Wat hij zegt, alles bij je vriendin in het handtasje dumpen. Als man heb je in de zomer ook alleen maar geld, huissleutel en een stijlvolle zonnebril nodig!quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef rival het volgende:
zorgen dat je altijd met vrouwen bent, die hebben tasjes!
en anders zo weinig mogelijk mee. geld sleutels telefoon.
en telefoon uiteraardquote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat hij zegt, alles bij je vriendin in het handtasje dumpen. Als man heb je in de zomer ook alleen maar geld, huissleutel en een stijlvolle zonnebril nodig!
Wil je nu graag horen dat je best een handtasje kunt dragen?quote:Kortom: Wat is een handige manier om als man je spullen de hele dag bij je te hebben?
werkt prima inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef rival het volgende:
zorgen dat je altijd met vrouwen bent, die hebben tasjes!
Als je marokkaan, turk, zigeuner of sjonnie bent een prima oplossingquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of zo'n handig tasje om je nek.
Hoe gayquote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef SpecialK het volgende:
ik heb zo'n rugzak met 1 band die zo over je borst heen gaat. Daar zit m'n camera, bril, fietspomp, fietslichtjes, portemone, mobiel en sleutels in.![]()
Het zou gay zijn als ik m'n make-up, lippenstift en bdsm-gagball er in mee zou nemen... maar die spullen laat ik gewoon netjes thuis hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoe gay
Anyway, bij mij gaat het allemaal in m'n broekzakken. Boeiend hoe het eruit ziet. Enige irritante is autorijden met je portomonnee in je kontzak, gaat snel pijn doen.
quote:Op maandag 16 april 2007 10:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het zou gay zijn als ik m'n make-up, lippenstift en bdsm-gagball er in mee zou nemen... maar die spullen laat ik gewoon netjes thuis hoor.![]()
Ja.quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Wil je nu graag horen dat je best een handtasje kunt dragen?
Maar wordt je portemonnee dan niet sneller gestolen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef Megumi het volgende:
Een echte kerel doet alles in zijn achterzak. Onze versie van de handtas.
quote:Op maandag 16 april 2007 10:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het zou gay zijn als ik m'n make-up, lippenstift en bdsm-gagball er in mee zou nemen
quote:... maar die spullen laat ik gewoon netjes thuis hoor.![]()
Poeh poeh wat een opgave om een telefoon en een portemonee in je handtasje te stoppen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger" stopte mijn man zijn spullen in mijn tas. Maar aangezien ik geen zin heb om als pakezel te fungeren, neemt hij tegenwoordig een (kleine) rugzak mee. Is misschien ook een optie voor TS. Zorg wel dat het geheel er een beetje "mannelijk" uitziet, anders wordt het al snel als verwijfd aangezien (hoeft natuurlijk geen probleem te zijn als dat voor TS geen probleem is).
Koop jij gewoon de eerste beste kleding die je vind of zoek je ook iets leuks uit?quote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Jezus hee, dat er echt mannen zijn die het erg vinden dat het 'er niet uit ziet' dat er spullen in broekzakken zitten... Waar gaat dit heen??
Dat dus.quote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb trouwens mijn portomonee in mijn achterzak, sluitels links en telefoon rechts. Meer zooi heb ik meestal niet bij mij.
Zoals heel veel mensen!quote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb trouwens mijn portomonee in mijn achterzak, sluitels links en telefoon rechts. Meer zooi heb ik meestal niet bij mij.
Ja. Waarom zou ik altijd zijn spullen moeten meenemen als hij ook best zelf een tas kan meenemen? Ik vind het echt nergens voor nodig dat ik altijd alles draag. En daarbij heb ik zelf ook niet altijd een tas bij me. Zou ik dan een tas moeten meenemen zodat mijn partner zijn portemonnee, telefoon en sleutels in mijn tas kan doen? Ja doei.quote:Op maandag 16 april 2007 12:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Poeh poeh wat een opgave om een telefoon en een portemonee in je handtasje te stoppen.![]()
You go girl!quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger" stopte mijn man zijn spullen in mijn tas. Maar aangezien ik geen zin heb om als pakezel te fungeren, neemt hij tegenwoordig een (kleine) rugzak mee. Is misschien ook een optie voor TS. Zorg wel dat het geheel er een beetje "mannelijk" uitziet, anders wordt het al snel als verwijfd aangezien (hoeft natuurlijk geen probleem te zijn als dat voor TS geen probleem is).
Lol,quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het elke keer weer lastig om, voorla in de zomer, te weten waar ik mijn mobiele telefoon, sleutels, iPod, portemonnee en pen moet laten. Ik heb niet zo vaak een jasje aan en als je al die spullen in je broekzakken doet, ziet die broek er niet meer uit. Kortom: Wat is een handige manier om als man je spullen de hele dag bij je te hebben?
Gewoon minder onzinnige dingen meenemen. iPod? Waarom moet je de hele dag met muziek in je oren rondlopen? Genoeg herrie als je buiten loopt. Mobiele telefoon in je broekzak. Sleutelbos achterzak en alleen sleutels eraan die je echt nodig hebt ipv die hele sleutelbos. Pen? Je hebt je mobiel toch? Kun je ook een telefoonummer op intypen. Rest nog de centen. Koop een clip waarin je biljetten en je id/cc/bankpas in kunt zetten ipv die lederen portemonnee die toch alleen maar uitpuilt met allerlei papierenzooi.quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het elke keer weer lastig om, voorla in de zomer, te weten waar ik mijn mobiele telefoon, sleutels, iPod, portemonnee en pen moet laten. Ik heb niet zo vaak een jasje aan en als je al die spullen in je broekzakken doet, ziet die broek er niet meer uit. Kortom: Wat is een handige manier om als man je spullen de hele dag bij je te hebben?
Tijdens uitgaan draag ik de ID van m'n vriendin,quote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik altijd zijn spullen moeten meenemen als hij ook best zelf een tas kan meenemen? Ik vind het echt nergens voor nodig dat ik altijd alles draag. En daarbij heb ik zelf ook niet altijd een tas bij me. Zou ik dan een tas moeten meenemen zodat mijn partner zijn portemonnee, telefoon en sleutels in mijn tas kan doen? Ja doei.![]()
Andersom, daar zou een man toch ook niet aan beginnen? NOu dan.
HOMOOOOOOquote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan draag ik de ID van m'n vriendin,
d'r sleutels en haar geld (wat op t eind van de avond altijd naar dr teruggaat,
en zij maar verbaasd dat t zo'n goedkoop avondje was)
Zij heeft dan niet altijd broeken aan met zakken,
of rokjes, of andere kleding waar het niet gemakkelijk in past,
maar t past er bij mij wel bij
Dus ja, mannen beginnen daar ook aan,
of ben ik nu een geval apart![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:32 schreef Snotter het volgende:
Linksvoor mobiel, rechtsvoor sleutels, rechtsachter portemonnee.
eehh.. als jij een jongen die aardig voor z'n vriendin is een homo noemt,quote:
Gelukkig ben jij mijn wijf niet, tering jantje wat een haaibaai.quote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik altijd zijn spullen moeten meenemen als hij ook best zelf een tas kan meenemen? Ik vind het echt nergens voor nodig dat ik altijd alles draag. En daarbij heb ik zelf ook niet altijd een tas bij me. Zou ik dan een tas moeten meenemen zodat mijn partner zijn portemonnee, telefoon en sleutels in mijn tas kan doen? Ja doei.![]()
Andersom, daar zou een man toch ook niet aan beginnen? NOu dan.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn wijf niet, tering jantje wat een haaibaai.
Nee, je bent gewoon een leuke sociale man. En ik snap de mensen niet die mij raar, een haaibaai of een kenau of wat dan ook vinden. Het is de vanzelfsprekendheid dat het meisje de spullen van de jongen wel draagt die mij tegen de borst stuit.quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan draag ik de ID van m'n vriendin,
d'r sleutels en haar geld (wat op t eind van de avond altijd naar dr teruggaat,
en zij maar verbaasd dat t zo'n goedkoop avondje was)
Zij heeft dan niet altijd broeken aan met zakken,
of rokjes, of andere kleding waar het niet gemakkelijk in past,
maar t past er bij mij wel bij
Dus ja, mannen beginnen daar ook aan,
of ben ik nu een geval apart![]()
Gelukkig ben ik niet samen met een een eikel die zijn vriendin/vrouw een wijf noemt. Wat een proleet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn wijf niet, tering jantje wat een haaibaai.
wat een onzin kraam jij uit zeg. ik ken geen meisjes zonder tas, daar durf ik op te zweren! maar oke, als ze eens geen tas bij zich hebben, ze hoevcen em niet mee te nemen voor mijn spullen. MAAR zoals ik al zei, ik ken geen meiden zonder tasjes. en als ze die tas dan toch bij zich hebben, wat is dan het probleem dat wij er vanuit gaan dat daar gerust onze telefoon geld en sleutels bij kunnen. die 500 gram dat je tasje zwaarder wordt? of die vierkante centimeter ruimte die het is beslag neemt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een leuke sociale man. En ik snap de mensen niet die mij raar, een haaibaai of een kenau of wat dan ook vinden. Het is de vanzelfsprekendheid dat het meisje de spullen van de jongen wel draagt die mij tegen de borst stuit.
Ach houd toch je bakkes, je bent er vast zoeen die niet pijpt omdat hij eerst zelf maar eens een pik in zijn bakkes moet krijgen. Sodemieter toch op man.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet samen met een een eikel die zijn vriendin/vrouw een wijf noemt. Wat een proleet.
Word!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Ach houd toch je bakkes, je bent er vast zoeen die niet pijpt omdat hij eerst zelf maar eens een pik in zijn bakkes moet krijgen. Sodemieter toch op man.
Kijk, zo iemand wil je in bed hebben. Die hebben tenminste iets voor je over. Ga zo door!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb uiteraard bijna altijd een tas bij me, maar mijn vriend dumpt nooit zijn spullen in mijn tas (geen enkele man heeft dat ooit gedaan eigenlijk)... Daar heeft ie broekzakken voor. Al zou ik het geen probleem vinden om zijn troep ook even mee te nemen, hoor. Hij is gewoon tevreden met zijn broekzakken
![]()
Als ik uitga dumpen al mijn vriendinnen wel hun spullen in mijn tas, want 'ik heb geen zin om een tas mee te nemen'.
Moraal van het verhaal: vrouwen zijn vervelend en afhankelijk, mannen lossen hun spullen-meeneem-problemen zelf op.
Inderdaad. Ik prop alles in mn broekzakkenquote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Jezus hee, dat er echt mannen zijn die het erg vinden dat het 'er niet uit ziet' dat er spullen in broekzakken zitten... Waar gaat dit heen??
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Ach houd toch je bakkes, je bent er vast zoeen die niet pijpt omdat hij eerst zelf maar eens een pik in zijn bakkes moet krijgen. Sodemieter toch op man.
Koop je een nieuwe broekquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:
Je er zorgen over maken dat het er niet uitziet is inderdaad niet echt een mannelijk iets..
Maar broeken slijten er wel 3x sneller door. Vooral telefoons met scherpe hoekjes maken hele toffe slijtplekken. Een teken van mannelijkheid!![]()
(en als echte vrouw heb ik dan natuurlijk weer de neiging om er een lapje stof achter te zetten als versteviging, maar dat mag niet van mijn vriend)
Je flesje water? Ben jij een meisje van 16 ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef colourAgga het volgende:
meestal zit alleen mijn flesje water in haar tas.
ook vrouwn en trouwens, zelfs mannen lopen met flesjes water tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je flesje water? Ben jij een meisje van 16 ofzo?![]()
Bah.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef rival het volgende:
ook vrouwn en trouwens, zelfs mannen lopen met flesjes water tegenwoordig
Dan loop je erbij gelijk een achterlijke gaylord. Je loopt zeker ook met zo'n sjaaltje, oversized zonnenbril en 'hip kapsel'.quote:
Ik vind het voor meisjes al bah, voor vrouwen/jongens/mannen is het helemaal erg. Van die meisjes kan ik het me nog voorstellen, die zijn heel bang dat ze dik worden dus moeten ze 5 liter water drinken op een dag, maar de rest van de wereld hoeft daar toch niet aan mee te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef rival het volgende:
want?
ik draag geen sjaaltjes, normale brillen, ik heb een hekel aanm die supergrote brillen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Dan loop je erbij gelijk een achterlijke gaylord. Je loopt zeker ook met zo'n sjaaltje, oversized zonnenbril en 'hip kapsel'.
sorry hoor. maar gisteren zat ik dus op het strand met een meisje en daar hadden we beide een flesje water.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind het voor meisjes al bah, voor vrouwen/jongens/mannen is het helemaal erg. Van die meisjes kan ik het me nog voorstellen, die zijn heel bang dat ze dik worden dus moeten ze 5 liter water drinken op een dag, maar de rest van de wereld hoeft daar toch niet aan mee te doen![]()
Check mijn fotoboek maar als je wil weten hoe ik erbij loop.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Dan loop je erbij gelijk een achterlijke gaylord. Je loopt zeker ook met zo'n sjaaltje, oversized zonnenbril en 'hip kapsel'.
Iedereen moet genoeg vocht tot zich nemen. Sinds wanneer is het gay om een flesje water mee te nemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind het voor meisjes al bah, voor vrouwen/jongens/mannen is het helemaal erg. Van die meisjes kan ik het me nog voorstellen, die zijn heel bang dat ze dik worden dus moeten ze 5 liter water drinken op een dag, maar de rest van de wereld hoeft daar toch niet aan mee te doen![]()
Als het warm is is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef rival het volgende:
sorry hoor. maar gisteren zat ik dus op het strand met een meisje en daar hadden we beide een flesje water.
toen we daarna naar timboektoe zijn gegaan ben ik aan het bier gegaan. bittergarnituurtje. kippepootjes alles erbij...
wtf heeft water met afvallen te maken? probeer niet iedereen in je denkbeeldige hokjes te stoppen onnozele figuren
iemand of vrienden van ze heeft/hebben dat ooit gezegd, en ze moeten er wel bij horen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Iedereen moet genoeg vocht tot zich nemen. Sinds wanneer is het gay om een flesje water mee te nemen
Het is niet gay, het is gewoon onnodig. Ook voor vrouwen. Als je 3 koppen thee op een dag drinkt heb je ook al genoeg vocht binnen (ik heb theekoppen van een halve liter). Waarom dan ook nog de hele dag aan die waterfles lurken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef colourAgga het volgende:
Iedereen moet genoeg vocht tot zich nemen. Sinds wanneer is het gay om een flesje water mee te nemen
Onnodig, anderhalve liter vocht op een dag? Jij sport niet? Jij loopt niet de hele dag buiten? Ik drink minstens á 5 liter vocht op een dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is niet gay, het is gewoon onnodig. Ook voor vrouwen. Als je 3 koppen thee op een dag drinkt heb je ook al genoeg vocht binnen (ik heb theekoppen van een halve liter). Waarom dan ook nog de hele dag aan die waterfles lurken?
Maar goed, dit is offtopic. Ik ga hier wel weg![]()
als je blowt vind je drinken niet onnodig hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is niet gay, het is gewoon onnodig. Ook voor vrouwen. Als je 3 koppen thee op een dag drinkt heb je ook al genoeg vocht binnen (ik heb theekoppen van een halve liter). Waarom dan ook nog de hele dag aan die waterfles lurken?
Maar goed, dit is offtopic. Ik ga hier wel weg![]()
Ik ben vrouw en dol op pijpen. Dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
dus wanneer voeg je de daad bij de praat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en dol op pijpen. Dus.
Dagelijks, bij mijn man. En ik zal wel goed pijpen ook, want hij heeft er absoluut geen problemen mee dat ik niet standaard zijn spullen draag (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Hadden mijn vriendjes vroeger trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus wanneer voeg je de daad bij de praat?![]()
Pas je wel op voor watervergiftiging (nee, dit is geen grapje). Als je in een gematigd warm land woont en niet overdreven veel zweet kan je ook teveel drinken namelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Onnodig, anderhalve liter vocht op een dag? Jij sport niet? Jij loopt niet de hele dag buiten? Ik drink minstens á 5 liter vocht op een dag
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik zal wel goed pijpen ook, want hij heeft er absoluut geen problemen mee dat ik niet standaard zijn spullen draag
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef rival het volgende:
[..]je bent nog serieus ook he? wat voor mens ben jij zeg
Dat is pas vanaf 12 liter ofzo, dan moet je wel aardig doordrinkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pas je wel op voor watervergiftiging (nee, dit is geen grapje). Als je in een gematigd warm land woont en niet overdreven veel zweet kan je ook teveel drinken namelijk.
portemonnee thuis laten? en alleen geld of bankpas meenemen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb normaal altijd sleutels + mobiel in mijn linkerbroekzak en portemonnee in mijn rechter. Alleen vertief ik dus mijn mobiel om die samen met mijn sleutels in 1 zak te stoppen.
Maar een andere combi is ook niet echt mogelijk (portemonnee is te groot om die samen met nog iets anders mee te nemem en de achterzak gebruik ik niet).
Dus iemand nog tips?
verzekering anwb... joh, die heb je echt nodig..... IN JE DASHBOARDKASTJE!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Mr.J het volgende:
Al aan gedacht, maar heb redelijk wat pasjes (CC, ANWB, verzekering) die ik altijd bij me wil hebben.
Dat moet wel heel veel zijn (geloof meer dan 15 liter), verder sport ik elke dag waarbij ik ook altijd weer een litertje of anderhalf eraf zweet. Dat vul ik dan weer aan met isotone dranken en dat valt ook onder mijn vochtinname.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pas je wel op voor watervergiftiging (nee, dit is geen grapje). Als je in een gematigd warm land woont en niet overdreven veel zweet kan je ook teveel drinken namelijk.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
verzekering anwb... joh, die heb je echt nodig..... IN JE DASHBOARDKASTJE!
die hoef je toch niet binnen handbereik te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |