Nee, ik voelde me wel anders... de laatste weken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft niet mop
Wist je dat je zwanger was?
Liefje waarom zou je je schuldig voelen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me wel anders... de laatste weken...
Ik heb hooikoorts en daar medicijnen voor gebruikt, en ik heb een antibioticakuur gehad
ik ben zelfs gewoon ongesteld geweest in de tussentijd, heb ook gewoon gerookt![]()
Ik vind het zo erg, ik voel me zo schuldig dat ik heb gerookt en wijn heb gedronken,
ik ben zo geschrokken en zo in de war![]()
![]()
![]()
Ik ga even in de tuin staan... traantjes beginnen nu toch wel een beetje te komen
Ik sluit me hier volledig bij aan.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Liefje waarom zou je je schuldig voelen..
Als je het had geweten en had gedaan zou ik je gelijk geven..
Maar je zegt zelf dat er geen aanleiding toe was.. Je was ongesteld geworden in de tussentijd..
Dus waarvoor zou je je bedenken dat je zwanger zou kunnen zijn..
Kan je toch niets aan doen gekkie..
En huilen is goed.. Hup laat maar stromen hoor..
Hoort er bij.. Zo raak je het kwijt..
Ik snap hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:09 schreef Logician het volgende:
toch.. het blijft ...
blergh.. weet echt niet wat ik er mee moet.. bah..
ik ga ff wat opruimen denk ik..
bedankt ieg...
Jammer dat ze daar dan pas nu mee komen Ticootje..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal,
Net weer teug van de gyn, en de bloeduitslagen waren binnen.
Eigenlijk was er niets schokkends, maar er is wel iets gevonden. Er zit een schoonheidsfoutje in mijn DNA. Dat gaan we oplossen met een hoge dosering foliumzuur en vitamine B6. Ongeveer 10% van de nederlanders heeft het en je merkt er helemaal niets van. Ook mijn bloed stolt iets sneller dan normaal.
Verder vanaf maandag weer testen.
Owh okequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Ticootje het volgende:
Testen op ovulatie...
En het is echt maar een schoonheidsfoutje, het kan een oorzaak zijn.....
Niet klote bedoelt hoor...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef Logician het volgende:
Ik wil het niet wegbagetelliseren soms snap ik mijn eigen manier van reageren gewoon niet..
De kindjes zijn het hele weekend bij mijn ex, dat is wel even lekker...
Ticootje: jemig.. ik wist helemaal niet dat je er zo mee bezig was, mijn moeder heeft ook zo'n soort afwijking, is 5x fout gegaan eer de artsen daar achter kwamen, en toen ging het goed![]()
succes
Sombi: dankje... en jij ook sterkte
dat maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Logician het volgende:
Ik snap dat het niet klote bedoelt was, ik kom normaal eigenlijk nooit in deze subfora, en met oog op mijn eigen emoties had ik nog niet het lef gehad het hele topic door te lezen![]()
SPANNEND!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
TIcootje wel fijn dat ze in ieder iets gevonden hebben, anders was het allemaal nog raadselachtiger geweest en hopelijk lukt het nu met deze medijcijnen wel snel om zwanger te worden.
Sombie, wat balen zeg. Dikke knuffel van mij.
Wat mij betreft: 9 mei NOD.... tot nu nog niet ongi geworden.... we vinden het spannend worden![]()
Dag 33 vandaag.
Vandaag of morgen moet hij springenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef Jose81 het volgende:
Tally, hoe is het met jou? Heb je je eisprong inmiddels gehad?Nog steeds last van bijwerkingen?
Ja, dat klopt ook wel. Maar met Clomid moet die eisprong bij mij wel eerder komen. Daar heb ik 'm ook voor gekregen, omdat mijn eisprong dus altijd zo laat (zo niet nog later) is. Zoals het nu was -dus mèt Clomid-, is het anders ook. Daarom krijg ik misschien vanaf maandag een hogere dosering.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:16 schreef phileine het volgende:
Jose, clomid is bedoeld om de groei van de follikels te stimuleren zodat er een eisprong kan komen, en dat is dus blijkbaar wel gelukt. Wat aan de late kant, dag 21, maar het heeft dus zijn werk gedaan. Meestal komt de menstruatie een dag of 14/15 na de eisprong, dus zo absurd is het nog niet dat je nu op dag 35 zit.
Omdat dat de enige keer was dat ik ..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef Jose81 het volgende:
Logician, heftig zeg... sterkte...!! Maar wat ik me afvroeg (misschien een hele domme vraag), hoe wist je achteraf dat je zo rond 3,5 mnd zwanger was als je niet wist dat je zwanger was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |