abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48718976
'k Wist niet dat ik het probeerde... .

Miepen en piepen dat het een officieel standpunt van de overheid zou zijn dat rokers de grootste aso's zouden zijn die er bestaan... Het is werkelijk waar te zot voor woorden, en een pérfect voorbeeld van het in de slachtofferrol kruipen.
  woensdag 25 april 2007 @ 21:50:04 #222
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_48720637
En als je nagaat hoevaak jij wel niet in een slachtofferrol hebt gezeten in een topic over homo's, dan vind ik het woord 'slachtofferrol' uit jouw mond wel erg grappig.
pi_48720806
Oh geez... hoe kun je iets met de haren erbij slepen?! .
Als het niet offtopic was, zou ik je nog gaan vragen om voorbeelden ook...

M'goed, wederom een bewijs voor de stelling dat je met rokers maar beter niet over hun verslaving in discussie moet gaan. Ze komen met de meest absurde argumenten en vergelijkingen... .

Frisse lucht! Onvermijdelijk! .
  woensdag 25 april 2007 @ 22:06:10 #224
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_48721462
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:

Als het niet offtopic was, zou ik je nog gaan vragen om voorbeelden ook...
Niet meer kunnen rellen en ook nog een slecht geheugen... Begin je al een beetje oud te worden?
pi_48721657
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Monus het volgende:

Begin je al een beetje oud te worden?
Ja, maar omdat ik niet rook, zie ik er jonger uit.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:31:44 #226
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_48722690
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, maar omdat ik niet rook, zie ik er jonger uit.
¿En heb jij ook steeds last van 18 jarigen die iets van je willen?
pi_48723251
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Monus het volgende:

¿En heb jij ook steeds last van 18 jarigen die iets van je willen?
Geen last... Tenzij ze roken natuurlijk, dan smaken ze naar asbak.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:58:05 #228
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_48723439
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geen last... Tenzij ze roken natuurlijk, dan smaken ze naar asbak.
Dat is dan wel weer een voordeel van een rokers vrije kroeg.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:20:40 #229
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48744870
Afspraken maken met de horeca voor een rokersgedeelte? Afspraken maken met de horeca? Lol, dat werkt niet zonder afdwingende maatregelen. De horeca heeft ook massaal afspraken met de overheid aan hun laars gelapt over een simpel iets als een gevelaanduiding (sticker) of er wel of niet gerookt mag worden in de gelegenheid. En dit was slechts een onbeduidend deel van een stappenplan om binnen afzienbare tijd een rookvrije gedeelte te hebben in het merendeel van de kroegen en restaurants.

De horeca lapt dergelijke afspraken aan hun laars, dan maar een verbod.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_48768114
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:

M'goed, wederom een bewijs voor de stelling dat je met rokers maar beter niet over hun verslaving in discussie moet gaan. Ze komen met de meest absurde argumenten en vergelijkingen... .

Frisse lucht! Onvermijdelijk! .
Wederom een bewijs voor de stelling dat je met niet rokers beter niet kunt discussieren.
Wanneer begrijp je nou eens dat zonder sigarettenrook je nog steeds geen frisse lucht zult inademen, voor frisse lucht zul je naar de polen moeten. In de geindustraliseerde wereld is geen ruimte meer voor frisse lucht. Helaas..
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_48769437
Frisse lucht is voor mij wat ik als frisse lucht ervaar.

Zonder stinkende sigarettenrook dus, die in je kleren gaat hangen en die je zelfs onder de douche nog ruikt wanneer 't uit je haren spoelt.
pi_48770994
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Frisse lucht is voor mij wat ik als frisse lucht ervaar.

Zonder stinkende sigarettenrook dus, die in je kleren gaat hangen en die je zelfs onder de douche nog ruikt wanneer 't uit je haren spoelt.
Oke, dus het begrip "frisse lucht" is zeer selectief zoals je nu zelf zegt. frisse lucht vindt ik alle lucht zonder goedkope luchtjes van onder de 10 euro. Gaan we die nou ook verbieden?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_48771408
Ochja, en we gaan alle auto's ook verbieden .
Zie daar de bekende logica van de verslaafde...
En wederom een reden om niet met verslaafden in discussie te gaan. .
pi_48771668
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ochja, en we gaan alle auto's ook verbieden .
Zie daar de bekende logica van de verslaafde...
En wederom een reden om niet met verslaafden in discussie te gaan. .
Wie begint er nou eigenlijk met die logica. Jij toch zeker met je vrije opvatting van het begrip "frisse lucht". Nou niet doen alsof ik met die "bekende" logica kom.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:58:39 #235
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_48772160
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wie begint er nou eigenlijk met die logica. Jij toch zeker met je vrije opvatting van het begrip "frisse lucht". Nou niet doen alsof ik met die "bekende" logica kom.
Je weet toch ook wel dat je niet met verslaafden in discussie kan gaan als het over hun verslaving gaat. Ze zullen alles doen om hun verslaving door te zetten...
pi_48774206
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:58 schreef Monus het volgende:

[..]

Je weet toch ook wel dat je niet met verslaafden in discussie kan gaan als het over hun verslaving gaat. Ze zullen alles doen om hun verslaving door te zetten...
Lees jij wel?
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:22:23 #237
3542 Gia
User under construction
pi_48967436
Waarom wel een rookverbod?

Afgelopen maandag, koninginnedag, gingen we uit eten. Ik had vantevoren gereserveerd en aangegeven dat ik graag in een niet-rokersdeel wilde zitten. Dat moet een restaurant toch hebben.
Ja, dat was mogelijk, maar men kon niets garanderen.

Zitten we dus inderdaad in het niet-rokersdeel, komen er twee stellen binnen, die daar ook gaan zitten en die allemaal hun sigaretten op tafel leggen en brutaalweg om een asbak vragen.
En jawel hoor, die asbak komt er.

M.a.w. zitten we alsnog in de rook, omdat restaurants zich niet aan de voorschriften houden.

Dus, wmb zo snel mogelijk een algemeen rookverbod, en voor restaurants liever gisteren nog.
pi_48967515
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Gia het volgende:
Waarom wel een rookverbod?

Afgelopen maandag, koninginnedag, gingen we uit eten. Ik had vantevoren gereserveerd en aangegeven dat ik graag in een niet-rokersdeel wilde zitten. Dat moet een restaurant toch hebben.
Ja, dat was mogelijk, maar men kon niets garanderen.

Zitten we dus inderdaad in het niet-rokersdeel, komen er twee stellen binnen, die daar ook gaan zitten en die allemaal hun sigaretten op tafel leggen en brutaalweg om een asbak vragen.
En jawel hoor, die asbak komt er.

M.a.w. zitten we alsnog in de rook, omdat restaurants zich niet aan de voorschriften houden.

Dus, wmb zo snel mogelijk een algemeen rookverbod, en voor restaurants liever gisteren nog.
Waaroom zeg jij hier wat je dwars zit en niet daar. Beetje genieperig komt dat over. Als ze in het niet rokers deel zitten kun je dat troch gewoon zeggen. Net als anderen er omheen.
pi_48967621
Ik ga iig wel vaker uit met een rookvrije horeca
Pas als je een keer rookvrij uit bent geweest zie je pas hoe fijn dat is
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:30:02 #240
3542 Gia
User under construction
pi_48967735
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waaroom zeg jij hier wat je dwars zit en niet daar. Beetje genieperig komt dat over. Als ze in het niet rokers deel zitten kun je dat troch gewoon zeggen. Net als anderen er omheen.
Dat boeit ze gewoon niet. Jammer mevrouw maar alle andere tafeltjes waren al bezet en we kunnen klanten nu eenmaal niet weigeren omdat ze roken. Maar u mag gerust een raam openzetten hoor, als u last heeft van de rook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')