Maar ik zit niet in het uitvak héquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Netjes.
Ik moet ook nog kaarten zien te regelen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Dat weet ik. Daarom vind ik het netjes dat je kaarten geregeld hebt. Ik hoef ook niet persé in het uitvak te zitten.quote:
Blijven hopen jongens, het kan nog steeds al lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat zowel PSV als az een misstap zal begaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Hoop dat er nog iets te winnen valt in Tilburg, maar dat zal wel niet...
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie trouwens die bewegende en veranderende Avatars?
Die van mij zijn bijna weg.quote:
Utrecht uit gaan jullie winnen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blijven hopen jongens, het kan nog steeds al lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat zowel PSV als az een misstap zal begaan.
Nee echt alles is weg. Ik zorg gewoon dat ik er om 12.15 ben dan kun je nog zo naar binnen lopen..en dan ergens een vak binnen zien te glippen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Netjes.
Ik moet ook nog kaarten zien te regelen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Blijf je dan weer zo'n lange tijd weg? Ik heb je namelijk sinds het kampioenschap van 2004 niet meer gezien, en dat was nou ook niet echt een geweldig kampioenschapquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:40 schreef Speed1971 het volgende:
Als wij kampioen worden staat het schaamrood me op de kaken.
Laat AZ lekker kampioen worden, zij hebben daar het meeste "recht" op
Er wordt aardig geboden op je advertentie of niet?quote:
he man welk vak? kun je mij niet het vak op loodsen?quote:
In 2008.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:
Kampioenen
quote:
En mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
he man welk vak? kun je mij niet het vak op loodsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |