En wat heeft dit met Chemtrails te maken? Overigens is iets soortgelijks ook al in de voormalige SU gedaan, meende om een concert van U2 droog te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef DarkMinded het volgende:
Nee dan dit stukje: (ook van de spits site)
Paraplu boven Peking
vrijdag 20 april 2007 om 11:07
PEKING (ANP) - De organisatoren van de Olympische Spelen in Peking gaan alles in het werk stellen om te voorkomen dat het tijdens het evenement gaat regenen. Ze schromen daarbij niet het weer te manipuleren.
Vliegtuigen, raketten en kanonnen worden ingezet om regenwolken ver voor de hoofdstad van China leeg te laten lopen. Binnenkort wordt met het systeem geexperimenteerd. De Spelen worden gehouden in augustus. Normaal regent het dan om de drie dagen in Peking.
http://www.spitsnet.nl/ni(...)headlineAankeiler,29
... ahum
ik denk dat de veroorzaker, dhr Easlund op deze vraag het beste antwoord zou kunnen geven:quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef Rasing het volgende:
[..]
Je kopt m dus niet in? Je hebt zelf ook geen idee hoe het kan dat barium of wat dan ook ervoor zorgt dat trails langer zouden moeten blijven hangen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:41 schreef TeenWolf het volgende:
De uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund vraagt in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer om het effect
van HAARP te verbeteren.
Een mengsel bariumstearaat en fijne ijzerdeeltjes werkt als een tijdelijke atmosferische antenne voor geleiding van radio en radar golven over de horizon.
Zie patent 468660 http://www.google.com/patents?vid=USPAT4686605&id=1aU4AAAAEBAJ&dq=4686605$
Deze patent refereert naar 4999637
Een methode om een wolk van kunstmatige ionisatie boven de aarde te vormen
door ongeveer aanvankelijk het ingezetene plasma bij een gewenste hoogte met
elektromagnetische straling te verwarmen die een frequentie heeft die dezelfde is als
dat van het omringende plasma.
Deze karakteristieke eigenschappen van radar stralen die reflecteren op fijne
aluminiumdeeltjes worden bevestigd door laboratorium testen in Espanola.
Het komt ook overeen met een patent, welke verstrekt was aan ‘Hughes Aircraft Corp.’ in 1994. Deze, praktisch een blauwdruk, beschreef het sproeien van reflecterende aluminiumdeeltjes in de aarde’s broeikas atmosfeer,
“Om globale opwarming te reduceren”.
Ik heb deze patent nog niet gevonden in google, hughes aircraft corp heeft veel patenten en ik weet de wetenschappelijke benaming er niet van.
En waarom blijft ie dan langer hangen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:35 schreef TeenWolf het volgende:
ik denk dat de veroorzaker, dhr Easlund op deze vraag het beste antwoord zou kunnen geven:
[..]
We beweren het niet alleen. We onderbouwen het met wetenschappelijke artikelen en foto's. Das meer dan ik van de andere kant kan zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje. Maar mijn vraag is meer hoe komt het dan dat contrails van de een op de andere dag wereldwijd (dus ongeacht welk land/warmte) uren blijven hangen ipv dat ze snel oplossen zoals 'vroeger'? Het antwoord van 'debunkers' is dan dat het vroeger ook voorkwam. Maar dat is een probleem. Want volgens mij is dat niet zo en anderen ook niet. Weer anderen beweren van wel. Ik ga uit van mijn eigen ervaringen. Omdat ik vroeger ook vaak naar boven keek en ze snel zag oplossen is het voor mij een duidelijke zaak (o.a. nog zoveel meer redenen). Ook anderen vertellen hetzelfde als ik. Dus dat wordt dan al een discussie zonder einde.
waarom wordt er barium in de atmosfeer gesproeid?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Rasing het volgende:
[..]
En waarom blijft ie dan langer hangen?
Om de geleiding van radiogolven beter te maken of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
waarom wordt er barium in de atmosfeer gesproeid?
Hij vermeldt alleen dat het is voorgesteld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:41 schreef TeenWolf het volgende:
De uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund vraagt in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer om het effect
van HAARP te verbeteren.
Dus jij zegt dat 'chem'trails overal op de zelfde dag verschijnen. En dat op andere dagen, nergens ter wereld trails zijn te zien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje. Maar mijn vraag is meer hoe komt het dan dat contrails van de een op de andere dag wereldwijd (dus ongeacht welk land/warmte) uren blijven hangen ipv dat ze snel oplossen zoals 'vroeger'? Het antwoord van 'debunkers' is dan dat het vroeger ook voorkwam. Maar dat is een probleem. Want volgens mij is dat niet zo en anderen ook niet. Weer anderen beweren van wel. Ik ga uit van mijn eigen ervaringen. Omdat ik vroeger ook vaak naar boven keek en ze snel zag oplossen is het voor mij een duidelijke zaak (o.a. nog zoveel meer redenen). Ook anderen vertellen hetzelfde als ik. Dus dat wordt dan al een discussie zonder einde.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat 'vroeger' contrails binnen enkele seconden, hooguit enkele minuten oplostte en tegenwoordig ze uren kunnen blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat 'chem'trails overal op de zelfde dag verschijnen. En dat op andere dagen, nergens ter wereld trails zijn te zien?
je mist een klein (reusachtig) detail. Er is namelijk verschil tussen een patent van een individu die iets heeft uitgevonden en een patent van de uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund die in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer vraagt.quote:
Wat dus al meerdere malen onderuit gehaald is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat 'vroeger' contrails binnen enkele seconden, hooguit enkele minuten oplostte en tegenwoordig ze uren kunnen blijven hangen.
Euh, wat heeft dit dan NIET met chemtrails te maken? lees 'weermanipulatie' , vliegtuigen inzetten enzovoort.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat heeft dit met Chemtrails te maken? Overigens is iets soortgelijks ook al in de voormalige SU gedaan, meende om een concert van U2 droog te houden.
Dit heeft niks met chemtrails te maken, om wolken op te lossen zoals ze al in de SU deden heb je geen trails nodig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Euh, wat heeft dit dan NIET met chemtrails te maken? lees 'weermanipulatie' , vliegtuigen inzetten enzovoort.
Voor de duidelijkheid, de magnetosfeer begint bij de ionosfeer. Ruim boven de vlieg hoogte van vliegtuigen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef proteus het volgende:
[..]
Hij vermeldt alleen dat het is voorgesteld.
http://www.freepatentsonline.com/4686605.html:
It has also been proposed to release large clouds of barium in the magnetosphere so that photoionization will increase the cold plasma density, thereby producing electron precipitation through enhanced whistler-mode interactions.
Oke. Mijn fout. Dat las ik dan verkeerd. Alleen is dit niet op de een/of andere dag gebeurd. Jij hebt al vaak gezegt dat dan in 1994 of 1990 gebeurd moet zijn. Maar dat is al een paar keer bewezen met foto's onwaar gebbleken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat 'vroeger' contrails binnen enkele seconden, hooguit enkele minuten oplostte en tegenwoordig ze uren kunnen blijven hangen.
je geeft het antwoord in principe al. radiogolven doen hun werk in de lucht....het is dus onzinnig om het in de lucht te sproeien als het toch snel zou afzakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Om de geleiding van radiogolven beter te maken of iets dergelijks.
Hoe is het lang blijven hangen van trails een bewijs voor dat er barium of iets anders in zit?
Still waiting.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat dus al meerdere malen onderuit gehaald is.
Wil je de vraag waarom chemtrails langer blijven hangen terwijl dit natuurkundig onlogisch zou zijn nog even beantwoorden?
Ben je al de foto's van langdurige sporen van voor 1990 nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Bovendien is er nergens bewezen dat contrails maar kort kunnen blijven hangen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben je al de foto's van langdurige sporen van voor 1990 nu alweer vergeten?
Klinkt logischquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef TeenWolf het volgende:
je geeft het antwoord in principe al. radiogolven doen hun werk in de lucht....het is dus onzinnig om het in de lucht te sproeien als het toch snel zou afzakken.
Weersmodificatie of radiogolfgeleiding?quote:in mijn opinie gebruiken ze de barium voor weersmodificatie.
Dus barium zorgt er niet voor dat de trails blijven hangen? Wat dan wel? En waarom zou het barium dan in de trail blijven en niet verwaaien? Het is immers geen water, en kan onafhankelijk van dat water verwaaien.quote:ze zullen vast wel iets hebben waardoor het niet snel afzakt, anders zou je niets hebben aan het bariumsproeien zoals in het patent .
Toch gek dat ze onderzoek hebben gedaan naar cirrusvorming door vliegtuigstrepen. In 1960!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Bovendien reageert barium nogal heftig met zuurstof.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Rasing het volgende:
[..]
Klinkt logisch
[..]
Weersmodificatie of radiogolfgeleiding?
[..]
Dus barium zorgt er niet voor dat de trails blijven hangen? Wat dan wel? En waarom zou het barium dan in de trail blijven en niet verwaaien? Het is immers geen water, en kan onafhankelijk van dat water verwaaien.
Gaaf, een brandende contrailquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Bovendien reageert barium nogal heftig met zuurstof.
Is niet onderuit gehaald. Meerdere mensen weten hetzelfde als ik. Mensen die vroeger net als mij ook vaak (toen nog) met plezier naar boven keken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat dus al meerdere malen onderuit gehaald is.
Wil je de vraag waarom chemtrails langer blijven hangen terwijl dit natuurkundig onlogisch zou zijn nog even beantwoorden?
Ok dit vind ik wel interessant. Weet je ook de bron voor me?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Rasing het volgende:
[..]
Toch gek dat ze onderzoek hebben gedaan naar cirrusvorming door vliegtuigstrepen. In 1960!
# Georgi, J., 1960 (Presumed to be the first scientific report of a jet contrail expanding into cirrus): Zeitschrift Meteorologie, 14, p.102
# Peter M. Kuhn: "Airborne Observations of Contrail Effects on the Thermal Radiation Budget": "... One aspect of weather pollution in the atmosphere is the generation of contrails. The spreading out of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent conditions exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet": Journ. of the Amospheric Sciences, 27, 937 1970.
uit het vorige topic, met dank aan the_stranger
Er is is het vorige topic duidelijk gemaakt dat ook in WOII al contrails waren. Dat deze uren bleven hangen. En met wat zoeken kan je ook nog wel "dambordpatronen" vinden, ook de prehistorie waaide het tenslotte al. Als je keihard "welles, welles, welles" wilt blijven roepen doe je dat maar bij je moeder, er is geen significant verschil met de tijd die ze blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Geef jij nu eens antwoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Is niet onderuit gehaald. Meerdere mensen weten hetzelfde als ik. Mensen die vroeger net als mij ook vaak (toen nog) met plezier naar boven keken.
Een geheugenopfrissertje dan maar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Is niet onderuit gehaald. Meerdere mensen weten hetzelfde als ik. Mensen die vroeger net als mij ook vaak (toen nog) met plezier naar boven keken.
Je quote de bronnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Ok dit vind ik wel interessant. Weet je ook de bron voor me?
het belangrijkste is dat er dus patenten zijn gemaakt door de oprichter van het HAARP om barium de lucht in te sproeien...als ze dat de lucht in willen sproeien hebben ze denk ik niet het doel dat het gelijk naar beneden afzakt. ze moeten dus iets hebben waardoor het blijft hangen en wat dat is wie weet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Rasing het volgende:
Dus barium zorgt er niet voor dat de trails blijven hangen? Wat dan wel? En waarom zou het barium dan in de trail blijven en niet verwaaien? Het is immers geen water, en kan onafhankelijk van dat water verwaaien.
Negeer je sommige dingen expres? Dat voorstel ging over de magnetosfeer. Die begint pas in de ionosfeer. Veel hoger dan waar vliegtuigen vliegen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het belangrijkste is dat er dus patenten zijn gemaakt door de oprichter van het HAARP om barium de lucht in te sproeien...als ze dat de lucht in willen sproeien hebben ze denk ik niet het doel dat het gelijk naar beneden afzakt. ze moeten dus iets hebben waardoor het blijft hangen en wat dat is wie weet.
ahaa je weet toch dat het niet verstandig is als we opelkaar reageren? we hebben daar bans voor gehad , maar je kan het niet laten gozer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Negeer je sommige dingen expres? Dat voorstel ging over de magnetosfeer. Die begint pas in de ionosfeer. Veel hoger dan waar vliegtuigen vliegen.
Je zou ook inhoudelijk kunnen reagerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ahaa je weet toch dat het niet verstandig is als we opelkaar reageren? we hebben daar bans voor gehad , maar je kan het niet laten gozer?
doe maar niet, niet verstandig, want je weet dat ik ook door ga tot de ban.
Niet zo schelden joh. Das niet netjes.quote:
Dus puur de observatie van een paar mensen is een bewijs.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Probeer het hier eens zou ik zeggen: http://scholar.google.nl/schhp?hl=nl&lr=quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Ok dit vind ik wel interessant. Weet je ook de bron voor me?
Ja, jij mist ook een klein (reusachtig) detail, namelijk de rest van m'n post waar je zo handig omheen probeert te lullen en het negeert. Ik zie nergens (Firefox ook niet met Ctrl+F) een vermelding van barium staan, alleen van EEN stof die door SATELLIETEN verspreid wordt. En in patent #2 een electromagnetische straal die vanaf de GROND gestuurd wordt. Wederom, GEEN chemtrails. Dat jij dan in marsmannetjes en die dingen erbij geloofd mag je helemaal zelf weten (lekker feesten in 2013) maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je mist een klein (reusachtig) detail. Er is namelijk verschil tussen een patent van een individu die iets heeft uitgevonden en een patent van de uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund die in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer vraagt.
Dan heb je blijkbaar in een heel ander land gezeten want ik ben ervan overtuigd dat het geen hallucinatie is dat ik voor midden jaren 90 heel regelmatig (vrijwel dagelijks) goed naar boven keek en ook goed op de contrails lette omdat ik het leuk vond om naar te kijken. Daarom vidn ik het heel verdacht als mensen beweren vroeger ook persistente trails te hebben gezien. Om maar meteen eerlijk te zijn denk ik dat je niet de waarheid spreekt maar zomaar wat zegt omdat je per se je gelijk wilt halen die je niet krijgt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Dus puur de observatie van een paar mensen is een bewijs.
Ik weet juist nog uit mijn jeugd dat ik naar al die mooie strepen aan het kijken was.... Waarom is mijn geheugen minder dan dat van jou?
Goed antwoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord. Heb je de bronnen in je bezit of heb je het van een website geplukt?
Dus al de foto's ervan zijn fake's?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:14 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar in een heel ander land gezeten want ik ben ervan overtuigd dat het geen hallucinatie is dat ik voor midden jaren 90 heel regelmatig (vrijwel dagelijks) goed naar boven keek en ook goed op de contrails lette omdat ik het leuk vond om naar te kijken. Daarom vidn ik het heel verdacht als mensen beweren vroeger ook persistente trails te hebben gezien. Om maar meteen eerlijk te zijn denk ik dat je niet de waarheid spreekt maar zomaar wat zegt omdat je per se je gelijk wilt halen die je niet krijgt.
Zegt meneer weatherwars.info. Heb jij het diploma van die kerel of pluk je die meuk van z'n website in het goede vertrouwen dat hij meteoroloog is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord. Heb je de bronnen in je bezit of heb je het van een website geplukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |