na de persconferentie: PAK AZ GODVERDOMME WOENSDAG!quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ik heb kennelijk iets gemist. Welke opmerking?
quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, ik heb kennelijk iets gemist. Welke opmerking?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot op, man! Vind het al erg genoeg dat ik PLAE@ heb leren kennen IRL, de rest hoeft echt niet.![]()
wtfquote:
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Sethje het volgende:
9-0 tegen sparta..... haha the good old days
Wtf?quote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
"pak &£"(*£%*%Q£domme dat AZ woensdag, dan zien we elkaar in de Kuip weer"
Louis was boos toen geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".
Hij nam de pingel en miste. (dat was die wedstrijd toch?)
De Meer, wat mis ik het.
Wat een huilebalken zeg.quote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
"Laatste keerd at ik daar was werd het 9-0, mij zie je daar nooit meer terug, nouja, voor een voetbalwedstrijd dan!"
"ik ga naar joling, gordon en froger daar, dus..."
@ http://www.sparta.net/Default.aspx?g=posts&t=2784
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.quote:
Ik dacht hetzelfde ... (en ja, ook dat zijn 3 woordenquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.
tellen is ook een vakquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kerel, anders post je even iets meer dan elke keer zo'n nutteloze opmerking van 3 woorden.
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staanquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staan![]()
Zo een mafkees ben ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaan jullie maar lekker met jullie FOK spandoek op de 2e ring, dan gaan wij wel achter het doel staan![]()
No shit. Wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zo een mafkees ben ik ook niet hooreerder een AJAX doek
Idd, ik ken er toevallig een paar van Kopenhagen maar ik hoef niet het hele forum te leren kennen ofzoquote:
Dat was in 1995 en toen werd het 8-0.quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En toen een penalty en iedereen roepen "Van de Sar, Van de Sar, Van de Saaaar".
Hij nam de pingel en miste. (dat was die wedstrijd toch?)
De Meer, wat mis ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |