordat het programma is gemaakt genomen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:51 schreef Radobe het volgende:
Denk niet dat die meid er wat van heeft opgestoken. Ze is daarna alweer pitspoes geweest en staat te hoeresloeren op foto's. Moet ze zelf weten, maar ik denk dat ze altijd als sletje wordt gezien. En dat wilde ze nu juist niet meer
Ik ben benieuwd..quote:De laatste, achtste aflevering is een compilatie waarin Arie de jongeren weer opzoekt en kijkt hoe het de deelnemers is vergaan na de 40 dagen.
Op haar website staan foto's van na de zomer toen het programma werd opgenomen. En pitspoes was ze pas in november geloof ik. Daar had ik het over. Niet eens over de blootfoto's.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ex-'vriendje' heeft die foto's geplaatst hoor en die kunnen makkelijk voordat het programma is gemaakt genomen zijn![]()
Van de site:
[..]
Ik ben benieuwd..
657.000 kijkers gisteren, stabiel dus.
Och, die foto's vallen toch wel mee? Ik had echt niet verwacht dat ze na het programma rond ging lopen in zwarte lange rokken..quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef Radobe het volgende:
[..]
Op haar website staan foto's van na de zomer toen het programma werd opgenomen. En pitspoes was ze pas in november geloof ik. Daar had ik het over. Niet eens over de blootfoto's.
Ja, en dat is echt héél erg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef linebear het volgende:
En achter de kassa van de albert heijn zal belanden.
Nee, ik ook niet. Maar als je zo bang bent voor je "reputatie" had ik me toch wat aangepast.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och, die foto's vallen toch wel mee? Ik had echt niet verwacht dat ze na het programma rond ging lopen in zwarte lange rokken..
Ja idd, zo heul naakt is ze niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel triest die titel enzo...
En voor de rest van je leven ben je dan getekend als een slet. Mag je trots op zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef Stansfield het volgende:
Maar het is idd een fase, oud collega's van mijn bijbaantje tijdens mijn studie hadden ook wel eens zo'n fase een jaar of 2 en daarna gingen ze ook studeren en dan was die fase weer over.
D'r ex al gecontacteerd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Vandaar het volgende:
Ok. 2 Kandidaten gehad, op naar de volgende.
Hier alvast de links voor aflevering 3:
Lan "ik kan een behoorlijke slet zijn" Vu:
[ afbeelding ]
http://www.aftgroup.nl/nl/pages/model_search/show_all/default.asp?model={80D120FA-D91A-4F65-B518-23C77A7B31C5}&
http://lannetje.hyves.net/
http://partyflock.nl/user/215726.html
Ach ja ze is toch ergens anders gaan studeren enz dus dat maakt ook weer niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En voor de rest van je leven ben je dan getekend als een slet. Mag je trots op zijn.
Door hypocriete kerels die zelf waarschijnlijk precies hetzelfde hadden gedaan als ze de kans kregen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En voor de rest van je leven ben je dan getekend als een slet. Mag je trots op zijn.
Ik ken haarquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Vandaar het volgende:
Ok. 2 Kandidaten gehad, op naar de volgende.
Hier alvast de links voor aflevering 3:
Lan "ik kan een behoorlijke slet zijn" Vu:
[ afbeelding ]
http://lannetje.hyves.net/
http://partyflock.nl/user/215726.html
Gelukkig geven zij ook deels de schuld aan de EO. Die moeten zo'n meisje ook tegen zichzelf in bescherming nemen, maar nee... Ze willen liever scoren, ten koste van het meisje. Natuurlijk was het meisje zelf niet al te slim bezig, maar ze is 18 en had zo'n enorme impact vast niet verwacht. De EO had dat wél kunnen nagaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:36 schreef jmac het volgende:
@ Boulevard 'n hele reportage nu
Albert was lekker in vorm en Daphne en die modemiep waren shocked![]()
Sms'je niet tonen blijkbaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:50 schreef DJKoster het volgende:
Wat hadden ze moeten dan? (naast het niet uitzenden dan)
Als je met je kop op tv komt dan is het tegenwoordig zeker dat er wel een ex met je oude foto's gaat gooien (mits die aanwezig zijn natuurlijk) op het internet.
"de foto's zijn nu van internet gehaald"quote:
Maar niet uit Mijn Documenten en Bregje.rarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
"de foto's zijn nu van internet gehaald"
Mwah, had kunnen helpen. Maar dan had hij ze er ook wel op kunnen zetten onder het mom van "ow, deze heb ik nog liggen"quote:
Kijk even op pagina 3 van dit topic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:36 schreef AJ187 het volgende:
Heeft iemand toevallig die 'topless foto's" van haar?
Jezus Christus, was een reactie zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:51 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik ga het vanavond toch maar eens terugkijken, aangezien ik maar een stukje gezien heb. Ik zou persoonlijk zo'n meid - hoe leuk ze ook is - niet meer aanraken. Dat zou echt aan me gaan vreten.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar haar reactie op al dit gerel. Ondanks dat ik me er iets bij kan voorstellen. Jezus Christus, wat een slet zeg....
Jammer genoeg hebben ze niet nagedacht over wat het met het meisje zou kunnen doen. Of er wel over nagedacht, maar het kon ze niets schelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Agrafes het volgende:
Complimenten ook voor de EO in hoe ze het allemaal gemaakt hebben, erg modern en strak
Wat een flauwekul, dat sms-je was echt belachelijk kort te zien en je kon amper lezen wat er precies stond, dat het zulke gevolgen had was gewoon niet te voorzien. Misschien niet netjes hoe het gegaan is maarja ik denk dat weinig mensen zulk een trieste actie van die kerel verwacht haddenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben ze niet nagedacht over wat het met het meisje zou kunnen doen. Of er wel over nagedacht, maar het kon ze niets schelen.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)5806/bb.20080115.asfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef AJ187 het volgende:
Kan iemand misschien de directe link van de uitzending geven? Zodat ik het in WMP kan afspelen
Ik kan 'm niet openen via uitzendinggemist.nl
Bij de uitzending van Niels was een smsje van ene ''Dominique Ah 2'' ook duidelijk zichtbaar..quote:
Wat stoort je er aan dan? Ik bedoel, ik ben het met je eens dat het eigenlijk een weerloos, onzeker pubertje betreft. Maar dat neemt niet weg dat je zo iemand gewoon een slet kunt noemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezus Christus, was een reactie zeg
Ik vind de montage, de muziek en de presentatie echt bijzonder slecht. Irritant zelfs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Agrafes het volgende:
Toch wel een programma wat flink wat reactie's heeft losgemaakt, meest populaire programma wat opgevraagd wordt op uitzendinggemist.nl en meer dan 700.000 kijkers, toch een flink succesComplimenten ook voor de EO in hoe ze het allemaal gemaakt hebben, erg modern en strak
Idd, daar zat ik mij ook al over te verbazen. Maar ik denk dat die jongens eenieder zijn.quote:Sneu dat daar toch zoveel mensen misbruik van maken.
En jij hebt hem er ook ingehengeld?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef Xbox_360 het volgende:
LOL die Bregje heeft volgens mij bij mij in de klas gezeten![]()
Ze komt op mij nogal als een zware lullenslikster overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:33 schreef Logician het volgende:
Ze lijkt me op het eerste gezicht wel een stabiele meid, die er ergens erg zelfbewust en nuchter tegenover staat... maar het blijft natuurlijk een vrouw hé
goeie vraag!quote:
Een hoer die geen geld vraagtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komt op mij nogal als een zware lullenslikster over
"en als ze lekker ruiken wil ik gewoon weten hoe ze zoenen"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:37 schreef tong80 het volgende:
Eng wijf.
'Ik schreeuw niet om aandacht maar ik geef me wel op voor dit programma.'
Dat is het jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef Logician het volgende:
Ze praat als Katja ..
Lan klinkt ook als een SOAquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
Lan. Lan (23) is een geboren verleidster en gek op mannen. 'Seks is voor mij lust. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit wie het is, wat 'ie doet en soms zelfs niet hoe hij heet.' Voor Lan is 40 dagen zonder seks een enorme uitdaging.
Ze heeft die blinde niet zelf uitgekozen hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is het punt dat ze willen maken
'Ik wilde zo graag met een blinde neuken'
computers tochquote:
Ze geeft het begrip Lan-party wel een hele nieuwe dimensiequote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
Haar baarmoederwand is vaker bezocht dan de Sint Pieterskerk
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft genoeg mannen in haar leven gehad die het om de buitenkant doen. Haar baarmoederwand is vaker bezocht dan de Sint Pieterskerk
Dat muurtje is afgebroken, nu kunnen er nóg makkelijker piemels inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef Merel het volgende:
Wat lult ze nou over dat muurtje de hele tijd??
HAhA @al die zinnen hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze geeft het begrip Lan-party wel een hele nieuwe dimensie
Klopt ja, echt zo onaardig hoe al die gasten tot nu toe met die arme Lan zijn omgegaan, het lijkt me echt geen pretje om telkens al die tongen door je mond te laten roeren, die eikels te moeten proeven of om je kut als kijkdoos te moeten gebruiken. Ik open alvast een gironummer voor het arme schaap waarop we donaties kunnen storten om haar te helpenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:00 schreef roze-meisje het volgende:
dit programma geeft maar weer eens aan hoe oppervlakkig mannen zijn...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ja, echt zo onaardig hoe al die gasten tot nu toe met die arme Lan zijn omgegaan, het lijkt me echt geen pretje om telkens al die tongen door je mond te laten roeren, die eikels te moeten proeven of om je kut als kijkdoos te moeten gebruiken. Ik open alvast een gironummer voor het arme schaap waarop we donaties kunnen storten om haar te helpen
Eerste aflevering en de aflevering volgende week en de 6de aflevering.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:07 schreef Ole het volgende:
Doen er ook mannen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |