abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:32:44 #201
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48538145
Ik wacht nog steeds tot ie wordt ingekopt, Anti-NWO. Maar ongetwijfeld kom jij nu met een verhaaltje van "Jaaa maar ik ga niet in op die kinderachtige comments van jullie".

Teenwolf: http://www.google.com/patents?vid=USPATD501342&id=nS0WAAAAEBAJ&dq=Beer+Helmet

Mensen patenteren de gekste dingen. Vooral grote bedrijven leggen vast wat ze maar kunnen, het kost ze relatief bijna niets en MOCHTEN ze er iets mee gaan doen dan is dat alvast mooi in de pocket.

Vervolgens zie ik geen probleem als deze berichten op waarheid zouden berusten. De man wil wat spul de ruimte in slingeren om zo global warming tegen te gaan. Prima prima toch? En zelfs al zou de beste man barium hiervoor gebruiken(Dit is niet het geval, lees verderop) dan is NOG STEEDS (Toch al een keer of 5-6 gevraagd) geen uitleg gegeven over hoe deze hoeveelheid barium dan nog effect moet hebben op de grond. Overigens is dit dus niet uitgevoerd (en al helemaal niet op de dagelijkse schaal waar de chemtrail believers in geloven), want er is nog altijd sprake van global warming! Dat je dat over het hoofd ziet is werkelijk ongelofelijk.

Verder: "The method of claim 2 wherein said artificial particles are provided by injecting same into said at least one region from an orbiting satellite."

"transmitting electromagnetic radiation form the earth to said altitude at an initial frequency which is approximately the same as the original frequency of the plasma naturally present at said altitude."

In de door jou als bewijs aangevoerde patenten staat dus dat deze "particles" (Die overigens NIET als bariumstearaat gespecificeerd worden) geinjecteerd worden vanaf een satelliet, en niet vanuit een vliegtuig zoals met je "chemtrails" het geval is. In het tweede patent staat dat de electromagnetische golf vanaf de aarde wordt uitgezonden en verder alleen een reactie in natuurlijk voorkomend plasma (boven gebieden met een natuurlijke energievoorraad zoals aardgas) teweeg brengt.

Kleute he als iemand je nonsens nog leest ook...
pi_48538238
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef DarkMinded het volgende:
Nee dan dit stukje: (ook van de spits site)

Paraplu boven Peking
vrijdag 20 april 2007 om 11:07

PEKING (ANP) - De organisatoren van de Olympische Spelen in Peking gaan alles in het werk stellen om te voorkomen dat het tijdens het evenement gaat regenen. Ze schromen daarbij niet het weer te manipuleren.

Vliegtuigen, raketten en kanonnen worden ingezet om regenwolken ver voor de hoofdstad van China leeg te laten lopen. Binnenkort wordt met het systeem geexperimenteerd. De Spelen worden gehouden in augustus. Normaal regent het dan om de drie dagen in Peking.

http://www.spitsnet.nl/ni(...)headlineAankeiler,29

... ahum
En wat heeft dit met Chemtrails te maken? Overigens is iets soortgelijks ook al in de voormalige SU gedaan, meende om een concert van U2 droog te houden.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:35:58 #203
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48538258
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef Rasing het volgende:

[..]

Je kopt m dus niet in? Je hebt zelf ook geen idee hoe het kan dat barium of wat dan ook ervoor zorgt dat trails langer zouden moeten blijven hangen?
ik denk dat de veroorzaker, dhr Easlund op deze vraag het beste antwoord zou kunnen geven:
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:41 schreef TeenWolf het volgende:
De uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund vraagt in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer om het effect
van HAARP te verbeteren.
Een mengsel bariumstearaat en fijne ijzerdeeltjes werkt als een tijdelijke atmosferische antenne voor geleiding van radio en radar golven over de horizon.

Zie patent 468660 http://www.google.com/patents?vid=USPAT4686605&id=1aU4AAAAEBAJ&dq=4686605$

Deze patent refereert naar 4999637

Een methode om een wolk van kunstmatige ionisatie boven de aarde te vormen
door ongeveer aanvankelijk het ingezetene plasma bij een gewenste hoogte met
elektromagnetische straling te verwarmen die een frequentie heeft die dezelfde is als
dat van het omringende plasma.

Deze karakteristieke eigenschappen van radar stralen die reflecteren op fijne
aluminiumdeeltjes worden bevestigd door laboratorium testen in Espanola.
Het komt ook overeen met een patent, welke verstrekt was aan ‘Hughes Aircraft Corp.’ in 1994. Deze, praktisch een blauwdruk, beschreef het sproeien van reflecterende aluminiumdeeltjes in de aarde’s broeikas atmosfeer,
“Om globale opwarming te reduceren”.

Ik heb deze patent nog niet gevonden in google, hughes aircraft corp heeft veel patenten en ik weet de wetenschappelijke benaming er niet van.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:58 #204
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_48538284
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:35 schreef TeenWolf het volgende:
ik denk dat de veroorzaker, dhr Easlund op deze vraag het beste antwoord zou kunnen geven:
[..]
En waarom blijft ie dan langer hangen?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:37:06 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48538289
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Dat is een inkoppertje. Maar mijn vraag is meer hoe komt het dan dat contrails van de een op de andere dag wereldwijd (dus ongeacht welk land/warmte) uren blijven hangen ipv dat ze snel oplossen zoals 'vroeger'? Het antwoord van 'debunkers' is dan dat het vroeger ook voorkwam. Maar dat is een probleem. Want volgens mij is dat niet zo en anderen ook niet. Weer anderen beweren van wel. Ik ga uit van mijn eigen ervaringen. Omdat ik vroeger ook vaak naar boven keek en ze snel zag oplossen is het voor mij een duidelijke zaak (o.a. nog zoveel meer redenen). Ook anderen vertellen hetzelfde als ik. Dus dat wordt dan al een discussie zonder einde.
We beweren het niet alleen. We onderbouwen het met wetenschappelijke artikelen en foto's. Das meer dan ik van de andere kant kan zeggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:38:18 #206
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48538333
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Rasing het volgende:

[..]

En waarom blijft ie dan langer hangen?
waarom wordt er barium in de atmosfeer gesproeid?
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:40:05 #207
41051 Rasing
pi_48538398
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
waarom wordt er barium in de atmosfeer gesproeid?
Om de geleiding van radiogolven beter te maken of iets dergelijks.

Hoe is het lang blijven hangen van trails een bewijs voor dat er barium of iets anders in zit?
pi_48538423
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:41 schreef TeenWolf het volgende:
De uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund vraagt in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer om het effect
van HAARP te verbeteren.
Hij vermeldt alleen dat het is voorgesteld.

http://www.freepatentsonline.com/4686605.html:
It has also been proposed to release large clouds of barium in the magnetosphere so that photoionization will increase the cold plasma density, thereby producing electron precipitation through enhanced whistler-mode interactions.
pi_48538428
Misschien is het wel de bedoeling dat er kunstmatige bewolking wordt gecreeerd:

http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:41:12 #210
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48538450
quote:

[..]

Dat is een inkoppertje. Maar mijn vraag is meer hoe komt het dan dat contrails van de een op de andere dag wereldwijd (dus ongeacht welk land/warmte) uren blijven hangen ipv dat ze snel oplossen zoals 'vroeger'? Het antwoord van 'debunkers' is dan dat het vroeger ook voorkwam. Maar dat is een probleem. Want volgens mij is dat niet zo en anderen ook niet. Weer anderen beweren van wel. Ik ga uit van mijn eigen ervaringen. Omdat ik vroeger ook vaak naar boven keek en ze snel zag oplossen is het voor mij een duidelijke zaak (o.a. nog zoveel meer redenen). Ook anderen vertellen hetzelfde als ik. Dus dat wordt dan al een discussie zonder einde.
Dus jij zegt dat 'chem'trails overal op de zelfde dag verschijnen. En dat op andere dagen, nergens ter wereld trails zijn te zien?
Als 'chem'trails alleen door militaire vliegtuigen worden gemaakt, hoeveel zijn dit dan wel niet? Want ze moeten dan op de gehele werld sproeien. En waar landen en starten al deze vliegtuigen. Als dit ook maar ergens in Europa is (moet wel, tankers kunnen niet heen en weer vliegen over de atlantische oceaan), valt dit wel erg op.

En over dat ze vroeger wel of niet te zien zijn, is niet eens zo'n erge discussie.
Ten eerste is de luchtvaartverkeer erg vergroot.
Ten tweede is men andere/betere motoren gaan gebruiken (betere verbranding, dus minder vervuiling, dus betere aanhechting voor condens).
En men schijnt een andere samenstelling van de kerosine te gebruiken. (Dit kun je dan weer niet mee nemen met "zie je wel, daar zit de clue", want dan zouden dus alle vliegtuigen altijd sproeien.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_48538528
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat 'chem'trails overal op de zelfde dag verschijnen. En dat op andere dagen, nergens ter wereld trails zijn te zien?
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat 'vroeger' contrails binnen enkele seconden, hooguit enkele minuten oplostte en tegenwoordig ze uren kunnen blijven hangen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:43:09 #212
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48538530
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef Max_Dark het volgende:

Mensen patenteren de gekste dingen.
je mist een klein (reusachtig) detail. Er is namelijk verschil tussen een patent van een individu die iets heeft uitgevonden en een patent van de uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund die in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer vraagt.
pi_48538595
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat 'vroeger' contrails binnen enkele seconden, hooguit enkele minuten oplostte en tegenwoordig ze uren kunnen blijven hangen.
Wat dus al meerdere malen onderuit gehaald is.

Wil je de vraag waarom chemtrails langer blijven hangen terwijl dit natuurkundig onlogisch zou zijn nog even beantwoorden?
pi_48538662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat heeft dit met Chemtrails te maken? Overigens is iets soortgelijks ook al in de voormalige SU gedaan, meende om een concert van U2 droog te houden.
Euh, wat heeft dit dan NIET met chemtrails te maken? lees 'weermanipulatie' , vliegtuigen inzetten enzovoort.
Of mis ik ergens iets?
pi_48538717
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef DarkMinded het volgende:

[..]

Euh, wat heeft dit dan NIET met chemtrails te maken? lees 'weermanipulatie' , vliegtuigen inzetten enzovoort.
Dit heeft niks met chemtrails te maken, om wolken op te lossen zoals ze al in de SU deden heb je geen trails nodig.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:48:27 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48538749
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef proteus het volgende:

[..]

Hij vermeldt alleen dat het is voorgesteld.

http://www.freepatentsonline.com/4686605.html:
It has also been proposed to release large clouds of barium in the magnetosphere so that photoionization will increase the cold plasma density, thereby producing electron precipitation through enhanced whistler-mode interactions.
Voor de duidelijkheid, de magnetosfeer begint bij de ionosfeer. Ruim boven de vlieg hoogte van vliegtuigen.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:49:33 #217
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48538795
quote:

[..]

Oke. Mijn fout. Dat las ik dan verkeerd. Alleen is dit niet op de een/of andere dag gebeurd. Jij hebt al vaak gezegt dat dan in 1994 of 1990 gebeurd moet zijn. Maar dat is al een paar keer bewezen met foto's onwaar gebbleken.

Kun je nog wel even antwoorden op mijn andere opmerkingen?
Wat is het process dat 'chem'trails anders zijn dan contrails?
Contrails kunnen bewezen gewoon ontstaan, of langer bestaan. Als je dit wilt ontkennen, ontken je ook wolk vorming.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:49:39 #218
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48538802
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Rasing het volgende:

[..]

Om de geleiding van radiogolven beter te maken of iets dergelijks.

Hoe is het lang blijven hangen van trails een bewijs voor dat er barium of iets anders in zit?
je geeft het antwoord in principe al. radiogolven doen hun werk in de lucht....het is dus onzinnig om het in de lucht te sproeien als het toch snel zou afzakken.

in mijn opinie gebruiken ze de barium voor weersmodificatie.

ze zullen vast wel iets hebben waardoor het niet snel afzakt, anders zou je niets hebben aan het bariumsproeien zoals in het patent .
pi_48538834
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wil je de vraag waarom chemtrails langer blijven hangen terwijl dit natuurkundig onlogisch zou zijn nog even beantwoorden?
Still waiting.....
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:50:35 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48538837
quote:

[..]

Ben je al de foto's van langdurige sporen van voor 1990 nu alweer vergeten?
Onikaan ni ov dovah
pi_48538861
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ben je al de foto's van langdurige sporen van voor 1990 nu alweer vergeten?
Bovendien is er nergens bewezen dat contrails maar kort kunnen blijven hangen....
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:52:08 #222
41051 Rasing
pi_48538900
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef TeenWolf het volgende:
je geeft het antwoord in principe al. radiogolven doen hun werk in de lucht....het is dus onzinnig om het in de lucht te sproeien als het toch snel zou afzakken.
Klinkt logisch
quote:
in mijn opinie gebruiken ze de barium voor weersmodificatie.
Weersmodificatie of radiogolfgeleiding?
quote:
ze zullen vast wel iets hebben waardoor het niet snel afzakt, anders zou je niets hebben aan het bariumsproeien zoals in het patent .
Dus barium zorgt er niet voor dat de trails blijven hangen? Wat dan wel? En waarom zou het barium dan in de trail blijven en niet verwaaien? Het is immers geen water, en kan onafhankelijk van dat water verwaaien.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:55:21 #223
41051 Rasing
pi_48539017
quote:

[..]

Toch gek dat ze onderzoek hebben gedaan naar cirrusvorming door vliegtuigstrepen. In 1960!

# Georgi, J., 1960 (Presumed to be the first scientific report of a jet contrail expanding into cirrus): Zeitschrift Meteorologie, 14, p.102
# Peter M. Kuhn: "Airborne Observations of Contrail Effects on the Thermal Radiation Budget": "... One aspect of weather pollution in the atmosphere is the generation of contrails. The spreading out of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent conditions exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet": Journ. of the Amospheric Sciences, 27, 937 1970.

uit het vorige topic, met dank aan the_stranger
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:57:04 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48539106
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Rasing het volgende:

[..]

Klinkt logisch
[..]

Weersmodificatie of radiogolfgeleiding?
[..]

Dus barium zorgt er niet voor dat de trails blijven hangen? Wat dan wel? En waarom zou het barium dan in de trail blijven en niet verwaaien? Het is immers geen water, en kan onafhankelijk van dat water verwaaien.
Bovendien reageert barium nogal heftig met zuurstof.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:57:39 #225
41051 Rasing
pi_48539133
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Bovendien reageert barium nogal heftig met zuurstof.
Gaaf, een brandende contrail
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:12:02 #226
41051 Rasing
pi_48539733
* insert krekelgeluid

pi_48540544
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is niet onderuit gehaald. Meerdere mensen weten hetzelfde als ik. Mensen die vroeger net als mij ook vaak (toen nog) met plezier naar boven keken.
pi_48540596
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Rasing het volgende:

[..]

Toch gek dat ze onderzoek hebben gedaan naar cirrusvorming door vliegtuigstrepen. In 1960!

# Georgi, J., 1960 (Presumed to be the first scientific report of a jet contrail expanding into cirrus): Zeitschrift Meteorologie, 14, p.102
# Peter M. Kuhn: "Airborne Observations of Contrail Effects on the Thermal Radiation Budget": "... One aspect of weather pollution in the atmosphere is the generation of contrails. The spreading out of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent conditions exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet": Journ. of the Amospheric Sciences, 27, 937 1970.

uit het vorige topic, met dank aan the_stranger
Ok dit vind ik wel interessant. Weet je ook de bron voor me?
pi_48540611
quote:

[..]

Er is is het vorige topic duidelijk gemaakt dat ook in WOII al contrails waren. Dat deze uren bleven hangen. En met wat zoeken kan je ook nog wel "dambordpatronen" vinden, ook de prehistorie waaide het tenslotte al. Als je keihard "welles, welles, welles" wilt blijven roepen doe je dat maar bij je moeder, er is geen significant verschil met de tijd die ze blijven hangen.

Goed, mijn vraag. Als er chemicalien inzitten, toon daar dan 's wat bewijs van. En geen patenten van het strooien van barium. Er wordt tenslotte ook met (naar ik meen) zilverchloride gestrooid om regen op te wekken. Echter niet op grote schaal. De vraag is dus Laat 's wat bewijs zien dat er op grote schaal vreemde stoffen in vliegtuigen worden meegenomen en dat deze ook worden verspreidt in de lucht

[ Bericht 3% gewijzigd door NorthernStar op 20-04-2007 14:50:42 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:35:09 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48540613
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Is niet onderuit gehaald. Meerdere mensen weten hetzelfde als ik. Mensen die vroeger net als mij ook vaak (toen nog) met plezier naar boven keken.
Geef jij nu eens antwoord.

Waardoor blijft volgens jou een 'chem'trail langer hangen dan een contrail. Welke stof of process zorgt hiervoor.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:41:33 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48540844
quote:

[..]

Een geheugenopfrissertje dan maar?

Chemtrails deel 28 (echt waar!)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:42:33 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48540871
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Je quote de bronnen
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:58:02 #233
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48541443
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Rasing het volgende:

het belangrijkste is dat er dus patenten zijn gemaakt door de oprichter van het HAARP om barium de lucht in te sproeien...als ze dat de lucht in willen sproeien hebben ze denk ik niet het doel dat het gelijk naar beneden afzakt. ze moeten dus iets hebben waardoor het blijft hangen en wat dat is wie weet.
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:00:42 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48541550
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

het belangrijkste is dat er dus patenten zijn gemaakt door de oprichter van het HAARP om barium de lucht in te sproeien...als ze dat de lucht in willen sproeien hebben ze denk ik niet het doel dat het gelijk naar beneden afzakt. ze moeten dus iets hebben waardoor het blijft hangen en wat dat is wie weet.
Negeer je sommige dingen expres? Dat voorstel ging over de magnetosfeer. Die begint pas in de ionosfeer. Veel hoger dan waar vliegtuigen vliegen.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:04:27 #235
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48541704
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Negeer je sommige dingen expres? Dat voorstel ging over de magnetosfeer. Die begint pas in de ionosfeer. Veel hoger dan waar vliegtuigen vliegen.
ahaa je weet toch dat het niet verstandig is als we opelkaar reageren? we hebben daar bans voor gehad , maar je kan het niet laten gozer?

doe maar niet, niet verstandig, want je weet dat ik ook door ga tot de ban.
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:08:18 #236
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48541852
Operatie Large Area Coverage Trials (1961 - 1968)

Deze operatie beschrijft hoe miljoenen mensen langs de zuidelijke kust van Engeland, van Torquay tot New Forest, werden blootgesteld aan bacteriën zoals e.coli en bacillus globigii (het gedrag van de laatste lijkt op dat van Antrax). Deze bacteriën werden over een gebied van 8 tot 16 kilometer gesproeid vanaf het oorlogsschip de Icewhale, die voor anker lag bij het plaatsje Dorset.

Naast deze operaties hebben er nog vele andere plaatsgevonden, waaronder het loslaten van bacteriën in de ondergrondse metro (1956) van Londen en het sproeien op diverse andere locaties van grote hoeveelheden bacteriën.

Ondanks dat recent onderzoek in opdracht van het Ministerie van Defensie concludeerde dat er geen risico’s waren voor de volksgezondheid, lezen we in het rapport wel dat vooral oudere mensen, door de inademing van grote hoeveelheden bacteriën, ademhalingsproblemen gekregen kunnen hebben.

Geheime sproeioperaties in Amerika

Soortgelijke geheime operaties

http://www.chron.com/disp(...)r/front/1125286.html

zijn ook in Amerika aan het licht gekomen tijdens hoorzittingen in de Senaat in 1977. Er werden volgens militaire rapporten grote hoeveelheden bacteriën gesproeid (tussen 1940 – 1970) over onwetende burgers in San Francisco, New York, Washington D.C en langs de Pennsylvania Turnpike.

Zo kregen dokter van het Stanford Hospital in San Francisco op 11 oktober 1950 plotseling te maken met meer dan tien mensen die zich meldden met ademhalingsproblemen. Onderzoek wees uit dat een bacterie (Serratia marcescens) de schuldige was, de dokters snapten er niets van. Uiteindelijk stierf een man aan de symptomen, uiteraard zonder dat de dokters op de hoogte waren van de geheime sproeioperaties.

Weermodificatie, geen fictie maar werkelijkheid

Zo beluisterde ik een aantal maanden geleden een radio-uitzending van de Amerikaanse radio- en documentairemaker Alex Jones.
http://www.infowars.com/a(...)ntrol_hurricanes.htm

Hij had de weermodificatie specialist Ben Livingston te gast, een inmiddels gepensioneerde 77- jarige ex-weerkundige bij de marine.

In dienst van het Naval Weapons Center ontwikkelde hij weermodificatie technieken om het leger te helpen in de oorlogen met Korea en Vietnam. Sproeivliegtuigen veroorzaakten enorme regenval, waardoor vijandelijke legereenheden zich onmogelijk konden verplaatsen.

Na de oorlog zou Livingston zich vooral bezig gaan houden met onderzoek naar orkanen en de mogelijkheid om ze in kracht te doen afnemen. Zo beschrijft hij hoe in 1969 de orkaan Debbie vijf keer werd besproeid in twee uur tijd, wat tot een windsnelheidsafname van wel 30% leidde, waardoor de orkaan 45% in kracht afnam. We spreken hier over bijna 40 jaar geleden, de techniek heeft ondertussen niet stilgestaan.

In dit interview komt ook nog de orkaan Katrina aan de orde, die in augustus 2005 vrijwel de hele staat New Orleans vernietigde en naar schatting 150 miljard dollar schade veroorzaakte.

Ruim dertig uur voor de orkaan haar vernietigende werk deed, werd de bevolking gewaarschuwd over de ernst van de situatie. Livingston, nu werkzaam bij Weather modification Inc

http://www.weathermod.com

weet
te vertellen dat Katrina met twee vliegtuigen in enkele uren onschadelijk kon worden gemaakt. Naast de enorme materiële schade, kostte de ramp bijna 300 mensen het leven, en raakten duizenden gezinnen alles kwijt.

Volgens meteoroloog Scott Stevens http://www.weatherwars.info/index.php

zijn er zelfs aanwijzingen dat orkaan Katrina ontstaan is door gebruik te maken van weermodificatie. Om diepgaand onderzoek te kunnen doen naar het gebruik van het weer als wapen, heeft hij recent zelfs zijn baan bij een Tv-station opgezegd. Het zijn volgens hem vooral grote machtige landen als Amerika en Rusland die zich bezighouden met weermodificatie als wapen.

Bekende weermodificatieprojecten zijn Project Stormfury en Project Skyfire. In een poging weermodificatie te reguleren, worden er in Amerika zelfs wetten gemaakt.

http://www.license.state.tx.us/weather/weatherlaw.htm

Of dit het leger ervan weerhoudt weer als wapen te gebruiken betwijfel ik, aangezien ze in een rapport “Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025” plannen uiteenzetten om het weer binnen 20 jaar volledig te zullen beheersen.

http://www.fas.org/spp/mi(...)25/v3c15/v3c15-1.htm

[ Bericht 2% gewijzigd door TeenWolf op 20-04-2007 15:16:52 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:08:31 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48541863
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ahaa je weet toch dat het niet verstandig is als we opelkaar reageren? we hebben daar bans voor gehad , maar je kan het niet laten gozer?

doe maar niet, niet verstandig, want je weet dat ik ook door ga tot de ban.
Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:13:13 #238
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48542075
-hou je dan aan je eigen advies-

[ Bericht 92% gewijzigd door NorthernStar op 20-04-2007 15:42:01 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:20:36 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48542405
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Niet zo schelden joh. Das niet netjes.

OT: Welke argumenten voor chemtrails staan nou eigenlijk nog? Het lijkt nogal op te zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door NorthernStar op 20-04-2007 15:42:41 ]
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:24:54 #240
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48542577
Global Warming

We weten inmiddels allemaal dat de aarde in hoog tempo opwarmt, met alle gevolgen van dien. De reden hier achter wordt door velen toegewezen aan de industrie en onder andere het gebruik van de auto.

Maar er zijn ook sterke aanwijzingen dat de zon warmer aan het worden is, als onderdeel van een natuurlijke cyclus Volgens de NASA zal de zon in de komende 10 jaar zelfs 50% warmer worden. Als dit waar is, zullen er grote klimaatveranderingen plaatsvinden, met enorme gevolgen.

Om het opwarmen van de aarde tegen te gaan, zijn er plannen ontwikkeld die - let op!-, het sproeien van aluminium en barium noodzakelijk maken. De studie heet “Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming”.

http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html

Goedgekeurd en gefinancierd door het Congres en gesponsord door de National Academy of Sciences, National Academy of Engineering en the Institute of Medicine. Deze bijna 1.000 pagina’s omvattende studie, beschrijft hoe vliegtuigen wereldwijd ingezet worden om een kunstmatig wolkendek aan te leggen.

Een andere methode is ons onderbewustzijn zodanig te programmeren via Tv, film en bijvoorbeeld reclameborden, dat we chemtrails als een normaal verschijnsel gaan zien.

Ascensie en Mind Control

We leven in bijzondere tijden en alles wijst er op dat we in de aankomende 3 tot 5 jaar voor grote veranderingen staan. Zo eindigt de Maya kalender op 21 december 2012 en spreekt zij over het einde der tijden. Maar ook de Hopi indianen en de Azteken voorspellen dit.

Onder invloed van een planetaire cyclus is het trillingsgetal van onze aarde aan het toenemen. Een waar bombardement van energie zal niet alleen ons klimaat veranderen, maar ook de mens. David Icke zegt het altijd zo mooi, alles is frequentie en de hoogste frequentie is pure liefde.

Het menselijke bewustzijn is aan het veranderen en dit zal zijn effect hebben op de huidige machtsstructuren, op de keuzes die we maken. De verborgen machten (Illuminati) van deze wereld doen er alles aan om deze ascensie tegen te houden. Spelen chemtrails hierin een rol? Zou het zo kunnen zijn dat chemtrails als schild dienen in een poging deze veranderingen tegen te houden?

Zou het kunnen zijn dat HAARP, een veld van antennes in Alaska dat miljoenen Watts in onze atmosfeer kan pompen, in combinatie gebruikt wordt met chemtrails om onze trillingsfrequentie laag te houden en zodoende onze ascensie tegen te houden?

Wanneer dit werkelijk waar is, dan is het voor de verborgen machten natuurlijk belangrijk om het bestaan van chemtrails te blijven ontkennen. Een andere methoden is ons onderbewustzijn zodanig te programmeren via Tv, film en bijvoorbeeld reclameborden, dat we chemtrails als een normaal verschijnsel gaan zien.

Diverse films vertonen beelden van chemtrails, zoals bijvoorbeeld Notting Hill, Over The Hedge en ANTZ. Zo kom je chemtrails tegen op een groot reclamebord van Spirit, maar ook als achtergrond bij reclame voor kleding en telecombedrijven. Natuurlijk worden videogames niet vergeten, zoals we kunnen zien in Grand Theft Auto.

Chembusterschembuster

Over mensen als Wilhelm Reich en orgone energie zult u niet snel informatie tegenkomen en binnen de reguliere wetenschap wordt er niet over gesproken. Orgone energie

[url] http://www.orgone.org/articles/ax9kelley1a.htm [/url]

wordt ook wel de Kosmische levensenergie genoemd. Deze energie wordt door mensen gebruikt om chemtrails te bestrijden met een apparaat dat een chembuster heet.

Deze constructie bestaat uit een zestal koperen pijpen die in een basis van kunsthars, koper en aluminium worden geplaatst. Onderin deze pijpen bevinden zich bergkristallen die in combinatie met de hars en metalen orgone energie genereren. De gedachte is dat deze positieve energie de negatieve energie van chemtrails teniet doet.

Chemtrails, fantasie of werkelijkheid, u mag het zeggen.
pi_48542657
quote:

[..]

Dus puur de observatie van een paar mensen is een bewijs.
Ik weet juist nog uit mijn jeugd dat ik naar al die mooie strepen aan het kijken was.... Waarom is mijn geheugen minder dan dat van jou?
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:30:24 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48542783
Fantasie
Onikaan ni ov dovah
pi_48542855
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Probeer het hier eens zou ik zeggen: http://scholar.google.nl/schhp?hl=nl&lr=

[ Bericht 25% gewijzigd door NorthernStar op 20-04-2007 15:43:04 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:10:37 #244
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48544236
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

je mist een klein (reusachtig) detail. Er is namelijk verschil tussen een patent van een individu die iets heeft uitgevonden en een patent van de uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund die in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer vraagt.
Ja, jij mist ook een klein (reusachtig) detail, namelijk de rest van m'n post waar je zo handig omheen probeert te lullen en het negeert. Ik zie nergens (Firefox ook niet met Ctrl+F) een vermelding van barium staan, alleen van EEN stof die door SATELLIETEN verspreid wordt. En in patent #2 een electromagnetische straal die vanaf de GROND gestuurd wordt. Wederom, GEEN chemtrails. Dat jij dan in marsmannetjes en die dingen erbij geloofd mag je helemaal zelf weten (lekker feesten in 2013) maar daar gaat het nu niet om.

Voor de volledigheid nogmaals mijn post die je zo handig negeerde:

Vervolgens zie ik geen probleem als deze berichten op waarheid zouden berusten. De man wil wat spul de ruimte in slingeren om zo global warming tegen te gaan. Prima prima toch? En zelfs al zou de beste man barium hiervoor gebruiken(Dit is niet het geval, lees verderop) dan is NOG STEEDS (Toch al een keer of 5-6 gevraagd) geen uitleg gegeven over hoe deze hoeveelheid barium dan nog effect moet hebben op de grond. Overigens is dit dus niet uitgevoerd (en al helemaal niet op de dagelijkse schaal waar de chemtrail believers in geloven), want er is nog altijd sprake van global warming! Dat je dat over het hoofd ziet is werkelijk ongelofelijk.

Verder: "The method of claim 2 wherein said artificial particles are provided by injecting same into said at least one region from an orbiting satellite."

"transmitting electromagnetic radiation form the earth to said altitude at an initial frequency which is approximately the same as the original frequency of the plasma naturally present at said altitude."

In de door jou als bewijs aangevoerde patenten staat dus dat deze "particles" (Die overigens NIET als bariumstearaat gespecificeerd worden) geinjecteerd worden vanaf een satelliet, en niet vanuit een vliegtuig zoals met je "chemtrails" het geval is. In het tweede patent staat dat de electromagnetische golf vanaf de aarde wordt uitgezonden en verder alleen een reactie in natuurlijk voorkomend plasma (boven gebieden met een natuurlijke energievoorraad zoals aardgas) teweeg brengt.

Kleute he als iemand je nonsens nog leest ook...

Edit; Overigens was voor de Maya's het einde der tijden een tikkie vroeger dan 2012...
pi_48544370
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef Chemvo het volgende:

[..]

Dus puur de observatie van een paar mensen is een bewijs.
Ik weet juist nog uit mijn jeugd dat ik naar al die mooie strepen aan het kijken was.... Waarom is mijn geheugen minder dan dat van jou?
Dan heb je blijkbaar in een heel ander land gezeten want ik ben ervan overtuigd dat het geen hallucinatie is dat ik voor midden jaren 90 heel regelmatig (vrijwel dagelijks) goed naar boven keek en ook goed op de contrails lette omdat ik het leuk vond om naar te kijken. Daarom vidn ik het heel verdacht als mensen beweren vroeger ook persistente trails te hebben gezien. Om maar meteen eerlijk te zijn denk ik dat je niet de waarheid spreekt maar zomaar wat zegt omdat je per se je gelijk wilt halen die je niet krijgt.
pi_48544409
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je quote de bronnen
Verkeerd antwoord. Heb je de bronnen in je bezit of heb je het van een website geplukt?
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:21:33 #247
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48544593
Weet je waarom er voor 1990 nog geen chemtrails waren? Omdat er toen nog geen wijdverspreid internet was en mensen wel wat beters te doen hadden dan conspiracytheories in virtuele bunkers te verzinnen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:22:24 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48544615
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Verkeerd antwoord. Heb je de bronnen in je bezit of heb je het van een website geplukt?
Goed antwoord. Dat jij blijkbaar niet bekend bent met wetenschappelijke artikelen is niet mijn fout.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:23:34 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48544662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:14 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Dan heb je blijkbaar in een heel ander land gezeten want ik ben ervan overtuigd dat het geen hallucinatie is dat ik voor midden jaren 90 heel regelmatig (vrijwel dagelijks) goed naar boven keek en ook goed op de contrails lette omdat ik het leuk vond om naar te kijken. Daarom vidn ik het heel verdacht als mensen beweren vroeger ook persistente trails te hebben gezien. Om maar meteen eerlijk te zijn denk ik dat je niet de waarheid spreekt maar zomaar wat zegt omdat je per se je gelijk wilt halen die je niet krijgt.
Dus al de foto's ervan zijn fake's?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:25:19 #250
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48544717
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Anti-NWO het volgende:

[..]

Zegt meneer weatherwars.info. Heb jij het diploma van die kerel of pluk je die meuk van z'n website in het goede vertrouwen dat hij meteoroloog is?

En dit: http://home.wanadoo.nl/ae(...)0lijn%20fenomeen.htm

Ik neem aan dat jij de originele foto's bezit? Of ga je er klakkeloos vanuit dat dit geen photoshop is?

Oeh, deze is ook met natrekking? http://users.pandora.be/multiple.sclerose/mycoplasma.html

Zomaar dingen van een website plukken, nee, dat kan niet door den beaugeaul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')