daar heb ik ook nog een album vol van op zolder ergensquote:
Mja, jij bent van een andere generatie he?quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Adelante het volgende:
daar heb ik ook nog een album vol van op zolder ergens
en om daar achter te komen kan je toch alleen maar afgaan op de mening van anderenquote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Mja, nu koop ik ze dus ook niet omdat ik eerst wil weten of het wel gave films zijn
Hoe plaats je dat plaatje rechts?quote:Op maandag 16 april 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
tvp
[[url=http://i17.tinypic.com/35at3s5.gif]afbeelding][/url]
is dat nu een uilskuiken rechtsonderin?quote:
dat wisten we toch al lang van de foto's uit S & G topicquote:Op maandag 16 april 2007 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij staat ie gewoon links...
[afbeelding]
Damn you and your memory!quote:Op maandag 16 april 2007 00:39 schreef Stroekie het volgende:
dat wisten we toch al lang van de foto's uit S & G topic![]()
Holy christ doe niet zo eng op de vroege ochtend!quote:Op maandag 16 april 2007 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/sexy18
Bij sommigen kun je al voorspellen hoe ze er over 10 jaar uit zullen zien..
Waarom zou hij? Verliefdheid is en blijft toch iets heel moois en het is niet erg om toe te geven dat je op iemand verliefd bent. Het zijn hele normale menselijke gevoelens.quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en daar hadden we ook iets over afgesproken!!!
kijk dat krijg je er van als je je laat meeslepen door je emotie's
dan ga je ongecontroleerde dingen doen
try to stick to the rules
Ik las ergens iets over een RIMG tag ipv IMG...quote:Op maandag 16 april 2007 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe plaats je dat plaatje rechts?.
Oja.quote:Op maandag 16 april 2007 09:25 schreef Twoflower het volgende:
Ik las ergens iets over een RIMG tag ipv IMG...
quote:
ben jij eigenlijk een computernerd?quote:Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rimg hype
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij lijdt in elk geval wel aan penisfixatiequote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een computernerd?
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenenquote:
Mag ik weer de held uit gaan hangenquote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenen![]()
dan komen er vanzelf wel weer jongelui die daar een einde aan meten te moeten maken![]()
en dat is maar goed ook!!quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat krijg je vanzelf als de 30'ers zich een ochtend het topic toeeigenen![]()
dan komen er vanzelf wel weer jongelui die daar een einde aan meten te moeten maken![]()
daar ben je toch al druk mee bezigquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mag ik weer de held uit gaan hangen.
OMdat ie een tagje snapt die jij nog niet hebt ontdekt?quote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een computernerd?
hij snapt veel meer dan ikquote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
OMdat ie een tagje snapt die jij nog niet hebt ontdekt?
Gewoon de jeugd van tegenwoordig. Ze krijgen het met paplepel toegediend.quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij snapt veel meer dan ik
misschien moet ik me complimenterender uitdrukken
Cahir, je hebt wel veel verstand van computers en websites, of niet?
Hoe komt dat zo?
Ik stel niks voor jongenquote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij snapt veel meer dan ik
misschien moet ik me complimenterender uitdrukken
Cahir, je hebt wel veel verstand van computers en websites, of niet?
Hoe komt dat zo?
En jij hebt weer een oude bekende van stal gehaald ?quote:Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gewoon de jeugd van tegenwoordig. Ze krijgen het met paplepel toegediend.
Overigens een bekende van me is eindelijk uit de kast gekomen bij zijn ouders en heeft al eerste keer achter de rug. Ik ben trots op hem. Eerst was het een onzeker mannetje en nu![]()
Dat leek mij ook al, ja, en volgens mij is het echt niet alleen optisch...quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan overigens de geruchten over een verband tussen afvallen en penisgroei erkennen![]()
als je maar genoeg af valt zie je resultaat![]()
dat je 'm weer kunt zien, wil niet zeggen dattie groter is gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al, ja, en volgens mij is het echt niet alleen optisch...
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je 'm weer kunt zien, wil niet zeggen dattie groter is geworden
als dat het zou zijn zou ik het niet zo gezegd hebben hequote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
even technisch: ik kan me voorstellen dat er wat meer te zien is, omdat het daarvoor in buikvet verstopt was.... maakt nog niet dat het ding gegroeid is....quote:Op maandag 16 april 2007 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als dat het zou zijn zou ik het niet zo gezegd hebben he
ik heb dit proefondervindelijk ontdekt
ben ik nu weer te laat om hier te vragen naar hard bewijsmateriaalquote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
even technisch: ik kan me voorstellen dat er wat meer te zien is, omdat het daarvoor in buikvet verstopt was.... maakt nog niet dat het ding gegroeid is....
lekker onderwerp ook weer![]()
nee,quote:Op maandag 16 april 2007 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik nu weer te laat om hier te vragen naar hard bewijsmateriaal![]()
Gewicht gedeeld door penislengte in het kwadraat.quote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Dat zei TMM ook helemaal niet. Hij zei dat er een verband is tussen afvallen en penisgroei. De penis zelf wordt niet langer, maar er wordt een groter gedeelte van de schacht zichtbaar, die eerst ingebed zat in de vetlaag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Maleana_int.png
Illustratie. Als de vetlaag bij 1 en 2 dikker is, zit er dus meer van de penis IN het lichaam.
Idd haha, wou ook zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
1753.quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Gewicht gedeeld door penislengte in het kwadraat..
Je bent meer kutjes georienteerdquote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
even technisch: ik kan me voorstellen dat er wat meer te zien is, omdat het daarvoor in buikvet verstopt was.... maakt nog niet dat het ding gegroeid is....
lekker onderwerp ook weer![]()
Nee nee.. ik word oud..quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
Je bent oud, Vlarp.
Heb je al eens bloed laten prikken?quote:
Dit komt niet door iets raars hoor. En ja, 2 jaar terug, ik ben gezondquote:
Het is alleen zo, ik zie je hier altijd alleen maar gapen....quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit komt niet door iets raars hoor. En ja, 2 jaar terug, ik ben gezond.
Ik heb gewoon iets te weinig slaap gehad dit weekend..
En wat had je gezegd / gedaan dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef samjustme het volgende:
Nou lekker ben door een vriendin net een racist genoemd. Gelukkig kan ik om lachen.
Niet echt iets kwetsend. Maar ja ik generaliseer te vaak, waardoor mijn opmerkingen en opvattingen als racistisch worden opgemerkt.quote:
Dat komt omdat ik structureel te laat naar bed ga, en ik gaan conditie heb..quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is alleen zo, ik zie je hier altijd alleen maar gapen....
tssss...quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik structureel te laat naar bed ga, en ik gaan conditie heb..![]()
Waarom zijn sommige mensen toch zo nep. In plaats van smoesjes te gebruiken met ik heb te druk, pff als je mij niet meer ziet staan zeg het gewoon en draai niet om heen. Ik heb nu al spijt van dat ik contact met hem had opgenomen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef Adelante het volgende:
zonder conditie, geen penis... jeweettoch!
euhm... que?quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige mensen toch zo nep. In plaats van smoesjes te gebruiken met ik heb te druk, pff als je mij niet meer ziet staan zeg het gewoon en draai niet om heen. Ik heb nu al spijt van dat ik contact met hem had opgenomen.
Iemand met wie ik een tijdje geleden had gedate maar hij zegt telkens dat ie het te druk heeft pff. Ik word af en toe gek van mannen maar ik wil toch met zoveel mogelijk datenquote:
Het is iemand uit de ouwe doos.quote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat daten gaat lekker zo te horen.
als je met zo veel mogelijk wil daten, waarom dan herhalingsdates?quote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Iemand met wie ik een tijdje geleden had gedate maar hij zegt telkens dat ie het te druk heeft pff. Ik word af en toe gek van mannen maar ik wil toch met zoveel mogelijk daten![]()
Gebrek aan nieuw datingmateriaal?quote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je met zo veel mogelijk wil daten, waarom dan herhalingsdates?
Doe ik ook. Maar hij is een van de 2e uit de ouwe doos die ik nog steeds leuk vind. Een daarvan is een fokker maar dat is langzamerhand een doodlopende spoor geworden, dat heb ik reeds opgegegeven. Ik probeer overheen te komen door met anderen te daten.quote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je met zo veel mogelijk wil daten, waarom dan herhalingsdates?
Wil je met me daten?quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gebrek aan nieuw datingmateriaal?
We hebben niet gedate! Kwam niet van terecht. Lag ook aan mij, ik ben te pusherig af en toe.quote:
ontwijk z'n vraag eens niet!quote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je er bij?
Afsprekenquote:Op maandag 16 april 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
Is er geen Nederlands woord voor "daten"?
rendez-vous klinkt zo mysterieus. Eigenlijk is geen ene moer aan daten (vind ik), ik probeer altijd mijn best te doen en een beetje leuk uit de voet te komen. En meestal klap ik juist dicht en heb geen idee wat ik moet gaan vertellen om het leuk te houden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:08 schreef Adelante het volgende:
date (de ~ (m.), ~s)
1 afspraakje, rendez-vous
2 persoon met wie men een afspraakje heeft
heb je dat nu pas doorquote:
Met iemand afspreken. Hetzelfde wat onder daten wordt verstaan als je hetero bent. Op iemand afstappen in een discotheek zie ik zelf niet onder een date vallen. En hopen dat een relatie inzit is best wel bedwelend voor een ander persoon en op zich best wel zinloos en werkt alleen maar averechts wanneer je het aan diegene kenbaar maakt die je eigenlijk nauwelijks kent. Ik heb nu ook niet meer het idee wanneer ik met iemand date, dat er een relatie uit zal voortvloeien. Juist niet meer. Ook al hoop ik stiekem nog steeds een beetje dat ik niet zinloos met iemand zit te daten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Wat versta jij precies onder daten dan? Op een persoon afstappen die er leuk uit ziet, praatje maken, en dan? Hopen dat er een relatie inzit?
soms probeer je teveel je best te doen, geloof me hij komt wel (en dan heb je soms spijt dat je geen vrijgezel meer bent zucht )quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
rendez-vous klinkt zo mysterieus. Eigenlijk is geen ene moer aan daten (vind ik), ik probeer altijd mijn best te doen en een beetje leuk uit de voet te komen. En meestal klap ik juist dicht en heb geen idee wat ik moet gaan vertellen om het leuk te houden.
en jij date jij alquote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef Cahir het volgende:
Waarom date je zoveel dan? Zoek je een relatie?
waarom niet ?quote:
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?quote:Op maandag 16 april 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Met iemand afspreken. Hetzelfde wat onder daten wordt verstaan als je hetero bent. Op iemand afstappen in een discotheek zie ik zelf niet onder een date vallen. En hopen dat een relatie inzit is best wel bedwelend voor een ander persoon en op zich best wel zinloos en werkt alleen maar averechts wanneer je het aan diegene kenbaar maakt die je eigenlijk nauwelijks kent. Ik heb nu ook niet meer het idee wanneer ik met iemand date, dat er een relatie uit zal voortvloeien. Juist niet meer. Ook al hoop ik stiekem nog steeds een beetje dat ik niet zinloos met iemand zit te daten.
Ja en nu nog steeds een beetje maar niet meer zo hevig. Vroeger was ik best wel preuts. Vroeger vond ik het belediging als iemand in een discotheek om een one night vroeg, maar tegenwoordig doe ik niet meer moeilijk over. Ik hoef niet eens meer diegene bij naam te kennen, ik ben iets minder veeleisend geworden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef Cahir het volgende:
Waarom date je zoveel dan? Zoek je een relatie?
Niet. Je leert iemand kennen op een date, toch?quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?
ach het kan soms leuk zijnquote:Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Cahir het volgende:
Waarom wel?
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?
Seks?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.
hoe leer je iemand kennen dat is je vraag, sorry hoor maar kom je weleens buiten. Je leert mensen kennen op straat, bij de bakker, in de supermarket, in de trein (ja echt waar). Als dat niet zo is dan zegt het wat over jouquote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
ben je nog te jong voorquote:
Lees waarop ik reageerdequote:
14 is te jong voor sex eerst daten, movie, ijsje eten enzoquote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lees waarop ik reageerdeIk doelde op het "wat is datgene verder dan vriendschap"..
En waarom ben ik te jong dan?
Okee, nog een keertje. Wie vraag je om naar de bioscoop te gaan? In een club, op straat, via internet?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.
Ach soms kan het puur lust zijn en dan hoef ik zijn naam eerlijk gezegd niet een te kennen en ik wil niet eens dat ie de mijne kent. En ja bij 3e date krijgt ie allesquote:
Ja, ik ben een kluizenaar en ik moet het hebben van mijn cybercontacten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe leer je iemand kennen dat is je vraag, sorry hoor maar kom je weleens buiten. Je leert mensen kennen op straat, bij de bakker, in de supermarket, in de trein (ja echt waar). Als dat niet zo is dan zegt het wat over jou
Ik begreep je eerst idd verkeerd. Tot nu toe was ik meerdere malen door vriendinnen gekoppeld. Een aantal leerde ik kennen via chat en vervolgens mee afgesproken. En sommigen via een forum en gay.eu. In een discotheek durf ik bijna op niemand af te stappen, komt deels omdat ik geen zin in heb om afgewezen te worden door een of ander figuur.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, nog een keertje. Wie vraag je om naar de bioscoop te gaan? In een club, op straat, via internet?
en later heel veel spijt gehad, geloof me, fun laat me niet lachenquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach soms kan het puur lust zijn en dan hoef ik zijn naam eerlijk gezegd niet een te kennen en ik wil niet eens dat ie de mijne kent. En ja bij 3e date krijgt ie alles. Als ik me niet kan inhouden misschien eerder.
Voorheen was de gedachte eerst iemand goed leren kennen en pas als ik hem vertrouw mee naar bed te gaan. Ik ben fucking dom geweest, was ik maar op al die one night stands ingegaan dan had ik nog tenminste een beetje fun beleefd.
my point is ??? ik heb alleen maar dates gehad met mensen die ik gewoon op straat, de kroeg, de winkel, de trein, etc etc heb ontmoet. Met internet gaat het misschien makkelijker maar hou meer van face to face, en dat terwijl ik van de internetgeneratie ben zoals jijquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kluizenaar en ik moet het hebben van mijn cybercontacten.
Your point?
Bij iedereen werkt het anders. Ik stap niet zo gauw op iemand in een discotheek. Vind zelf prettiger om iemand eerst via het internet te leren kennen en dan vervolgens mee af te spreken.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
my point is ??? ik heb alleen maar dates gehad met mensen die ik gewoon op straat, de kroeg, de winkel, de trein, etc etc heb ontmoet. Met internet gaat het misschien makkelijker maar hou meer van face to face, en dat terwijl ik van de internetgeneratie ben zoals jij
ik heb nooit gezegd dak 14 benquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
14 is te jong voor sex eerst daten, movie, ijsje eten enzo![]()
dat is wel waar, maar ik vind gewoon dat je niet bang moet zijn om iemand in het echte leven aan te spreken, het valt mee geloof me maar !quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij iedereen werkt het anders. Ik stap niet zo gauw op iemand in een discotheek. Vind zelf prettiger om iemand eerst via het internet te leren kennen en dan vervolgens mee af te spreken.
ok 15 dan, was je verjaardag vorige week ?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok 15 dan, was je verjaardag vorige week ?![]()
dat is toch wel een gevoelig punt voor je die leeftijdskwestie en dat iedereen hier denkt/gokt dat jij 15 bentquote:
neeeeee ga maar even terugzoekenquote:
wel lekker maar te jong, doorzoeken je kunt beterquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef samjustme het volgende:
Deze jongen heeft iets.
http://www.gay.eu/buloud
doe hem maar de groeten van onsquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
ok lieve mede H...... ik ga even bellen en zo, ja ja met vriendje dus wees gerust![]()
het is nog een wonder dat ze me 11 niet aansmerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch wel een gevoelig punt voor je die leeftijdskwestie en dat iedereen hier denkt/gokt dat jij 15 bent
We schelen maar 4 jaar. Maar hij zal me toch niet zien zitten, hij is te lekker. Het is sowieso lastig, dat diegene op wie je valt ook op jou valt.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel lekker maar te jong, doorzoeken je kunt beter![]()
Vind deze wel wat voor je, ook uit Rotterdam, even oud: http://www.gay.eu/Homo_boy20quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef samjustme het volgende:
Deze jongen heeft iets.
http://www.gay.eu/buloud
zal ik doen, nog maar een paar maanden te gaanquote:
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtendquote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
het is nog een wonder dat ze me 11 niet aansmeren
hey, tis ONZ he...quote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtend![]()
posten waaarquote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtend![]()
volgens mij wel, want hoe harder jij hier piept, hoe harder je hem volgens mij mist, hoe meer je naar hem verlangt, dan ga jij dat straks echt niet meer riskeren voor een snelle flirtquote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik doen, nog maar een paar maanden te gaanzal ik het volhouden, kwam vanavond al bijna in de verleiding, en dat op maandag
![]()
bijj wiebelende piemels stel ik me heel wat anders voor, maar goed je bent dan ook 15quote:
Te dikke reet. Ik kijk eerst naar iemands koppie en haren. Daar ga ik eerst voor en dan pas de rest.quote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vind deze wel wat voor je, ook uit Rotterdam, even oud: http://www.gay.eu/Homo_boy20
ja maar hij hoeft het toch niet te wetenquote:Op maandag 16 april 2007 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wel, want hoe harder jij hier piept, hoe harder je hem volgens mij mist, hoe meer je naar hem verlangt, dan ga jij dat straks echt niet meer riskeren voor een snelle flirt
Anders doet ie het gewoon met mij. Ik heb pas volgende week een datequote:
daar ga jij gewetenswroeging van krijgenquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar hij hoeft het toch niet te weten![]()
Geen punt dus. Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
my point is ??? ik heb alleen maar dates gehad met mensen die ik gewoon op straat, de kroeg, de winkel, de trein, etc etc heb ontmoet. Met internet gaat het misschien makkelijker maar hou meer van face to face, en dat terwijl ik van de internetgeneratie ben zoals jij
Ik was eerderquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Anders doet ie het gewoon met mij. Ik heb pas volgende week een date![]()
![]()
Zelfkennis is okay!quote:
Hij moet kiezen danquote:
in plaats van of of kan het toch ook en en zijnquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij moet kiezen danJe mag hem naderhand hebben ik heb liever de Hagenees. Eff kijken of hij deze week al uit wil en het liefst bij mij thuis
![]()
Ik snij liever mijn penis eraf dat ik met een van de fokkers iets ga proberen. Ik heb mijn lesje geleerd.quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in plaats van of of kan het toch ook en en zijn![]()
vooroordelerquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik snij liever mijn penis eraf dat ik met een van de fokkers iets ga proberen. Ik heb mijn lesje geleerd.
Ik wel.quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Cahir het volgende:
ik snap niet dat mensen uberhaupt dat doen..![]()
Aan de ene kant lijkt me spannend maar aan de andere kant, ik weet hoe ik ben. Ik zou gewoon stikjaloers zijn. Met 2 vreemden zou ik het wel doen. In een relatie niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Cahir het volgende:
ik snap niet dat mensen uberhaupt dat doen..![]()
Ik zou het never, ever doen..quote:
Gekkerd waarom zou je wachten LOL. Zeg never never. Wat er niet is kan nog komen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zou het never, ever doen..
Gewoon met z'n 2tjes is veel leuker, ken je samen lekker intiem zijn... niet omstebeurt wachte ofzo![]()
Ik heb er ook totaal geen behoefte aan. Maar ik kan wel begrijpen waarom andere mensen het willen en doen. Als ik seks puur om de seks zou willen/kunnen hebben, zou ik het denk ik wel doen. Twee keer zoveel genot.quote:Op maandag 16 april 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zou het never, ever doen..
Gewoon met z'n 2tjes is veel leuker, ken je samen lekker intiem zijn... niet omstebeurt wachte ofzo![]()
Oversekste types heten die, die mensen die op gay.nl enkel hun pik en bil in hun profiel hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen behoefte aan. Maar ik kan wel begrijpen waarom andere mensen het willen en doen. Als ik seks puur om de seks zou willen/kunnen hebben, zou ik het denk ik wel doen. Twee keer zoveel genot.
Vastgebonden worden aan een bed is wel kinkyquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Oversekste types heten die, die mensen die op gay.nl enkel hun pik en bil in hun profiel hebbendie vage types die ook aan bondage doen enzo..
Ik moest even een lesbOP maken.quote:
Das nog nooit iemand geluktquote:
Vast wel niet. Het is bedtijd vandaar. Tyra is best wel leuk, ik raak al aardig aan verslaafdquote:
Door jou kijk ik er nu elke avond naarquote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vast wel niet. Het is bedtijd vandaar. Tyra is best wel leuk, ik raak al aardig aan verslaafd![]()
Het was me wel aardig gelukt, een aantal ouwe rotten zie je toch wat minder vaak postten.quote:
Mequote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet een jong iemand die op een oud iemand valt? (tegenoverstelde van pedofiel zeg maar)
Dat is net zeggen als van "de meeste eten uit Amerika is nou niet bepaald van hoge kwaliteit"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Sitethief het volgende:
Tyra?
De meeste talkshow uit Amerika zijn nou niet bepaald hoge kwaliteit? Is deze show zo anders dan?
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Gewoon het tegenovergestelde van pedofiel, je snapt toch wel wat ik bedoel.. dus een tiener zeg maar met iemand van 40 ipv iemand van 40 met een tiener..
Lees je definitie nog even doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Gewoon het tegenovergestelde van pedofiel, je snapt toch wel wat ik bedoel.. dus een tiener zeg maar met iemand van 40 ipv iemand van 40 met een tiener..
Hoe zal ik het vragen ik ben slecht in dat soort zaken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
Probeer het, dan weet je het meteen.
"Ik wil met je neuqen"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe zal ik het vragen ik ben slecht in dat soort zaken.
"Zin om uit te gaan?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe zal ik het vragen ik ben slecht in dat soort zaken.
Zin om een keertje samen uit te gaan? Is dat wat?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zin om een keertje samen uit te gaan? Is dat wat?
Ik hoop dat ie ja zegt. Hij is schattig![]()
Meestal ben ik te pusherig en dat wil ik juist voorkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
Iemand die het heel vaak doet heeft toch ervaring
Nou zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Neee...
De zon scheen te hard!
Bye. Heb net gevraagd. Klote zooi hij geeft geen antwoord. Blijkbaar een NEEquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou zegKutweer.
Vent eindelijk thuis, ik ga koken, doei!
Wat ben ik blij dat dit zwart op wit staatquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik snij liever mijn penis eraf dat ik met een van de fokkers iets ga proberen. Ik heb mijn lesje geleerd.
daar had je afgelopen uren toch volop de kans voor gehadquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DennisMoore het volgende:
Intraveneus is okay..
'k Wil slapen!
Mja, volgens mij om 2 uur gaan slapen, en om 6 uur bliepte de gsm al...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef Stroekie het volgende:
daar had je afgelopen uren toch volop de kans voor gehad![]()
dan ding kan toch ook uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, volgens mij om 2 uur gaan slapen, en om 6 uur bliepte de gsm al...
Werkt dat bij jou?quote:
regeren is voouit zien, dus dan al 's avonds uitzettenquote:
Jij hebt luidruchtige buren ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb over het algemeen geen wekker nodig, en da's knap vervelend zo af en toe.
Nee, een iets te goed werkende biologische klok.quote:
Nee, ik heb het niet zo op haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
Begin je ook altijd te kraaien 's ochtends?.
Toch niet met patat en appelmoes he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ben je toch ook een kippetje...
Mijn voorkeur gaan dan toch meer uit naar Coq au vinquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
Nou... nu je het zo voorstelt...
volgens mij gaan die vezels zo aan je verhemelte plakkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
Niet Le Coq Sportif?
en zo'n nepkers in de appelmoesquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Toch niet met patat en appelmoes he?
kindermenu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bij dat bedrijf van die kers serveren ze toch liever een schnitsel dan een kipfileetje![]()
die heb ik nooit gegetenquote:
overigens meestal is zo'n kindermenu een kroket of frikadel, dat is goedkoperquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik nooit gegeten![]()
van jongs af aan altijd al moeten eten wat de pot schaft, en dus als we gingen uit eten bestelde ik ook altijd wat van de kaart![]()
maar ik was al kind af toen Kinderen voor Kinderen begonquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overigens meestal is zo'n kindermenu een kroket of frikadel, dat is goedkoper![]()
kip patat en appelmoes slaat dan ook op het leid van Kinderen voor kinderen
Ja kan die minister van Gezinszaken zich daar eens mee bezig gaan houden tijdens die 100 dagen intrukutie welke dit kabinet zichzelf gegeven heeftquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:12 schreef Sunjammer het volgende:
Kinderen voor Kinderen... is dat nou nog niet verboden middels de wet tegen geluidsterreur?
Ik las heel even Gezinszakken. Ik vroeg me al af waarom ze per se de snackbar moesten hebben...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
minister van Gezinszaken
Nou ja ChristenUnie, dus daar valt al dat zaad niet zomaar op de rotsenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik las heel even Gezinszakken. Ik vroeg me al af waarom ze per se de snackbar moesten hebben...
Uhm... Da's eigenlijk wel een hele smerige uitdrukking...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja ChristenUnie, dus daar valt al dat zaad niet zomaar op de rotsen![]()
Je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
Dus als de paus zeurt dat jongens/mannen niet de hand aan zichzelf mogen slaan (om even in RD-termen te blijven), zou je naar dat citaat kunnen verwijzen?![]()
Aldus de blinde die een geleidehond weigerde?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef Sunjammer het volgende:
"Ik heb geen hond nodig want de Heer is mijn Herder"
Workshop.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Stroekie het volgende:
opfris cursus ?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zooo... stage is saai.. en moet ook al veel werken, zou er haast moe van wordenik wil zomervakantie
ohja hallo enzo
quote:Zondagavond trad Herman Finkers voor het eerst in zeven jaar weer met een eigen programma op. Na afloop van de inspeelvoorstelling, zo stelde Herman het zich voor, 'ga ik met een biertje aan de bar zitten en ga ik bedenken of ik er mee verder ga of niet'.
Het is geen biertje maar champagne geworden: Herman Finkers komt weer terug in het theater met een nieuw programma. De voorstellingen voor het nieuwe seizoen worden momenteel ingepland en worden over een aantal weken bekend gemaakt.
De perspremiëre staat al wel vast: op donderdag 25 oktober in de Schouwburg in Nijmegen. De kaartverkoop in Nijmegen start op 8 mei aanstaande. De speellijst wordt zo spoedig mogelijk op www.finkers.nl gepubliceerd, inclusief de startdata voor de kaartverkoop per theater.
Nou heb ik Wilfriend toevallig een paar weken geleden voor, tussen en na een optreden gesproken en ik heb hem er niet over gehoord... hij speelt momenteel veel met Ernesto & Marcellino. (Aanrader trouwens).quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj! Hopen dat ie z'n ouwe niveau weer haalt..
Als Wilfried maar flink meeeschrijft!.
*poke*quote:
Goed mogelijk ja ghehe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien was ie nog onder embargo..
au!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
*poke*
Ja die limmericks die ze altijd hebben zijn werkelijk kostelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goed mogelijk ja ghehe.
Ernesto en Marcellino (met bijwerking van Wilfriend Finkers). Echt kolder!
Okee dan.quote:
zo werd hij toch ook voorgesteld als Winfried de man achter de schermen, en dan ging het doek openquote:
Het probleem is dat te veel mensen op hun luie reet zitten. Ik moet om 6 uur op maar ik zie ze gewoon de hele dag te blowen en een grote bek hebben. Geen manieren gewoon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, had je maar Fortuyn moeten stemmen...
Ohnee, wacht.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:26 schreef samjustme het volgende:
Ik woon al een tijdje in Rotterdam en ik verbaas wat een kut stad het eigenlijk is. Niet zozeer de stad zelf maar sommige bewoners. Om 7 uur in de ochtend staat men gewoon in de metro te blowen. Mensen die proberen in te stappen terwijl je niet eens uitgestapt bent. Wat een kut zooi, zelfs in de supermarkt is er beveiliging.
Het probleem is dat ze er blijkbaar mee wegkomen, en voldoende geld hebben om niet te hoeven werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:43 schreef samjustme het volgende:
Het probleem is dat te veel mensen op hun luie reet zitten. Ik moet om 6 uur op maar ik zie ze gewoon de hele dag te blowen en een grote bek hebben. Geen manieren gewoon.
Mits ze niet op elkaar richten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Adelante het volgende:
Of wat studenten uit Zuid-Korea , ruimt ook lekker op...
De meeste van dit soort schutters zijn uiteindelijk toch op zichzelf gericht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mits ze niet op elkaar richten.
Tsjah, de westerse maatschappij he? Een Noord-Koreaan had vast heel anders uitgepakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De meeste van dit soort schutters zijn uiteindelijk toch op zichzelf gericht.
Dunno.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:53 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, de westerse maatschappij he? Een Noord-Koreaan had vast heel anders uitgepakt.
En waarom is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Dennis dansles geven van 8 tot 9...
En darna gaan we samen bij Bruce lessen van 9 tot 10
Ik gok dat ie het nog niet kan...quote:
Lekker toch? Ik zie het probleem ook niet... Of is hij zó'n slechte danser, dat het gevaar oplevert voor je gezondheid?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Dennis dansles geven van 8 tot 9...
En darna gaan we samen bij Bruce lessen van 9 tot 10
Ik ga natuurlijk er helemaal overheen hangen met "Neeeee, die arm strek je zó!" en "Dat been *grijp* iets hoger!" en vervolgens "Ja eigenlijk heb je te veel kleren aan, doe maar wat uit"quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik zie het probleem ook niet... Of is hij zó'n slechte danser, dat het gevaar oplevert voor je gezondheid?
Gewandeld in Green Park en St. James' Park, In de London Eye gezeten. Gewandeld door Soho, Geshopt op Oxford Street en in Harrods. Langs Downing Street gelopen. Over de London Bridge gelopen. Lekker gelegen in Green Park. Gegeten op Leicester Square, gewandeld over Trafalgar Square....Veel gewandeld dus eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je allemaal in London gedaan?
En dus had dequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk er helemaal overheen hangen met "Neeeee, die arm strek je zó!" en "Dat been *grijp* iets hoger!" en vervolgens "Ja eigenlijk heb je te veel kleren aan, doe maar wat uit"
Oeps nooit meer met jou rollebollen whyquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat dit zwart op wit staat
En zo krijgen die homo's dus een slechte naam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk er helemaal overheen hangen met "Neeeee, die arm strek je zó!" en "Dat been *grijp* iets hoger!" en vervolgens "Ja eigenlijk heb je te veel kleren aan, doe maar wat uit"
"Hans ofzo... of Rudi."quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zo krijgen die homo's dus een slechte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |