n-holland lijkt me toch niet het land van de vlierjeppersquote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het was toch het land van Fierljeppen?
Dat is dus Fryslân
Hoewel sommige Hollanders de sport ook beoefenen
ja hier ook, niks gemist hoop ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
bij mij werkt ie weer. Even een hikje in de verbinding
nu wel, even kijken en het lijkt ok te zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Hellmo het volgende:
hey peterselieman.. mail gehad?
ik dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef MrsX het volgende:
@Peterselieman, ik heb ook een sterk vermoeden, sterker nog ik heb een nieuwe gesjopte foto van hem en raad eens, ik ga hem op een ander forum posten ...en jij mag niet meekijken....
Nope, even gegoogled en kom dan uit op de twarres biografie:quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Grimm het volgende:
Twarres kom toch uit eernewoude?
ja maar waarquote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen dus friesland ?
thuis..?quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef Hellmo het volgende:
Ik vraag me iets af... waar slaapt Mr. X?
tuurlijk wel.. als je benzine betaalt word?quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Hellmo het volgende:
[..]
Zou jij thuis slapen als je heel nederland door crosst? Lijkt mij iig niet.
Voor mij is de exacte plaats helaas ook giswerk. Daarom post ik hier enkele gedachtengangenquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef Zweefvliegje het volgende:
Klinkt alsof hij indd in Leeuwarden of Warga ofzo is.
Laat ik nou net in Leeuwarden wonen.. niet vervelend!
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Of juist meer kans, omdat een vreemdeling gauwer opvalt, maar dan moet er natuurlijk wel iemand in de buurt zijn die de 53j8 volgt
en hier de steden!quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef keessie13 het volgende:
Tip is natuurlijk 1 van de 11 steden uit de Elfsteden tocht:
Leeuwarden, Sneek, IJlst, Sloten, Stavoren, Hindelopen, Workum, Bolsward, Harlingen, Franeker en Dokkum.
Voor wie het nog niet had gehoord: Mr.x zn voicemail is ook op http://www.1888info.nl te beluisteren.
Verder doe ik een gekke gooi; bezoekje aan Us Mem? http://www.euronet.nl/~rpeters/Panorama/8900/8900_UM.html
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij alleen maar plaatsnaambordjes opzoekt voor een sticker en een foto.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef ThApocalypse het volgende:
moet hij wel naar speciale locaties in die steden? Ik zou als ik hem was juist nix bekends opzoeken
De treinquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja over een paar min ff de trein checken
hallo, het gaat om 50.000 euro!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Maar ja, ben je van plan de gehele dag op wacht te liggen?
Geloof nooit dat hij op die manier te werk gaat. Dan is hij ruim 5 a 6 uur bezig met alle 11 steden. Denk persoonlijk dat hij voor alle plaatsnaambordjes gaat. En direct doorrijdt naar de volgende plaats. Tenminste als hij met de auto is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hij kan 2 steden doen per 1 à 1,5 uur momenteel. Later op de dag zal het tempo iets hoger worden, denk ik, omdat ik nu zijn reispatroon probeer na te gaan.
Heb nogmaals geluisterd: Als ik vandaag niet gepakt wordt in de trein, dan ga ik morgen naar de stad van de mollenbonenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je de aanwijzing niet goed begrepen. Morgen reist hij niet met de trein
mollebonen, oftewel groningenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:25 schreef mchiel het volgende:
het leek vanochtend trouwens wel of hij op de wc zat het was zo raar geluid
die tip voor morgee
is het molenbomen of bonen???
iemand idee of dat hij nog richting zuid holland komt
Maar dit zijn ook zeker de beste plekken om hem te pakken... jammer dat ik net te ver weg zit om succes te hebben.... Morgen in Groningen pakken we hem.... Wie doet er mee????quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Hellmo het volgende:
ik denk dat de volgende twee steden worden: Ijlst en stavoren! dat kan ie simpel met de trein en is al in die richting onderweg.
Hij zit in Sloten als het goed isquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef Smeej het volgende:
ou-tannu nog onderweg
echt hijs is overal waar je hem niet verwacht ( de eikel)quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef denzdesign het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=96699/contentid=23284
De foto's !
Hindeloopen is populairder bij de jagers heb ik gehoordquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef ThApocalypse het volgende:
ik denk dat ie sloten al heeft gehad, maar dat zegt ie niet zodat veel jagers daar op hem zullen wachten.
ga daar maar niet vanuit,. Hij zal een zo onopvallend mogelijke plaats opzoekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef flessuh het volgende:
hij word hier (in hindeloopen) door heel wat mensen opgewacht.
als het met de 11 steden te maken heeft zal hij waarschijnlijk bij een brug staan (piet kleine brug)
dat is achter het voetbalveld
Daar is die al geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Marc1711 het volgende:
die kerel moet nog eens naar brabant komen, dan is ie van mij ipv friesland en groningen, pffff
Zie hier een voorbeeld: http://www.radio538.nl/up(...)49-mrxfriesland2.jpgquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Hellmo het volgende:
Als het random is, waarom hebben ze er dan streepjes tussen staan? ik vin t wel raar... maar goed
Ik denk dat hij sloten en stavoren al heeft gehad, en doet alsof van niet. en dan bij de volgende keer dat ie belt zegt hij er al geweest te zijn.
Leer maar eerst je nederlands danquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef mchiel het volgende:
ik moet leren maar ik kan niet veeel te veel hier mee bezig:
ja ben ik mee eens, vond hele mister x sowieso al nep gedoequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vond dit nogal fake klinken.
Ben ik de enige?
Dat vond ik idd ook vreemd. Maar ja, dat riekt naar insider informationquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef mchiel het volgende:
ze zeiden al heel de tijd als hij vandaag niet gepakt word
volgens mij wisten ze het van te voren al
haha ja maar waarom? ja sorry ik las topic beetje door, maar wat is doel van oppakken van deze X persoon ? of is het een soort spelletje waarmee je cash kunt verdienen oftwel reclame stunt voor 538 waar een bekende van hun zogenaamd 50.000euro wint?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jup, minuutje of 8 geleden gebeurd..
DAT MEEN JE NIET!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Syd het volgende:
het was gewoon een publiciteitsstunt van 538
ZO KAN IK HET OOK!quote:Wel slim van die gasten. ze hielden gewoon iedereen aan met zogenaamde pech.
Wat denk jequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Marc1711 het volgende:
is die linker of rechter nu mr x?
Rechts natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Marc1711 het volgende:
is die linker of rechter nu mr x?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |