Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij alleen maar plaatsnaambordjes opzoekt voor een sticker en een foto.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef ThApocalypse het volgende:
moet hij wel naar speciale locaties in die steden? Ik zou als ik hem was juist nix bekends opzoeken
De treinquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja over een paar min ff de trein checken
hallo, het gaat om 50.000 euro!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Maar ja, ben je van plan de gehele dag op wacht te liggen?
Geloof nooit dat hij op die manier te werk gaat. Dan is hij ruim 5 a 6 uur bezig met alle 11 steden. Denk persoonlijk dat hij voor alle plaatsnaambordjes gaat. En direct doorrijdt naar de volgende plaats. Tenminste als hij met de auto is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hij kan 2 steden doen per 1 à 1,5 uur momenteel. Later op de dag zal het tempo iets hoger worden, denk ik, omdat ik nu zijn reispatroon probeer na te gaan.
Heb nogmaals geluisterd: Als ik vandaag niet gepakt wordt in de trein, dan ga ik morgen naar de stad van de mollenbonenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je de aanwijzing niet goed begrepen. Morgen reist hij niet met de trein
mollebonen, oftewel groningenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:25 schreef mchiel het volgende:
het leek vanochtend trouwens wel of hij op de wc zat het was zo raar geluid
die tip voor morgee
is het molenbomen of bonen???
iemand idee of dat hij nog richting zuid holland komt
Maar dit zijn ook zeker de beste plekken om hem te pakken... jammer dat ik net te ver weg zit om succes te hebben.... Morgen in Groningen pakken we hem.... Wie doet er mee????quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Hellmo het volgende:
ik denk dat de volgende twee steden worden: Ijlst en stavoren! dat kan ie simpel met de trein en is al in die richting onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |