Typisch gevalletjequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
OMG kijk dan! Daar staat toch Leo Linedance....omfg wtf lollereinss!!11lollercopter!111einszweidrei jeweets!!11![]()
quote:Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde uinervtisy, it deosn’t mttaer waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pclae. The rset can be a tatol mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.
Oke, dat lijkt me ook meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef Slasher het volgende:
TS heeft een rare username dat is alles wat ik er op dit moment over zeggen wil....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me ook meer dan voldoende.
Zo boeiend is het niet hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef pro2call het volgende:
TVP dan kan ik het vanaaf es effe lezen
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:41 schreef Hijacking het volgende:
Je moet gewoon zeggen ,
Ey ey wijfie ik was zo kenker dronke echt waar nie normaal kotsen alles kenker kenker
Komt het allemaal goed
Goed bezigquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ja zal vast werken. Bedankt voor de tip!![]()
Binnenkort maar eens een 2e date gaan regelen![]()
Is al even geleden, ben ik vergeten. Sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef Paul het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe je chic eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |