Niet meer kunnen rellen en ook nog een slecht geheugen... Begin je al een beetje oud te worden?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als het niet offtopic was, zou ik je nog gaan vragen om voorbeelden ook...
¿En heb jij ook steeds last van 18 jarigen die iets van je willen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik niet rook, zie ik er jonger uit.
Geen last... Tenzij ze roken natuurlijk, dan smaken ze naar asbak.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Monus het volgende:
¿En heb jij ook steeds last van 18 jarigen die iets van je willen?![]()
Dat is dan wel weer een voordeel van een rokers vrije kroeg.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen last... Tenzij ze roken natuurlijk, dan smaken ze naar asbak.
Wederom een bewijs voor de stelling dat je met niet rokers beter niet kunt discussieren.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
M'goed, wederom een bewijs voor de stelling dat je met rokers maar beter niet over hun verslaving in discussie moet gaan. Ze komen met de meest absurde argumenten en vergelijkingen....
Frisse lucht! Onvermijdelijk!.
Oke, dus het begrip "frisse lucht" is zeer selectief zoals je nu zelf zegt. frisse lucht vindt ik alle lucht zonder goedkope luchtjes van onder de 10 euro. Gaan we die nou ook verbieden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Frisse lucht is voor mij wat ik als frisse lucht ervaar.
Zonder stinkende sigarettenrook dus, die in je kleren gaat hangen en die je zelfs onder de douche nog ruikt wanneer 't uit je haren spoelt.
Wie begint er nou eigenlijk met die logica. Jij toch zeker met je vrije opvatting van het begrip "frisse lucht". Nou niet doen alsof ik met die "bekende" logica kom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ochja, en we gaan alle auto's ook verbieden.
Zie daar de bekende logica van de verslaafde...
En wederom een reden om niet met verslaafden in discussie te gaan..
Je weet toch ook wel dat je niet met verslaafden in discussie kan gaan als het over hun verslaving gaat. Ze zullen alles doen om hun verslaving door te zetten...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wie begint er nou eigenlijk met die logica. Jij toch zeker met je vrije opvatting van het begrip "frisse lucht". Nou niet doen alsof ik met die "bekende" logica kom.
Lees jij wel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat je niet met verslaafden in discussie kan gaan als het over hun verslaving gaat. Ze zullen alles doen om hun verslaving door te zetten...![]()
Waaroom zeg jij hier wat je dwars zit en niet daar. Beetje genieperig komt dat over. Als ze in het niet rokers deel zitten kun je dat troch gewoon zeggen. Net als anderen er omheen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Gia het volgende:
Waarom wel een rookverbod?
Afgelopen maandag, koninginnedag, gingen we uit eten. Ik had vantevoren gereserveerd en aangegeven dat ik graag in een niet-rokersdeel wilde zitten. Dat moet een restaurant toch hebben.
Ja, dat was mogelijk, maar men kon niets garanderen.
Zitten we dus inderdaad in het niet-rokersdeel, komen er twee stellen binnen, die daar ook gaan zitten en die allemaal hun sigaretten op tafel leggen en brutaalweg om een asbak vragen.
En jawel hoor, die asbak komt er.
M.a.w. zitten we alsnog in de rook, omdat restaurants zich niet aan de voorschriften houden.
Dus, wmb zo snel mogelijk een algemeen rookverbod, en voor restaurants liever gisteren nog.
Dat boeit ze gewoon niet. Jammer mevrouw maar alle andere tafeltjes waren al bezet en we kunnen klanten nu eenmaal niet weigeren omdat ze roken. Maar u mag gerust een raam openzetten hoor, als u last heeft van de rook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waaroom zeg jij hier wat je dwars zit en niet daar. Beetje genieperig komt dat over. Als ze in het niet rokers deel zitten kun je dat troch gewoon zeggen. Net als anderen er omheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |