Dat lijkt mij eigenlijk wel gaaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Een studiegenoot van mij loopt stage bij ProRail.
De vriendin van een huisgenoot bij mij was naar een tupperware avond voor sexspeeltjes geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook nog nooit wat van mij gevonden.. euh.... ik bedoel..![]()
0,0 service iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, maar de kwaliteit van personeel is zaak van NS. Chagrijnige conducteurs en nietswetende medewerkers die een buitengewoon onprofessionele indruk achterlaten
Ja, en dan te bedenken dat ze wel allemaal psychologische tests moeten doen edquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:10 schreef Freshthinking het volgende:
Oh ja, dan heb ik het nog niet eens over de uiterlijke kenmerken van de conducteurs. Paardestaarten, oorbellen en andere frutsels. En dat in zo'n representatief beroep. Ga eens in Duitsland bij de spoorwegen kijken, daar zie je dat soort types niet hoor.
Ze weten niets omdat ProRail alleen weet wat er aan de hand is waarschijnlijk. Die moet dat door communiceren naar de NS, en de NS weer naar het personeel... dat duurt dus wel ff...quote:
OV innemen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ze wel allemaal psychologische tests moeten doen ed
Maar het zijn meestal niet de allerfijnste types.
Vooral niet frigide takkewijven zonder leven die m'n OV innemen![]()
doorcommunicerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze weten niets omdat ProRail alleen weet wat er aan de hand is waarschijnlijk. Die moet dat door communiceren naar de NS, en de NS weer naar het personeel... dat duurt dus wel ff...
Waarom ingenomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ze wel allemaal psychologische tests moeten doen ed
Maar het zijn meestal niet de allerfijnste types.
Watskeburt?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Opkeplurt?!quote:
Toen ik voor kerst naar m'n ouders ging (en erna dus weer terug moest) Heeft me totaal meer dan ¤100 gekost, had toen ook al een kaartje gekocht (voordat m'n kaart was ingenomen natuurlijk dus) (¤10) omdat ik op zaterdag van amsterdam naar nijmegen ging, en toen nog de bus, en later weer terug (¤20) en de boete (¤35) en een nieuw kaartje in de trein (¤17,50) +moest nog een keer naar Utrecht heen en weer en wat geld voor de bus.quote:
Sorry, ik vond het grappigquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat valt er te '' en '
'-en ?!
Verbeteren mag best, maar uitlachen!
Pleonasme als ik het goed heb!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het grappig
Door communiceren komt op hetzelfde neer als een ronde bal en witte sneeuw enzo.
Hoe heet dat ook alweer Fresh?
Centjes met vleugels dus die weken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Toen ik voor kerst naar m'n ouders ging (en erna dus weer terug moest) Heeft me totaal ¤100 gekost, had toen ook al een kaartje gekocht (¤10) omdat ik op zaterdag van amsterdam naar nijmegen ging, en toen nog de bus, en later weer terug (¤20) en de boete (¤35) en een nieuw kaartje in de trein (¤17,50) +moest nog een keer naar Utrecht heen en weer en wat geld voor de bus.
En dat allemaal omdat er een scheurtje in de zijkant zat. Dat mens begon dingen als 'fraude' ed te roepen. Echt achterlijk.
En toen werd met oud en nieuw op de dam m'n tas gestolen en was ik dus m'n net één dag oude nieuwe OV kwijt, en dus weer een nieuwe voor ¤30, en in de 10 werkdagen daar tussen weer heel veel buskaarten![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Pleonasme als ik het goed heb!
Wordt hier redelijk vaak gebruikt eigenlijk... maar nu je het zegt, het is idd een pleonasme...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Door communiceren komt op hetzelfde neer als een ronde bal en witte sneeuw enzo.
Witte schimmel, groene grasquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Pleonasme als ik het goed heb!
Pleonasme toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
NIeuwe OV is trouwens ¤36,75quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Centjes met vleugels dus die weken!![]()
Ik heb een keer een uur vertraging gehad omdat de conducteur te lui was een boete uit te schrijven
Ik werd de trein uit gezet, ipv een boete + nieuw kaartje... Dus moest ik op de volgende wachten (1 station voor mijn eindstationquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
NIeuwe OV is trouwens ¤36,75
Maar uur vertraging, hoezo?
WTF GEK?quote:
Gaven ze als voorbeeld in het Nederlands lesboekquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Schimmel is niet altijd wit hoor. En gras ook niet altijd groen!
Congruentiefout.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Casual-T het volgende:
Ik zal één zin van mijn nederlands leraar nooit vergeten..
(Over een restaurantje bij een bepaalde oever waar een veerpont vaart)
"Hier zet men koffie en over"
En nu de vraag, waarom is dit fout..![]()
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF GEK?
K heb matties die Turk zijn![]()
![]()
ach man, ik ga ook niet janken als iemand het woord kanker als scheldwoord gebruikt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet, en ik houd niet van mensen die spotten met autisme...
Oke, dan is t goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er stond niet voor nietsachter
Maar geef toe, ze gebruiken wel érg veel knoflookquote:
Doe ik ook vaakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach man, ik ga ook niet janken als iemand het woord kanker als scheldwoord gebruikt.
Ik ook niet meestal, tenzij ze het tegen mij gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach man, ik ga ook niet janken als iemand het woord kanker als scheldwoord gebruikt.
Ik ben op het moment een werkstuk over autisme aan het maken!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet, en ik houd niet van mensen die spotten met autisme...
Sexy, Damzkieeeeeee op hoge hakkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ik sta perplex en op hoge hakken.
Veel succesquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een werkstuk over autisme aan het maken!!
- Beschrijving van het type leerling: het (taal)probleem, de oorzaken, waar gaat het mis in de taalontwikkeling? Wat zijn de gevolgen? Etc.
- Signaleren en diagnosteren van het probleem
- behandeling van het probleem: wat is de beste ‘algemene’ aanpak van dit probleem?
- pedagogische en praktische begeleiding: hoe moet je omgaan met de leerling? Basisschool t/m voortgezet onderwijs? Landelijk beleid en schoolbeleid?
- koppel het taalprobleem aan de vier vaardigheden.
Dit moet ik ermee doen!
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sexy, Damzkieeeeeee op hoge hakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |