Yes! Left overs zijn zo verdraaid handig en lekker!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Axia het volgende:
Gekookt rijst dat je nog over hebt van een paar dagen bakken met uien, knoflook, surinaamse peper, ei en mais (en natuurlijk wat kruiden).
Pas 10:00 uur, ik heb nu al zin in knoflook... Ook goeiemorgen! Hoe gahaaaat het met uhuuuu...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef Kuupke het volgende:
Voor bij de tv:
- Hard brood. (Eventueel toatjes)
- Teenjte knoflook
- olijfolie
- basilicum
Rasp het teentje knoflook een beetje op het harde brood/toastje, met een klein wastje ofzo de olijfolie erop smeren. (niet te veel) een paar snippers basilicum
En smullen maar.
Dit gaat er altijd wel in haha.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:11 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Pas 10:00 uur, ik heb nu al zin in knoflook... Ook goeiemorgen! Hoe gahaaaat het met uhuuuu...?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
[ afbeelding ]
verse tonijn kopen/zeewier olien-zalm licht bakken etc..
En ik maar denken dat je echt weg was, met je nepfoto's.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist heerlijk gegeten, maar bij het zien van deze goddelijkheden...aiaiai... het is maar goed dat ik toen niet in de buurt was, no selfcontrol or what-so-ever.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
[ afbeelding ]
maandag nog gegeten, erg lekker!quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:19 schreef fm07 het volgende:
- diepvrieszalm (euroshopper ofzo)
- trosje verse peterselie - pakje diepvriesspinaze (creme)
- Tagliatella
- pakje boursin quisine ofzow
- een ui
kwestie van pasta gaar koken en de rest er doorheen smijten
Als het 4x zoveel is kom ik ook...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:15 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik wil bij je eten!
Waar koop je trouwens zeewier?
Tja dat is een van de weinige dingen die snel klaar zijn, simpel en lekkerquote:Op maandag 14 juli 2008 11:49 schreef PDOA het volgende:
75% kent alleen gerechten met pasta als basis.
Ziet er goed uit maar het is wel een mierenhapquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat daar linksboven op die foto? gaan er nog kruiden /dressing door die zeewier / tonijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |