http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772quote:40 dagen zonder seks...
De EO werkt aan een nieuw TV-programma voor Nederland 3. Onder de werktitel '40 dagen zonder seks' worden jongeren, tussen de 18 en 24 jaar met een zeer actief seksleven, uitgedaagd om 40 dagen geen seks te hebben. Wat gebeurt er als seks even niet de hoofdrol speelt?
Presentator Arie Boomsma volgt het leven van deze jongeren en kijkt of ze lust en verleiding kunnen weerstaan, hoe zij omgaan met intimiteit, seks en relaties en wat er allemaal te ontdekken valt over de liefde. "We zijn nog druk bezig met het uitdenken van het programma, maar dat we iets willen doen met dit onderwerp, is een ding dat zeker is." Aldus de 32-jarige presentator.
Durf jij de uitdaging aan? Of ken je iemand die absoluut moet meedoen aan 40 dagen zonder seks? Neem dan contact op met de redactie.
Voor meer informatie kun je bellen met: 06-51367673. Of mail naar: 40dagenzonderseks@eo.nl
Pers kan contact opnemen met Jop Douma (persvoorlichter) 035-6474702 of mailen naar jop.douma@eo.nl.
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderdenquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef F04 het volgende:
Ik hoor net dat de EO een nieuw programma aan het maken is. Namelijk '40 dagen geen seks'
[..]
http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772
Al weet ik niet echt wat het doel hiervan is maar, wie durft de uitdaging van je leven aan?![]()
Verkapt kwib-heeft-nooit-seks-post?quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef kwib het volgende:
[..]
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderden
Voor hen is het alleen geen uitdaging
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Shit vergeten te kijken
Kijk wel op uitzending gemist
En Arie is denk ik stiekem Jezus
Ja maar ik leef in de toekomst ik ben Jezus Ariequote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vergeten te kijken? Het is morgen pas.![]()
20:30 op Ned. 3
Dat komt simpelweg omdat de EO een evangelische omroep isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Niet alle programma's hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Met genoeg alcohol kan ik ook alle meisjes krijgen die ik wil.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Is die Niels nou zo'n hunk? Wat zien ze in zo'n snotjong?
(ok dit klinkt wel erg jaloers ja)
Ja verbaaste me ook wel, maar helemaal geloofwaardig komt programma niet over, die camera er steeds bij heeft natuurlijk aardige invloed.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond het wel grappig. Ook om te zien hoe hij als een blad aan een boom omsloeg tijdens die 40 dagen.
Tja, het blijft ook EO natuurlijk, dus die ommekeer is vast ook lekker aangedikt in de montage enzo. En het is inderdaad niet echt te controleren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja verbaaste me ook wel, maar helemaal geloofwaardig komt programma niet over, die camera er steeds bij heeft natuurlijk aardige invloed.
Het zal met niet verbazen als die toch nog effe de hand aan zich zelf heeft geslagen.
Grappig om te zien dat mannen nog steeds zo sterotyp kunnen denken. Misschien was ze gewoon geil en dacht ze een gewillig slachtoffer gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef J_CDA het volgende:
Grappig om te zien dat vrouwen toch maar vaak naieve wezens zijn met niet al te veel zelfvertrouwen. Meneer de Hunk maakt een paar opmerkingen over het jurkje van die dame en zij wil al met hem zoenen
Zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Grappig om te zien dat mannen nog steeds zo sterotyp kunnen denken. Misschien was ze gewoon geil en dacht ze een gewillig slachtoffer gevonden te hebben.
Dat ging wel heel makkelijk hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef J_CDA het volgende:
Grappig om te zien dat vrouwen toch maar vaak naieve wezens zijn met niet al te veel zelfvertrouwen. Meneer de Hunk maakt een paar opmerkingen over het jurkje van die dame en zij wil al met hem zoenen
goh das grappig, toen ik van het idee voor het tv-programma hoorde moest ik gelijk aan deze film denken. LETTERLIJK hetzelfde idee, alleen durfde de EO het niet 40 dagen vasten te noemen (dan wordt het toch iets TE gelovig he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet alle programma's hoor![]()
Toeval of niet, vanavond komt er ook een film op TV: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=25818&film=40_Days_and_40_Nights
Dat heb ik er niet uitgehaald. Volgens mij ging het vooral om eens na te denken over seks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf er vooral moeite mee houden dat je met "40 dagen geen seks" volgens mij eigenlijk wil zeggen dat seks dus slecht is en het een goed plan is om het een tijd lang niet te doen.
Helemaal mee eens. Maar volgens de bijbel zal het wel fout zijn.... en dan komt de EO in actie natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:34 schreef nozem het volgende:
Nadenken over seks...tja
Ik heb nog nooit goed uitgelegd gekregen waarom seks met veel verschillende mensen slecht of zondig is, en ondergeschikt aan een trouw (seks) leven met een enkele liefdespartner.
Iedereen moet het gewoon lekker zelf weten. Sommige mensen voelen zich goed bij het feit dat ze veel sekspartners hebben, andere mensen hechten meer aan een vaste, stabiele relatie. Ieder z'n meug. Waar bemoeit de EO zich mee, denk ik dan..
Ik zeg niet dat het per se slecht is, en zondig al helemaal niet (en de EO ook niet in dit programma). Wat wél duidelijk is, is dat er de laatste jaren een onnoemelijk groot aantal jongeren er een verknipt vrouw- en seksbeeld op nahoudt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:34 schreef nozem het volgende:
Nadenken over seks...tja
Ik heb nog nooit goed uitgelegd gekregen waarom seks met veel verschillende mensen slecht of zondig is
Want dat is toch wel smerig enzo... Bah. Het werd wel tijd voor een tegenhanger.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook goed dat jongeren met dit programma een soort 'tegenhanger' te zien (en te ervaren) krijgen van alle seks die je maar op televisie en internet ziet.
Nee, seks is niet smerig. En dat is ook niet de boodschap van de EO. Seks is alleen wel een stuk fijner als je het combineert met liefde, en het niet enkel ziet als goedkope manier om je lusten bot te vieren. Ik vind het lovenswaardig dat de EO met dit programma probeert de jongeren te laten zien dat seks thuis hoort in een gezonde liefdesrelatie, en dat je het niet met jan en alleman hoeft te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want dat is toch wel smerig enzo... Bah. Het werd wel tijd voor een tegenhanger.
Misschien moet de EO mensen gewoon in hun waarde laten en accepteren dat er drie soorten seks bestaan: seks uit lust, seks uit liefde en een combinatie van die twee. Seks heeft in al die tijd dat er mensen leven nog niet enkel thuisgehoord in een gezonde liefdesrelatie... en nu dus nog steeds niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, seks is niet smerig. En dat is ook niet de boodschap van de EO. Seks is alleen wel een stuk fijner als je het combineert met liefde, en het niet enkel ziet als goedkope manier om je lusten bot te vieren. Ik vind het lovenswaardig dat de EO met dit programma probeert de jongeren te laten zien dat seks thuis hoort in een gezonde liefdesrelatie, en dat je het niet met jan en alleman hoeft te doen.
Ik kijk er ook niet naar. Ik kan wel raden wat de voorkeur van de EO is. De discussie hierover vind ik dan weer wel interessant. Ik kan me niet voorstellen dat er anno 2008 nog altijd mensen zijn die hun eigen normen en waarden willen opdringen aan anderen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
Agiteer je ook zo tegen programma's die alleen seks uit lust verkondigen? Het is enkel een mening en het is maar een programma. Kijk er dan niet naar.
En dat wisten de deelnemers nog niet natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Burdie het volgende:
Ze laten enkel de deelnemers zien dat er méér is dan alleen seks uit lust, namelijk seks uit liefde.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:51 schreef sander89 het volgende:
De kijkcijfers trouwens nog: 666.000
Toch nog best aardig maar zal volgende week wel verandering in kunnen komen.
Tuurlijk er zijn ook mensen die iemand vermoorden een genot vinden evenals dat er mensen zijn die zowat klaar komen als ze de trekker van een machinegeweer overhalen ja er zijn zelfs mensen die hun dag hebben wanneer ze een ander opgelicht hebben..quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat wisten de deelnemers nog niet natuurlijk.
We zien het duidelijk totaal anders. Seks uit lust (one night stands enzo) kan hartstikke leuk en spannend zijn. Het zal me benieuwen of de EO dat ook duidelijk maakt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tuurlijk er zijn ook mensen die iemand vermoorden een genot vinden evenals dat er mensen zijn die zowat klaar komen als ze de trekker van een machinegeweer overhalen ja er zijn zelfs mensen die hun dag hebben wanneer ze een ander opgelicht hebben..
Maar of dat rechtvaardig en goed te noemen is ...
Misschien moet jij de EO in hun waarde laten en accepteren dat zij hun standpunt uit willen dragenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet de EO mensen gewoon in hun waarde laten en accepteren dat er drie soorten seks bestaan: seks uit lust, seks uit liefde en een combinatie van die twee. Seks heeft in al die tijd dat er mensen leven nog niet enkel thuisgehoord in een gezonde liefdesrelatie... en nu dus nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |