En nu naar de muur lopen Jaap. Jawel dat houdt je enkel wel. Naar de muur lopen, en lopen, lopen, lopen...quote:
Ik heb ze Scan weleens béter zien maken.quote:
Natasia heeft de grootste voorraden. Alle soorten cosmetica. Gisteren zei ze Brian dat ze voortaan 2 flessen Bailey's heeft gereserveerd, omdat het zoveel wordt gedronken.quote:Op zondag 15 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub was ook para dat brian of jaap de sigaretten gingen rausen, hij heeft over het hele terrein sigaretten verstopt.
Die gast heeft anderhalf uur lopen rukken toen, nee dá's handig.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
Haha Eric gelooft niet dat Huub het in 1 minuut gedaan kan hebben
¨quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ze Scan weleens béter zien maken.
We kunnen altijd hopen, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Yollie het volgende:
Huub zei net tegen Natasia dat hij niet in het huis is gekomen om 1 schatje te vinden, maar om meerdere schatjes te vinden....
Zou hij dan toch inzien dat hij nu afzwakt...
Pas maar op. Sinterklaas neemt jouw grammafoonplaat nog onder handen...quote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef Lieve het volgende:
slaat die lazerusnicoklaas graag op de gebroken onderdelen van een ander? Hij mept Huub expres OP zijn gebroken rib. Wat een slappe zak zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |