Het wàt?!quote:Op maandag 16 april 2007 17:30 schreef pberends het volgende:
Elke maand is er weer zo'n sirenetest. Zulke totale domheid maak je tijdens de mensheid zelden mee.
1) Het schrokt sommige mensen misschien
Tis maar een forum hoor, Jesus Christ.quote:
Dat zeg ik: het valt ook vast zachter te zetten.quote:Op maandag 16 april 2007 17:32 schreef SuperWeber het volgende:
Dat hebben ze een aantal jaren gedaan...
Gevolg:
De ene keer per jaar dat ze niet geluidloos getest werden kwamen er allerlei bezorgde telefoontjes binnen
Overdrijf nu niet een beetje, pb?quote:Op maandag 16 april 2007 17:30 schreef pberends het volgende:
Elke maand is er weer zo'n sirenetest. Zulke totale domheid maak je tijdens de mensheid zelden mee.
Hoe wil je nou testen als het zachter is? Dan weet je niet hoe goed het overal klinkt. Het is wel de bedoeling dat bij een echte calamiteit genoeg mensen het horen...quote:Op maandag 16 april 2007 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het valt ook vast zachter te zetten.
Daar heb ik dus ook al ooit over zitten nadenken...het is natuurlijk wel de beste tijd om iets te doen, iedereen blijft gewoon lekker rondhobbelen enzo omdat ze denken dat er nix is.quote:Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het nog steeds een geniaal idee om op de eerste maandag van de maand om 12 uur een grootscheepse terroristische aanslag te plegen.
Weetjezeker dat dit een serieus topic is?quote:Op maandag 16 april 2007 17:30 schreef pberends het volgende:
1) Het schrokt sommige mensen misschien
2) Mensen krijgen de asociatie door al die testen met "Oh, er is niets aan de hand". Als er dus wel wat aan de hand is, is iedereen de berelul. Geen beer die erop reageert. Zo'n test is ook wel eens op tv gezien, nobody gave a fuck.
3) Het valt best op een andere niet opvallende manier te testen (die krengen kunnen vast wel even zachter gezet worden)
4) It's just fucking annoying
Proat geen poep..quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
Die test zijn volkomen nutteloos, sterker nog, ik vraag met het complete nut van de sirenes af. Als er een echte calamiteit is (zoals de vistrawler in Beverwijk) worden ze niet eens gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn.
Ja, waarom niet? Jij verspilt eerst alle moeite met in paniek raken en alle ramen en deuren sluiten terwijl je ook even je arm had kunnen draaien en zien dat het 12:00 is, en een maandag, en ook nog eens vroeg in de maand?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef vroutje het volgende:
Belachelijk, alsof ik iedere maand wanneer ik dat ding weer hoor loeien ga denken of het misschien de eerste maandag van de maand is!
Eens. Verder weet iedereen dat er elke eerste maandag van de maand om 12.00 zo'n test is. Ik zou niet weten waarom dat veranderd moet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Jij verspilt eerst alle moeite met in paniek raken en alle ramen en deuren sluiten terwijl je ook even je arm had kunnen draaien en zien dat het 12:00 is, en een maandag, en ook nog eens vroeg in de maand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |