Van Harte! en al dat soort dingen!quote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub aangegeven dat hij in huis niets meer of minder heeft gedaan wat hij buiten nog niet heeft gedaan.
quote:
Dank jullie welquote:
Scherp oggemerkt!quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Lachen dit, Jaap heeft zoooooooooo pijn in zijn enkel, maar hij loopt wel naar de verst mogelijke WC
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huub daarentegen is natuurlijk een media geheelonthouder met een geweldig gevoel voor eigenwaarde. (da's goed toch: gevoel voor eigenwaarde?)
Merciquote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van Harte! en al dat soort dingen!![]()
En voor alle jaartjes die je nu telt één welgemeende feli-zoen!![]()
vooral als je dan ook zijn gezicht erbij ziet, hij is zzzzooooooo nepquote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
Dat "goed zo" van Eric vind ik ZO irritant.
Dank je welquote:Op maandag 16 april 2007 00:05 schreef solara4 het volgende:
gefeliciteerd Ashrack, nog vele jaren
Gewoon de drank verstoppen, dan staat het hele huis op zijn kop.quote:Op maandag 16 april 2007 00:05 schreef Lieve het volgende:
Wat laf van Eric.. dit nu weer! Nu heeft Huub alles gedaan, en hij wil blijven slapen. Geeft als idee, maak Huub maar wakker. BLEH Eric!
Pak die Nicolazerus toch gewoon samen aan! Jullie kunnen vast wel wat verzinnen ( emmer water boven de deur, schrikdraad of een lichtflits van je camera of als die eikel komt alle lichten laten knipperen in het hele huis. Alle bewoners meteen wakker rausen met dank aan Nicolazerus. Er is zoveel denkbaar domme nico
Thanksquote:
Dat jij niet door de screening heen gekomen bent! Zoveel leuke ideeen!quote:Op maandag 16 april 2007 00:05 schreef Lieve het volgende:
Wat laf van Eric.. dit nu weer! Nu heeft Huub alles gedaan, en hij wil blijven slapen. Geeft als idee, maak Huub maar wakker. BLEH Eric!
Pak die Nicolazerus toch gewoon samen aan! Jullie kunnen vast wel wat verzinnen ( emmer water boven de deur, schrikdraad of een lichtflits van je camera of als die eikel komt alle lichten laten knipperen in het hele huis. Alle bewoners meteen wakker rausen met dank aan Nicolazerus. Er is zoveel denkbaar domme nico
Blijft het wel spannend... Ofzo.quote:Op maandag 16 april 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Het lullige is dat Eric alle negatieve opmerkingen over Huub kan afdoen als onderdeel van het spel. Op die manier weet je nooit wat echt is en wat niet.
Eigenlijk kun je iemand dus alleen beoordelen op zijn daden en niet op zijn woorden. En wat dat betreft: Eric heeft Huub in het spel gehouden.quote:Op maandag 16 april 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Het lullige is dat Eric alle negatieve opmerkingen over Huub kan afdoen als onderdeel van het spel. Op die manier weet je nooit wat echt is en wat niet.
ik ook vreselijke gozertquote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Eric van af het begin een lul![]()
Ja .......quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
Ashrak jarig?
![]()
![]()
G * E * F * E * L * I * C * I * T * E * E * R * D
![]()
![]()
![]()
zonder drank kan die het nietquote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas moiet dit soort gesprekken niet 's avonds doen, want dan is hij altijd dronken.
Nicolaas is met 27.000 meer weggegaan dan waarmee hij binnenkwam (na afdracht kansspelbelasting en verrekening van die 10.000) dus die heeft ruim 5.000 per week gescoord...quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Dark het volgende:
Als ik de Sint zo hoor praten heb ik het vage idee, dat hij erin is gegaan voor 10 dagen, om de verloren 10k terug te verdienen,..........mits hij er iemand uit krijgt in die 10 dagen!
En daar heb jij dan weer een punt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je iemand dus alleen beoordelen op zijn daden en niet op zijn woorden. En wat dat betreft: Eric heeft Huub in het spel gehouden.
Hij had toch beter iemand van BANJ, Brian of Natasia, immuun kunnen maken.quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Dark het volgende:
Als ik de Sint zo hoor praten heb ik het vage idee, dat hij erin is gegaan voor 10 dagen, om de verloren 10k terug te verdienen,..........mits hij er iemand uit krijgt in die 10 dagen!
Daar heb je gelijk in. Maar de weg naar de stemming toe was walchelijk. Hij heeft zijn machtspositie toen tot op het bot uitgespeeld. Dus......quote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je iemand dus alleen beoordelen op zijn daden en niet op zijn woorden. En wat dat betreft: Eric heeft Huub in het spel gehouden.
Open er een topic voor dan.quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Ashrak het volgende:
We hebben een feessie
Ik vind Eric nog steeds een topper dat hij Huub erin heeft gehouden, en verder is de afspraak tussen SHE dat ze verwarring zouden zaaien.quote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een keer eerder in een gesprek met Huub 'snachts door laten schemeren dat zijn keuze gemaakt is in opdracht van achter.quote:Op maandag 16 april 2007 00:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij had toch beter iemand van BANJ, Brian of Natasia, immuun kunnen maken.
Tenzij dit een masterplan is ... wie weet. We zullen het de komende dagen wel zien.
vind ik ookquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vind Eric nog steeds een topper dat hij Huub erin heeft gehouden, en verder is de afspraak tussen SHE dat ze verwarring zouden zaaien.
Klopt, maar als ze toch nog iemand van BANJ eruit willen hebben moeten ze zich ook gaan uitspreken dat ze elkaar er toch niet uit stemmen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vind Eric nog steeds een topper dat hij Huub erin heeft gehouden, en verder is de afspraak tussen SHE dat ze verwarring zouden zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |