Meneer heeft helemaal geen diploma, is een paar maanden tweedejaars geweest, daarna voor een lokaal tv-station weermannetje gespeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Zegt meneer weatherwars.info. Heb jij het diploma van die kerel of pluk je die meuk van z'n website in het goede vertrouwen dat hij meteoroloog is?
Dat is in ieder geval eerlijk. Wellicht basis voor verder onderzoek?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef TeenWolf het volgende:
Het belangrijkste is dat er dus patenten zijn gemaakt door de oprichter van het HAARP om barium de lucht in te sproeien...als ze dat de lucht in willen sproeien hebben ze denk ik niet het doel dat het gelijk naar beneden afzakt. ze moeten dus iets hebben waardoor het blijft hangen en wat dat is wie weet.
Je doet net of dit iets nieuws is. Niets stiekem aan hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
oud nieuws
heb op de vwo wel natuurkunde en scheikunde gehad, maar dit zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval eerlijk. Wellicht basis voor verder onderzoek?
Niets eerlijk aan. Het ging over de MAGNETOSFEER (niet de lucht), en het was een voorstel van anderen, niet Eastlund's patent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval eerlijk. Wellicht basis voor verder onderzoek?
maar het verklaart de chemtrails wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef proteus het volgende:
[..]
Je doet net of dit iets nieuws is. Niets stiekem aan hoor.
Jij en VWO. Dan geloof ik nog eerder in chemtrails. (Bovendien verraad je jezelf, want wij zeggen 'het' vwo, voor jou is het 'de' mavo).quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb op de vwo wel natuurkunde en scheikunde gehad, maar dit zou ik niet weten.
helaas, niet alle wetenschap waarover de hoge piefen beschikken komen in de schoolboeken.
als dit steuntje in de rug je naar de goede richting heeft verplaatst ben ik er blij mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:37 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij en VWO. Dan geloof ik nog eerder in chemtrails.
Pff, welke foto's. Ik heb geen een foto gezien die hierop lijkt:quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus al de foto's ervan zijn fake's?
De foto's waarop strepen te zien zijn die lang blijven hangen. Als je het nog niet weet, ik heb net nog een geheugenopfrissertje gepost.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Pff, welke foto's. Ik heb geen een foto gezien die hierop lijkt: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Autoreply het volgende:
Er is is het vorige topic duidelijk gemaakt dat ook in WOII al contrails waren. Dat deze uren bleven hangen. En met wat zoeken kan je ook nog wel "dambordpatronen" vinden, ook de prehistorie waaide het tenslotte al. Als je keihard "welles, welles, welles" wilt blijven roepen doe je dat maar bij je moeder, er is geen significant verschil met de tijd die ze blijven hangen.![]()
Goed, mijn vraag. Als er chemicalien inzitten, toon daar dan 's wat bewijs [i]of aanwijzingen voor/ van. En geen patenten van het strooien van barium. Er wordt tenslotte ook met (naar ik meen) zilverchloride gestrooid om regen op te wekken. Echter niet op grote schaal. De vraag is dus Laat 's wat bewijs zien dat er op grote schaal vreemde stoffen in vliegtuigen worden meegenomen en dat deze ook worden verspreidt in de lucht
Dat is ook het geval met de foto's waarnaar ik refereerde. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:01 schreef Anti-NWO het volgende:
Ja dus? Aan de door mij geplaatste foto is tenminste meteen te zien dat het er langer dan enkele minuten hangt. Nu jij weer.
Als je je gezond verstand gebruikt en bovendien wat in de wetenschappelijke literatuur zoekt zou je als het goed is op het idee kunnen komen dat er ook nog zoiets als een katalyst bestaatquote:Daarbij hoef je alleen maar je gezond verstand te gebruiken als het gaat om condenssporen. Hoe breder het wordt, hoe dunner het wordt. Dat betekend dat het hoe dan ook hoe breder uitwaait hoe minder zichtbaar zou moeten worden, dus het zou gewoon (zoals een echte contrail ook doet) moeten oplossen. Uren hangen en alsmaar breder en breder worden kan dan ook niet kloppen als het gaat om condens. Zaak opgelost, slotje.
Wow, snel met dit bewijs naar SBS toe! Nu kan niemand het meer ontkennen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:01 schreef Anti-NWO het volgende:
Ja dus? Aan de door mij geplaatste foto is tenminste meteen te zien dat het er langer dan enkele minuten hangt. Nu jij weer.
Daarbij hoef je alleen maar je gezond verstand te gebruiken als het gaat om condenssporen. Hoe breder het wordt, hoe dunner het wordt. Dat betekend dat het hoe dan ook hoe breder uitwaait hoe minder zichtbaar zou moeten worden, dus het zou gewoon (zoals een echte contrail ook doet) moeten oplossen na niet al te lange tijd. Uren hangen en alsmaar breder en breder worden kan dan ook niet kloppen als het gaat om condens. Zaak opgelost, slotje.
Dat kan dus wel en heb ik in het vorige topic ook uitgebreid uitgelegd. Het water uit een straalmotor dient vaak slechts als katalysator. Tevens verandert de temperatuur van de atmosfeer in de loop van de dag zodat dezelfde hoeveelheid waterdamp een veel grotere of kleinere wolk cq contrail op kan leverenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:01 schreef Anti-NWO het volgende:
Daarbij hoef je alleen maar je gezond verstand te gebruiken als het gaat om condenssporen. Hoe breder het wordt, hoe dunner het wordt. Dat betekend dat het hoe dan ook hoe breder uitwaait hoe minder zichtbaar zou moeten worden, dus het zou gewoon (zoals een echte contrail ook doet) moeten oplossen na niet al te lange tijd. Uren hangen en alsmaar breder en breder worden kan dan ook niet kloppen als het gaat om condens. Zaak opgelost, slotje.
Hoeveel wou je er hebben ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Max_Dark het volgende:
En dit: http://home.wanadoo.nl/ae(...)0lijn%20fenomeen.htm
Ik neem aan dat jij de originele foto's bezit? Of ga je er klakkeloos vanuit dat dit geen photoshop is?
Wat is zo bijzonder aan een schaduw?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoeveel wou je er hebben ?
Kijk zelf ook 's omhoog, dit verschijnsel zie je bijna dagelijks.
En nog steeds geen enkele foto van voor 1990 gezien waar dit verschijnsel op voorkomt.
heb je satellietbeelden van de NOS van voor pakweg 1992?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Max_Dark het volgende:
[afbeelding]
Zoals door Autoreply in deeltje 28 gepost.
Edit: Voor de duidelijkheid, deze foto is uit WW2.
Het is uitgelegd. Ik zie ook niet dagelijks hartvormige wolkjes maar ze bestaan wel en je kan het verklaren ook. Dit is ook prima te verklaren. (Simpelweg de schaduw van een contrail die exact in het verlengde van de zonnestraling ligt. Als het al geen photoshop of overgang in de atmosfeer is)quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoeveel wou je er hebben ?
Kijk zelf ook 's omhoog, dit verschijnsel zie je bijna dagelijks.
En nog steeds geen enkele foto van voor 1990 gezien waar dit verschijnsel op voorkomt.
Waarom vraag je dan niet om satellietbeelden van de tweede wereldoorlogquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb je satellietbeelden van de NOS van voor pakweg 1992?
nee ik wil graag satellietbeelden van pakweg rond 1988-1993 , een foto van de 2e wo zegt me weinig, want je weet niet of ze wel lang hingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan niet om satellietbeelden van de tweede wereldoorlogVan Skylab zijn er al shots van dichtgepakte contrails boven Europa. Dat was begin jaren 80.
1988 ook goed:quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
heb je satellietbeelden van de NOS van voor pakweg 1992?
En wat wil je daarmee bewijzen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee ik wil graag satellietbeelden van pakweg rond 1988-1993 , een foto van de 2e wo zegt me weinig, want je weet niet of ze wel lang hingen.
knarf, kom nou niet met Nasa, ik hoef geen pentagonplaatjes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:00 schreef Knarf het volgende:
[..]
1988 ook goed:
[afbeelding]
bron:
http://eol.jsc.nasa.gov/scripts/sseop/photo.pl?mission=STS027&roll=45&frame=27&UID=SSEOP&PWD=sseop
Ik zeg ook niet dat het niet te verklaren is, ik zeg alleen dat ik dit voor 1990 nooit zag, en ik zeg ook dat ik nog nooit 'n foto van voor 1990 gezien heb waarop dit verschijnsel te zien is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het is uitgelegd. Ik zie ook niet dagelijks hartvormige wolkjes maar ze bestaan wel en je kan het verklaren ook. Dit is ook prima te verklaren. (Simpelweg de schaduw van een contrail die exact in het verlengde van de zonnestraling ligt. Als het al geen photoshop of overgang in de atmosfeer is)
Volgende argument![]()
Denk je dat de NOS of RTL zelf satellieten hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
knarf, kom nou niet met Nasa, ik hoef geen pentagonplaatjes.
ik wil satellietbeelden van NOS of RTL van voor 1993..
Wie denk je dat die foto's maakt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
knarf, kom nou niet met Nasa, ik hoef geen pentagonplaatjes.
ik wil satellietbeelden van NOS of RTL van voor 1993..
Denk je dat het Pentagon de satellietbeelden van Metsat niet even voorbewerkt voor ze naar de NOS worden gezondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk je dat de NOS of RTL zelf satellieten hebben?
Ik heb het überhaupt nog nooit gezien. Toch weet ik er acuut een logische verklaring voor. Die heb ik van jullie tot nog toe niet gezien, slecht de kreet "zie je wel, er is wat aan de hand". Wetenschappelijk voor de meest logische verklaring gaan lijkt mij verstandigerquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet te verklaren is, ik zeg alleen dat ik dit voor 1990 nooit zag, en ik zeg ook dat ik nog nooit 'n foto van voor 1990 gezien heb waarop dit verschijnsel te zien is.
Maar zwaai maar lekker hoor..
ipv steeds eromheen te draaien kun je misschien ook satellietbeelden plaatsen waarop tv-kijkers getuige zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wie denk je dat die foto's maakt?
Waar komen de NOS foto's vandaan.
Dus dit is gesoept volgen jou?
Dan neem ik maar aan dat alle foto's die door iedereen geplaatst zijn ook gesoept zijn. Zelfs de lucht waar ik nu naar kijk.
Waarom moeten ze per se op tv geweest zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ipv steeds eromheen te draaien kun je misschien ook satellietbeelden plaatsen waarop tv-kijkers getuige zijn geweest.
mijn vraag is gewoon; heb je ook satellietbeelden van rtl of nos die op tv zijn geweest van voor 1993 over deze trails.
In plaats van steeds om mijn vraag heen te draaien: wat wil je met die satellietbeelden? Miljoenen mensen zijn getuigen geweest van de contrails in WOII; en da's echt niet verzonnen door 't pentagon...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ipv steeds eromheen te draaien kun je misschien ook satellietbeelden plaatsen waarop tv-kijkers getuige zijn geweest.
mijn vraag is gewoon; heb je ook satellietbeelden van rtl of nos die op tv zijn geweest van voor 1993 over deze trails.
Mischien handig om de voorgaande delen 's door te lezen voor je dit soort uitspraken doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb het überhaupt nog nooit gezien. Toch weet ik er acuut een logische verklaring voor. Die heb ik van jullie tot nog toe niet gezien, slecht de kreet "zie je wel, er is wat aan de hand". Wetenschappelijk voor de meest logische verklaring gaan lijkt mij verstandiger![]()
geef nou eens gewoon antwoord op mijn vraag. ik wil satellietbeelden die op het nieuws zijn gekomen met getuigen die dat hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Autoreply het volgende:
Even op een rijtje:
Contrails blijven langer hangen als dat zij vroeger deden.
Onzin. UItgebreid aangetoond door foto's uit WOII en getuigenverslagen die noemen dat de contrails van bommenwerpers (qua brandstofverbruik en dus waterdampproductie is een compleet wing vergelijkbaar met een moderne straalkist) uren blijven hangen, een enkele getuigen heeft het zelfs over de volgende zonsopkomst. (De Amerikanen bombardeerden alleen overdag.
"Rare schaduwen" zijn bewijs voor chemtrails
Er zijn 2 varianten. Diegene waarbij de chemtrail onder een laag bewolking zit en de schaduw van een spot op de grond komt en een vooruitgeworpen schaduw, exact in het verlengde van de contrail. Het eerste geval is optisch bedrog zoals keurig uitgelegd in deeltje 28. Het tweede is simpelweg de vooruitgeworpen schaduw zoals vaak genoeg te zien is bij wolken.
Het feit dat contrails uitdijen en zich verplaatsen is bewijs
Nope, die dingen waaien met de wind mee en vliegtuigen vliegen over 't zelfde stukje grond. Door de tipwervels wordt de contrail groter.
Er is bewijs voor de toevoeging van chemische stoffen aan de atmosfeer
Nope, daar is nog niets van voorbij gekomen.
Nou jullie weer jongens en graag inhoudelijk, NASA-bashen doe je maar ergens anders met je lachwekkende argumenten...
In dat geval is er geen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
geef nou eens gewoon antwoord op mijn vraag. ik wil satellietbeelden die op het nieuws zijn gekomen met getuigen die dat hebben gezien.
een plaatje van de nasa-site met een datum erop is niet genoeg. de vs regering gebruikte zulke plaatjes ook al om aan te tonen dat Saddam chemische wapens fabriceerde, wat dus achteraf bleek gelogen te zijn.
komop, je ziet dat op www.contrails.nl de beelden voor 1995 er niet zijn, ik wil gewoon wat van dezelfde beelden zien, maar dan voor 1993, dat is mijn vraag.
De plaatjes waren echt. De conclusies klopten misschien niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
een plaatje van de nasa-site met een datum erop is niet genoeg. de vs regering gebruikte zulke plaatjes ook al om aan te tonen dat Saddam chemische wapens fabriceerde, wat dus achteraf bleek gelogen te zijn.
In februari 2003 sprak minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell tot de Uno-Veiligheidsraad. Hij pakt uit met satellietfoto’s die industriële gebouwen en bunkers laten zien. Powell zegt dat hier chemische en biologische wapens gestockeerd worden. Hij laat ook satellietfoto’s van vrachtwagens zien waarmee, zo laat hij verstaan, die wapens vervoerd worden. Wapeninspecteurs hebben intussen de plaatsen die Powell aanduidde bezocht en onderzocht. Het hoofd van de VN-wapeninspecteurs Hans Blix zegt dat zijn ploeg geen spoor van massavernietigingswapens heeft gevonden, noch tekenen dat die er ooit waren. De Noorse wapeninspecteur Jorn Siljeholm zegt dat ze daarentegen wel de fameuze vrachtwagens gevonden hebben. Het bleken gewone brandweerwagens te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef proteus het volgende:
[..]
De plaatjes waren echt. De conclusies klopten misschien niet.
Waarom vraag je het nog? Plaatjes van NASA accepteer je toch niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In februari 2003 sprak minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell tot de Uno-Veiligheidsraad. Hij pakt uit met satellietfoto’s die industriële gebouwen en bunkers laten zien. Powell zegt dat hier chemische en biologische wapens gestockeerd worden. Hij laat ook satellietfoto’s van vrachtwagens zien waarmee, zo laat hij verstaan, die wapens vervoerd worden. Wapeninspecteurs hebben intussen de plaatsen die Powell aanduidde bezocht en onderzocht. Het hoofd van de VN-wapeninspecteurs Hans Blix zegt dat zijn ploeg geen spoor van massavernietigingswapens heeft gevonden, noch tekenen dat die er ooit waren. De Noorse wapeninspecteur Jorn Siljeholm zegt dat ze daarentegen wel de fameuze vrachtwagens gevonden hebben. Het bleken gewone brandweerwagens te zijn.
dat bedoel ik dus ook met de datum op dat plaatje die je laat zien.
Voor de rest doel ik op beelden van voor 1993 van NOS of RTL, omdat in 1993 het HAARP-project in de vs in het leven is geroepen.
als je goed gelezen had, had je gezien dat ik het jaar 1993 als extra item voor mijn vraag had bijgevoegd. dit om te laten zien dat het jaar 1993 niet zomaar uit de lucht was gegrepen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nog? Plaatjes van NASA accepteer je toch niet.
Ja en? Waarom maakt dit het plaatje van de NASA uit 1988 minder geloofwaardig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In februari 2003 sprak minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell tot de Uno-Veiligheidsraad. Hij pakt uit met satellietfoto’s die industriële gebouwen en bunkers laten zien. Powell zegt dat hier chemische en biologische wapens gestockeerd worden. Hij laat ook satellietfoto’s van vrachtwagens zien waarmee, zo laat hij verstaan, die wapens vervoerd worden. Wapeninspecteurs hebben intussen de plaatsen die Powell aanduidde bezocht en onderzocht. Het hoofd van de VN-wapeninspecteurs Hans Blix zegt dat zijn ploeg geen spoor van massavernietigingswapens heeft gevonden, noch tekenen dat die er ooit waren. De Noorse wapeninspecteur Jorn Siljeholm zegt dat ze daarentegen wel de fameuze vrachtwagens gevonden hebben. Het bleken gewone brandweerwagens te zijn.
antwoord was al gegeven:quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef proteus het volgende:
[..]
Ja en? Waarom maakt dit het plaatje van de NASA uit 1988 minder geloofwaardig?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
geef nou eens gewoon antwoord op mijn vraag. ik wil satellietbeelden die op het nieuws zijn gekomen met getuigen die dat hebben gezien.
komop, je ziet dat op www.contrails.nl de beelden voor 1995 er niet zijn, ik wil gewoon wat van dezelfde beelden zien, maar dan voor 1993, dat is mijn vraag.
daar had ik ook al antwoord op gegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef proteus het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat het NASA plaatje gephotoshopped is?
Het antwoord is dus ja. Niet alleen de datum, maar ook STS27 etc, allemaal fake zeker? De astronauten zijn getuigen. Ik snap ook niet helemaal hoe iemand getuige kan zijn van een satellietplaatje...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
daar had ik ook al antwoord op gegeven.
kijk de plaatjes van irak waren misschien echt, maar de info erbij was verzonnen/vals. daar verdenk ik dat ene plaatje ook van , niet gefotoshopped misschien, maar de datum. Dus liever een weerprogramma met satellietplaatjes en uitleg, waarbij mensen getuige ervan zijn geweest dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |