*snik*quote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Afwazig het volgende:
Yvonne is een kloon, dat kun je zien omdat haar username niet begint met een hoofdletter, dat terwijl het "haar" eigen naam is. Wie doet nou zoiets? Ja dat doe je alleen als je even gauw een kloon aanmaakt, dan let je niet op futiliteiten. I sense a conspiracy here.
Pwn jezelf, slijm un bietje en ik dank uquote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef Sjeen het volgende:
Afwazig heeft er geen benul van dat het gebruiken van een kleine letter ipv een hoofdletter in je naam wel eens kan getuigen van heel goed nadenken voor je iets doet![]()
Kloons, Aliens, Voetballers, what's in a name...quote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef Afwazig het volgende:
Dat is toch overduidelijk komop.
En jullie trappen er allemaal met ogen open in.
Komop met die hetze tegen klonen. Volgens mij heeft de NASA hier ook nog wel iets mee te maken...
* Afwazig zoekt zijn aluminium hoedje maar weer eens op.
En dat wil je allemaal Yvonne in de schoenen schuivenquote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef Afwazig het volgende:
Het begint met klonen, maar het eindigt met het elimineren van miljoenen joden [afbeelding].
Amen to that.quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Het niet gebruiken van een hoofdletter in je username is een teken van zelfvertrouwen en een groot geslachtsdeel, of grote tieten natuurlijk in het geval van vrouwen. Net als een auto; Als je een rijdende pik rijdt dat probeer je te verbloemen dat je een micropenis hebt. Een hopofdletter voor je username is dan ook een teken aan de muur dat je aan chronische onzekerheid lijdt en bijna zeker een kleine piemel hebt.
Inderdaad. Ik heb behalve geen hoofdletter in mijn nick ook een best wel kleine auto.quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Het niet gebruiken van een hoofdletter in je username is een teken van zelfvertrouwen en een groot geslachtsdeel, of grote tieten natuurlijk in het geval van vrouwen. Net als een auto; Als je een rijdende pik rijdt dat probeer je te verbloemen dat je een micropenis hebt. Een hopofdletter voor je username is dan ook een teken aan de muur dat je aan chronische onzekerheid lijdt en bijna zeker een kleine piemel hebt.
Ondanks dat ik het niet met je eens ben heb ik even je post aangepast door er een PI bij te plaatsen. Het is gewoon geen gezicht, een jogy post zonder PI.quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Het niet gebruiken van een hoofdletter in je username is een teken van zelfvertrouwen en een groot geslachtsdeel, of grote tieten natuurlijk in het geval van vrouwen. Net als een auto; Als je een rijdende pik rijdt dat probeer je te verbloemen dat je een micropenis hebt. Een hoofdletter voor je username is dan ook een teken aan de muur dat je aan chronische onzekerheid lijdt en bijna zeker een kleine piemel hebt.
Het is gewoon zo, net zoals het broeikaseffect ook wordt veroorzaakt door het klonen op FOK!. Een kloon aanmaken kost energie, de servers krijgen meer data om te verwerken, wat dus resulteert in het warmer worden van de aarde.quote:Op maandag 16 april 2007 12:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En dat wil je allemaal Yvonne in de schoenen schuiven![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Het niet gebruiken van een hoofdletter in je username is een teken van zelfvertrouwen en een groot geslachtsdeel, of grote tieten natuurlijk in het geval van vrouwen.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, net zoals het broeikaseffect ook wordt veroorzaakt door het klonen op FOK!. Een kloon aanmaken kost energie, de servers krijgen meer data om te verwerken, wat dus resulteert in het warmer worden van de aarde.
Godverdomme kutkloons![]()
En fijne borstenquote:Op maandag 16 april 2007 12:09 schreef skiczukie het volgende:
Bier.
Ah, je bekent een kloon te zijn, anders was BrauN natuurlijk een kloon vna jou geweest. YOU'RE BUSTED YOU LITTLE DOERAK!quote:Op maandag 16 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
Maakt deze theorie mij overigens dan wel of geen kloon? Ik gebruik wel een hoofdletter aan het begin van mijn naam, maar ook één aan het einde van mijn naam. Maakt mij dit uniek of eerder een kloon van BrauN?
OOk mijn schukd zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef Afwazig het volgende:
Het begint met klonen, maar het eindigt met het elimineren van miljoenen joden [afbeelding].
Zo groot zijn de tieten van yvonne anders niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Het niet gebruiken van een hoofdletter in je username is een teken van zelfvertrouwen en een groot geslachtsdeel, of grote tieten natuurlijk in het geval van vrouwen. Net als een auto; Als je een rijdende pik rijdt dat probeer je te verbloemen dat je een micropenis hebt. Een hoofdletter voor je username is dan ook een teken aan de muur dat je aan chronische onzekerheid lijdt en bijna zeker een kleine piemel hebt.
Bij jou is het eerder de vraag je hoeveelste kloon dit is.quote:Op maandag 16 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
Maakt deze theorie mij overigens dan wel of geen kloon? Ik gebruik wel een hoofdletter aan het begin van mijn naam, maar ook één aan het einde van mijn naam. Maakt mij dit uniek of eerder een kloon van BrauN?
Ik had een citroën saxo maar die heb ik weggedaan en fiets elke dag.quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb behalve geen hoofdletter in mijn nick ook een best wel kleine auto.
Ontkennen is strafbaar, of zoietsquote:
Sssht! Ik wacht tot ik FA ben. Dan kan ik BrauN allerlei kekke rechten geven!quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, je bekent een kloon te zijn, anders was BrauN natuurlijk een kloon vna jou geweest. YOU'RE BUSTED YOU LITTLE DOERAK!
Laten we dat voorop stellen. Evenals het faken van de maanlanding en het massaal kappen van het tropisch hardhout. Slaap jij nog wel `s nachts?quote:
Ja, prima eikquote:Op maandag 16 april 2007 12:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we dat voorop stellen. Evenals het faken van de maanlanding en het massaal kappen van het tropisch hardhout. Slaap jij nog wel `s nachts?![]()
Niet?quote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo groot zijn de tieten van yvonne anders niet hoor.
FOK! lag er heulemaal niet uit, het was een persoonlijk getinte subtiele hint gericht aan jou jij onkuise ridderquote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef Afwazig het volgende:
En FOK! lag er net weer uit, zien jullie nou niet in wat jullie doen?
De hoofdletters heffen elkaar opquote:Op maandag 16 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
2 hoofdletters duidt ook op een gebrek aan vertrouwen, zulke mensen dikken altijd dingen aanquote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef Mss het volgende:
[..]
De hoofdletters heffen elkaar op![]()
Twee hoofdletters is hetzelfde als geen hoofdletters.
Drie hoofdletters is breezer en dan moet je gewoon dood![]()
is waar...quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
Whehehehe!quote:
heb ik alweer mazzelquote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef jogy het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ook theezakjes kunnen groot zijn hoor
En eindelijk een schappelijke avatar.quote:
dank je, ik ben ze nu voor andere aan het verneukenquote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En eindelijk een schappelijke avatar..
Zeik niet, die koffie over het toetsenbord is best elegantquote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef murp het volgende:
yvonne, ja avatar, en ik had m zo mooi gemaakt
quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef -SL- het volgende:
[..]
Zeik niet, die koffie over het toetsenbord is best elegant
dus ik ben geen breezerquote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef Mss het volgende:
[..]
De hoofdletters heffen elkaar op![]()
Twee hoofdletters is hetzelfde als geen hoofdletters.
Drie hoofdletters is breezer en dan moet je gewoon dood![]()
quote:
oooo, droog je tranen pierro!! da's een kei mooi nummerquote:
Sorrie manquote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verdomme, jogy. Mijn zelfvertrouwen, wat doe je. Ik heb twee hoofdletters in mijn naam.
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie man. Maar wat voor een auto rij je? Misschien compenseert het
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |