Ik beweer ook niet dat hij slim isquote:Op maandag 16 april 2007 00:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij had toch beter iemand van BANJ, Brian of Natasia, immuun kunnen maken.
Tenzij dit een masterplan is ... wie weet. We zullen het de komende dagen wel zien.
Zou hij op school ook zo goed zijn huiswerk gedaan hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas zegt dat er dus waarschijnlijk weer niets gebeurt. Tja Nicolaas, dat kom er nou van als je totaal de verkeerde persoon immuun maakt. Eikel
Als achter echt de keuze heeft opgedrongen dan is het duidelijk wat ze willen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:16 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Hij heeft een keer eerder in een gesprek met Huub 'snachts door laten schemeren dat zijn keuze gemaakt is in opdracht van achter.
Dat vond Huub zelf ook niet. Maar Amanda vond van wel.. en Huub zei alleen maar dat je het zo ook kon zien.quote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
In mijn optiek wil dat nog niet meteen zeggen dat je dan ook bi bent, maar goed.
Feit is dat Eric rare praatjes aan het verkondigen is, wat wil hij hier nou mee?![]()
Ze hebben juist besproken om dat niet uit te spreken en voor verwarring te zorgen. Nicolaas heeft gewoon een stomme zet gedaan, zijn huiswerk heeft hij niet goed gedaan..quote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze toch nog iemand van BANJ eruit willen hebben moeten ze zich ook gaan uitspreken dat ze elkaar er toch niet uit stemmen.
Brian is een sleutelfiguur. Die had hij altijd immuun moeten maken. Met Brian immuun, zou het er uit stemmen van zowel Jaap als Amanda als Natasia misschien kunnen lukken.quote:Op maandag 16 april 2007 00:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij had toch beter iemand van BANJ, Brian of Natasia, immuun kunnen maken.
Tenzij dit een masterplan is ... wie weet. We zullen het de komende dagen wel zien.
dat hebben ingeprogameert toen hij erin ging, tuurlijk heeft ie gelijkquote:Op maandag 16 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe bezopen en klote/geyl Nicolaas ook mag zijn, toen hij zei dat er nou eindelijk iemand uit moet had hij wél gelijk.
ja denk ik ookquote:Op maandag 16 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is een sleutelfiguur. Die had hij altijd immuun moeten maken. Met Brian immuun, zou het er uit stemmen van zowel Jaap als Amanda als Natasia misschien kunnen lukken.
Dan had die klootzak zijn huiswerk moeten doen en Brian immuun maken.quote:Op maandag 16 april 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe bezopen en klote/geyl Nicolaas ook mag zijn, toen hij zei dat er nou eindelijk iemand uit moet had hij wél gelijk.
Verzwakken van de band tussen Eric en Sylvia met Huub. Ik zie deze keuze meer als een lichte aanval op Huub, en Huub alleen, op de iets langere termijn gezien.quote:Op maandag 16 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als achter echt de keuze heeft opgedrongen dan is het duidelijk wat ze willen.
Of weer spannend TV-momenten ... Of SHE moet zsm weg, zodat eindelijk Brian of Natasia met de hoofdprijs wegloopt.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 16 april 2007 00:20 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen. Sorry Ashrak, jammer voor je feestje. Morgen weer vroeg eruit.
Welterusten!
idd... precies zoals H. als gezegd had... domme zet van Nicoquote:Op maandag 16 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is een sleutelfiguur. Die had hij altijd immuun moeten maken. Met Brian immuun, zou het er uit stemmen van zowel Jaap als Amanda als Natasia misschien kunnen lukken.
Nee dat kan niet, want dan loop je kans dat Natasia eruitvliegt...quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had die klootzak zijn huiswerk moeten doen en Brian immuun maken.
Klopt ... het breken van SHE is het breken van Huub.quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Verzwakken van de band tussen Eric en Sylvia met Huub. Ik zie deze keuze meer als een lichte aanval op Huub, en Huub alleen, op de iets langere termijn gezien.
Zo dom dat je je kunt afvragen of die keuze van Nicolaas niet volledig door de redactie is gestuurd.quote:Op maandag 16 april 2007 00:23 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... precies zoals H. als gezegd had... domme zet van Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |