Bij mij meten ze nu de eitjes.. Daarom moest ik vrijdag en vandaag om te kijken of ze wel groeien.. En dan woensdag weer om te kijken.. Ze moeten geloof ik nog iets van anderhalve mm groeien ofzo..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goed nieuws dus Tally...![]()
Veel plezier met het vrijen
Wel gek, bij mij hebben ze nooit gekeken naar de grootte van de eitjes.... alleen via hormonen gekeken of de Clomid zn werk deed.
Er zitten daar 8 gyn's.. Ik heb er nu 3 gehad.. Elke dag is een andere en dat dan 2 weken lang geloof ik..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Tally, bij ons hebben ze 2 gyn's die gewoon afwisselen. Waarom heb je zo vaak een ander?
Ik word nu nog niet gevolgd, maar de komende cyclus wel. Dan krijg ik vanaf dag 10 ongeveer een aantal keren een inwendige echo, zodat ze kunnen zien of er een eitje groeit en gaat springen. Net als wat nu bij Tally steeds gebeurt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef sombie het volgende:
Jose, waarom word jij nu met echo's gevolgd tijdens je cyclus? Dat heb ik even gemist, geloof ik.
Ik moet zeggen dat ik helemaal geen "naweeën" heb gehad van dat onderzoek. Alleen een paar lichte steekjes toen ik vlak na het onderzoek thuis weer op de bank zat. Maar goed, ieder lichaam is anders... misschien dat jij nu nog wel reageert op dat onderzoek...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef Rottdog het volgende:
Hier heb ik sinds een paar dagen eigenlijk na de eisprong hele gemene steken. Echt van die steken waar je dan van denkt wordt ongi terwijl dat nog een ruime week op zich moet laat wachten of niet natuurlijk. Weet niet wat ik ermee moet kan ook niet echt wat vinden op het inet dat het een nasleep kan zijn van het onderzoek.
Ik dacht ook dat het netjes was.. Misschien heeft de gyn wel over de dag heen gelezen hoor kan ook makkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Tally, wat fijn dat het zo goed gaat van binnen!! Veel klussen nu!! ...Hopelijk zijn al die extra ritjes naar het ziekenhuis deze ronde niet voor niets geweest...!Trouwens... je bent "laat" met springen?? Op welke dag verwacht je dan ongeveer je eisprong? Ergens rond dag 16 toch ofzo? Dat is toch niet zo laat, ook niet met Clomid? Ik dacht met Clomid dat je dan je eisprong ergens tussen dag 14-22 kon hebben... dan is dag 16 toch netjes?
Lief dat je dat vraagtquote:
Nou, volgens mij doen die hormonen hun werk welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef Tally het volgende:
Ja elke dag denk ik stel je voor dat ik vandaag mn eisprong krijg en net te laat of te vroeg hebben gesext..
Zit ik er nog naast
Elke dag denk ik ook dat ik mn eisprong voel.. Dacht ik net ook..
Ik hoop morgen te horen krijgt dat het vandaag gebeurt is.. Of dat hij me kan zeggen wanneer precies..
Maar dat denk ik niet
Ik voel me zo opgeblazenen ik ben de hele tijd aan het janken
![]()
Kuthormonen..
De gyn had uitgerekend vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Ticootje het volgende:
19 en 21 mm??? Maar volgens mij kan hij dan elk moment springen hoor....
crematies zijn nu niet bepaald opwindend....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
De gyn had uitgerekend vrijdag of zaterdag
Mja.. Misschien toch maar klussen dan vanavond en dan vrijdag weer ofzo
Kijken of mijn man er zin in heeftWe hebben straks een crematie van zijn oma..
quote:
Jeetje Logican wat erg zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffelquote:
Geeft niet mopquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Logician het volgende:
Ik voel me echt zo onwerkelijk
sorry als ik in een verkeerd topic zit, ben helemaal de weg kwijt volgens mij
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje ik denk dat ze bedoelt dat het embryootje eruit "gefloept" is.
Kan me voorstellen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Logician het volgende:
Ik voelde me al een paar dagen huilerig en niet lekker...
Vanmorgen ging ik onder de douche en ineens voel ik iets "ploppen" allemaal bloed..
ik kijk er naar, geschrokken, en vraag me verstomd af waarom blijft het daar liggen en neit wegspoelt, tot ik ineens een soort grijs/blauwig ballonetje zie liggen ter grote van mijn handpalm..
ik ga koffie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |