kunnen die CD-DJ draaitafels MP3-DVDs afspelen?quote:Op maandag 16 april 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
En weer voor de 100x het zelfde nummer
volgens mij doen ze dit gewoon om het verhaal spannend voor het publiek te maken en loopt het wel weer goed af.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.
De week zonder Huub was toch ook zooooo saaiiiiiiii.
Same here hele nacht over kat waken en dan 's ochtends toch nog naar dierenarts moetenquote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia kijkt weer naar de stal. Wat mij betreft vanavond even geen bevalling als het kan
[afbeelding]
Ik heb net mijn vermoeden gepostquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
dat weet je zeker, knap hoorquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
En dat zegt genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 00:59 schreef carpediem23 het volgende:
Dan vind ik dit eerder verliefd dan dat gebonk van Huub en Lieke
Ja hoor, Carlos is intens slecht ........quote:Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef Lipsch het volgende:
Jaap geeft indirect schuld aan Carlos voor z'n zere enkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |