Opdracht van de Febo. Ook de reden waarom de alcoholrestrictie van Huub is opgeheven.quote:Op maandag 16 april 2007 00:18 schreef robert2006 het volgende:
hij wil gewoon SHE als groepje breken
Hij heeft tijdens het gesprek met Hupert duidelijk te kennen gegeven dat hij niet anders kon dan hem immuun te maken...quote:Op maandag 16 april 2007 00:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij had toch beter iemand van BANJ, Brian of Natasia, immuun kunnen maken.
Tenzij dit een masterplan is ... wie weet. We zullen het de komende dagen wel zien.
Daar heb ik dan ook niets over gezegd.quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had die klootzak zijn huiswerk moeten doen en Brian immuun maken.
Waar is Jaap dan??quote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef Desii het volgende:
Jaap hoort volgens mij het hele gesprek... over het wegstemmen
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Opdracht van de Febo. Ook de reden waarom de alcoholrestrictie van Huub is opgeheven.
Nicolaas lijkt mij absoluut niet iemand die zich laat sturen door de redactie.quote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Zo dom dat je je kunt afvragen of die keuze van Nicolaas niet volledig door de redactie is gestuurd.
Gaatje dichten met een Nicolaas en nog een onbekende nieuwe speler (laten we wel wezen, ook Huub is vervangbaar).quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.
De week zonder Huub was toch ook zooooo saaiiiiiiii.
Op zich wel een (on)doordachte zet van Nicolaas.quote:Op maandag 16 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Jaap komt naar binnen
Misschien had hij er een financieel voordeel bij?quote:Op maandag 16 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas lijkt mij absoluut niet iemand die zich laat sturen door de redactie.
Prachtigquote:Op maandag 16 april 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier hoor je het beter
[afbeelding]
Voor weer 5.000 per week wil Nicolaas vast wel weer een beetje rellenquote:Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien had hij er een financieel voordeel bij?
Tuurlijk niemand is onvervangbaar, maar ik denk ook niet dat Nicolaas heel lang in de villa zal blijven.quote:Op maandag 16 april 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Gaatje dichten met een Nicolaas en nog een onbekende nieuwe speler (laten we wel wezen, ook Huub is vervangbaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |