ik ook, die werkt beter dan van het kastjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef keijz het volgende:
[..]
1 boven het knopje linksonderin
Maar ik tt altijd met m'n gewone afstandsbediening![]()
Ja, zijn stem... Prachtig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik doe zijn stem wel een keer na, dan herken je hem wel
Net gevoetbald, 4-2 verloren en uitgeschakeld in de 1/8e finale van de beker![]()
Je kan hem ook gewoon 'warme persoonlijkheid' noemen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zijn stem... Prachtig.
Wij noemen hem thuis altijd gewoon "The Voice".
Echt? Groene knopje en dan 'ok' indrukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik die fucking teletekst tevoorschijn tover. stom kutkastje.
Logitech er zo een... en natuurlijk niet goedkoopquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
geef mij maar gewoon 1 afstandsbediening. al die rommel.. 1 voor video, 1 voor dvdspeler, 1 voor tv, 1 voor cainowaykastje.....
Die hebben wij nog steeds, mag ik regelmatig meemaken dankzij een dronken broer zo af en toe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
vroegâh hadden we zo een pasje met "leuke zenders".. nu geeneen meer.. dorcel, spice platinum etc.. stuk of 5...
ja ik ben ook alles kwijtquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Die hebben wij nog steeds, mag ik regelmatig meemaken dankzij een dronken broer zo af en toe.
Maarja, je krijgt door t kaartje ook de BBC's, 4 Discovery kanalen, meeeer dan genoeg muziekkanalen...
Bij is zijn alle kanalen ineens helemaal door de war sinds eergister of gister?
3voor12 en MTV2. Wat moet je in godsnaam met Wine TV?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef keijz het volgende:
Ja die extra zenders zijn best oke!
Ik kijk best vaak 3voor12 en discovery travel
het ziet er erger uit dan het is.quote:
Hij kan beter fietsen dan auto rijden.. toch netjes dat hij uitwijkt voor dieren...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef GotC het volgende:
Wielrenner Boonen rijdt Lamborghini tegen paal xD
Eerder koolstofvezelschadequote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
het ziet er erger uit dan het is.
Motor van die lamborghini zit achterin dus de schade is, hoe gek het ook klinkt, in feite alleen blikschade.
Total loss is zo' n ding btw toch moeilijk te krijgen, omdat ze do duur zijn:p
Kom net uit m'n winterslaap?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Elmotje het volgende:
Hallo mijn naam is Jaap
Ja goeieavond dames en herenquote:
quote:
Ik dacht eigenlijk aan een andere songtekstquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja goeieavond dames en heren
Mijn naam is Jaap
Ik ben presentator en dat valt niet mee
'k Maak alles belachelijk op de TV
En mensen of dieren dat maakt me niet uit
Ik zet ze voor aap, recht voor z'n raap
Ze kletsen uit hun nek, want ze zijn stapelgek
refr.:
Ja mijn naam is Jaap
Ik barst van de slaap
Ik voel me niet lekker
Ik baal als een stekker
Van al die wegtrekkers
En animalcrackers
Ik ben een aap
En m'n voornaam is Jaap
Zo is dat
Ik ben wat ze noemen een Orang-Oetan
Normaal zijn de mensen voor mij nogal bang
Maar sinds ik kan praten is dat nu voorbij
Ben ik op de buis, blijft iedereen thuis
Ik ben vaste klant, op de videoband
refr.
Daar kom ik weer
Een kip zegt normaal niet veel meer dan tok-tok
En een geit loopt te mekkeren net als een bok
Maar praten als 'n mens had geen dier ooit gedaan
Maar dat is voorbij, voor hen en voor mij
Je kunt nu voortaan wat we zeggen verstaan
refr.
Ja jongens daar gaan we, de kalk van de muur, daar gaan we weer
refr.
En nou gaan we door het plafond jongens
refr.
Dan moet je niet 'net an' zeggen!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
net an. nog steeds wakker aan het worden sinds vanochtend...
Dat zeggen ze bij de AH zeker altijd?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan moet je niet 'net an' zeggen!!
Ik: Loop 't?
Jij: Als een karretje!
Vreemd genoeg wel jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij de AH zeker altijd?![]()
Ik morgen naar school, en volgende week nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wel jaMaar iedereen kent het 'gezegde', ook de allernieuwste mensen
.
Ik heb vanaf NU, 2.5 weken vrij. OMG!
In de bus hing een schema op welke tijden ze wel en niet rijden...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wel jaMaar iedereen kent het 'gezegde', ook de allernieuwste mensen
.
Ik heb vanaf NU, 2.5 weken vrij. OMG!
Enne, ook iets leuks:
> VOLGENDE WEEK MOGELIJK ACTIES OV
Volgende week zijn er mogelijk acties in het openbaar vervoer, vanwege de vastgelopen CAO-onderhandelingen tussen vakbonden en werkgevers. Op dit moment is het echter nog niet zeker of de acties inderdaad zullen doorgaan, op welke dagen en in welke vorm.
Zodra er meer bekend is, informeren we u via deze website.
Bron: www.connexxion.nl!
In mijn bussen tot nu toe nog niet? Vertel dan effe?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de bus hing een schema op welke tijden ze wel en niet rijden...
Pics?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:27 schreef Bootje84 het volgende:
meurning!
turkije.. sweet hoor FVP.. ik ga morgen uh, en vandaag ook naar bioscoop met een date.. heb er ook wel zin aan![]()
Dit is alleen maandag... en hier kunnen ook geen rechten aan worden verleendquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
In mijn bussen tot nu toe nog niet? Vertel dan effe?.
En 86 gaat dus ook stakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Als het maar niet om de 86 naar Schiedam gaat, mogen ze van mij staken
Volgens mij gaat er trouwens volgende week ook een nieuwe dienstregeling in, in ieder geval er hing in de bus vanaf 29 april nieuwe tijden...
hihi keijz, nee man.. dan is je beeldscherm straks wit..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |