Zal wel lukken, aangezien ik haar thuis op ga halen. Of dalijk loop ik naar haar zusje toequote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Er bestaat natuurlijk ook nog de kans dat je haar helemaal niet herkent.
Of dat ze opeens toch heel lelijk is. Drank, jeweetz
Gewoon de leukste uitkiezenquote:Op maandag 16 april 2007 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal wel lukken, aangezien ik haar thuis op ga halen. Of dalijk loop ik naar haar zusje toe![]()
Dan heb je het nooit goed gehad. Opende ik dan vrouwentopics enzoquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat je een meisje was.
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit goed gehad. Opende ik dan vrouwentopics enzo![]()
![]()
Door die nick hè, Leonie...quote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Ga met de autoquote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Door die nick hè, Leonie...
OT: TS, word gewoon weer ontzettend dronken! Vergeet je weer alles en zo.
Heb al wel picca's gezien en dame in kwestie is vrij goed te pruimenquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef kL0j00h het volgende:
Daarom zorg ik altijd dat ik nooit TE dronken ben. Als ik vaag ben kan ik me alles wel heugen
Potdomme, dat dacht ik ook. Leoline en dance. Nouja.quote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
In dit geval is het dus nog veel erger:quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef PICHT het volgende:
[..]
Potdomme, dat dacht ik ook. Leoline en dance. Nouja.
Je hebt gelijk..meisjes daten geen meisjesquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef Biancavia het volgende:
Cowboy Billy Bob.quote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval is het dus nog veel erger:
Leo LineDance
gay dus...quote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval is het dus nog veel erger:
Leo LineDance
Je kijkt met je mondhoeken? Freakquote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef soppig het volgende:
Mar klinkt erg herkendbaar.
carnaval
dronken
zoenen
zat een date
niet meer weten hoe ze eruit zag
paar dagen late afspreken op het plein
daar lopen en in een mondhoek iets engs zien
"laat het haar niet zijn laat het haar niet zijn laat het haar niet zijn laat het haar niet zijn laat het haar niet zijn "
HAaaaaaaai hoe is het ! Leuk je te ziiieeen ...![]()
Houwelquote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
jitzzmen
Stage SC #102: Stagiaires met mooi weer
weet ik niet prcsquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Houwel![]()
Wat bedoel je met die kever?
Ta!quote:Op maandag 16 april 2007 13:18 schreef leolinedance het volgende:
Niet gay![]()
![]()
Zij had niet gedronken. Ze was de bob![]()
Nou, dan ga ik zo maar!![]()
Dus jij dronkie, zij nuchter......quote:Op maandag 16 april 2007 13:18 schreef leolinedance het volgende:
Niet gay![]()
![]()
Zij had niet gedronken. Ze was de bob![]()
Nou, dan ga ik zo maar!![]()
Heb ik een keer gehadquote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Er bestaat natuurlijk ook nog de kans dat je haar helemaal niet herkent.
Of dat ze opeens toch heel lelijk is. Drank, jeweetz
Ik dacht ook seurieus dat je een meisje was... maar dat kwam omdat ik altijd leonie las in plaats van leoline.quote:Op maandag 16 april 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit goed gehad. Opende ik dan vrouwentopics enzo![]()
![]()
Jullie geile bonken lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen hequote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht ook seurieus dat je een meisje was... maar dat kwam omdat ik altijd leonie las in plaats van leoline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |