En nu naar de muur lopen Jaap. Jawel dat houdt je enkel wel. Naar de muur lopen, en lopen, lopen, lopen...quote:
Ik heb ze Scan weleens béter zien maken.quote:
Natasia heeft de grootste voorraden. Alle soorten cosmetica. Gisteren zei ze Brian dat ze voortaan 2 flessen Bailey's heeft gereserveerd, omdat het zoveel wordt gedronken.quote:Op zondag 15 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub was ook para dat brian of jaap de sigaretten gingen rausen, hij heeft over het hele terrein sigaretten verstopt.
Die gast heeft anderhalf uur lopen rukken toen, nee dá's handig.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
Haha Eric gelooft niet dat Huub het in 1 minuut gedaan kan hebben
¨quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ze Scan weleens béter zien maken.
We kunnen altijd hopen, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Yollie het volgende:
Huub zei net tegen Natasia dat hij niet in het huis is gekomen om 1 schatje te vinden, maar om meerdere schatjes te vinden....
Zou hij dan toch inzien dat hij nu afzwakt...
Pas maar op. Sinterklaas neemt jouw grammafoonplaat nog onder handen...quote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef Lieve het volgende:
slaat die lazerusnicoklaas graag op de gebroken onderdelen van een ander? Hij mept Huub expres OP zijn gebroken rib. Wat een slappe zak zeg!
absoluutquote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef Sporti het volgende:
Triest figuur die Huub met zijn neukverhaal![]()
Gesprekken over stokbrood zijn altijd strikt geheimquote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Black_king het volgende:
Het gesprek gaat over stokbrood, en we mogen het niet horen.....
Heb ook gelezen van niet ...quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ze Scan weleens béter zien maken.
Frans valt met zijn neus in de kruidenboter??quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Black_king het volgende:
Het gesprek gaat over stokbrood, en we mogen het niet horen.....
quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gesprekken over stokbrood zijn altijd strikt geheim
Ja Eric wil het liefst nog Huub zijn pik controleren.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Sporti het volgende:
Eric spoort ook niet hoor, die vraagt aan huub waar de condooms zijn![]()
Huub : precies wat ik nodig had gewoon mijn zaad kwijt
quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
Precies wat ik nodig had, mijn zaad kwijt.
Romanticus
Misschien klopt jou sprookje wel nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Huub is erg zijn best aan het doen om iedereen weg te houden bij zijn echte gevoel voor Lieke.
Ach wat maakt het uit Lieke pikt toch alles!!quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Dit was precies wat ik nodig had: mijn zaad kwijt"
Wat een eikel.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
Precies wat ik nodig had, mijn zaad kwijt.
Romanticus
Eric voelt zn Buddy fetish weer opkomenquote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Herma zit niet goed in haar vel, aldus Eric.
Niet zo vreemd met zo'n kop.
Er is er maar 1 voor wie Hupert iets voelt en dat is voor zichzelfquote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Huub is erg zijn best aan het doen om iedereen weg te houden bij zijn echte gevoel voor Lieke.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit Lieke pikt slikt toch alles!!
quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit Lieke pikt toch alles!!
Lieke:He lekker, ik heb eindelijk weer eens wat mogen ontvangen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
De liefde druipt er vanaf, letterlijkquote:
In dit spel wel. Ik weet bijna zeker dat Huub in 't dagelijks leven zeer sociaal is.quote:Op zondag 15 april 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er is er maar 1 voor wie Hupert iets voelt en dat is voor zichzelf
Tuurlijk gaat hij niet zeggen dat hij helemaal ondersteboven en hoteldebotel van die meid is. Maar ik heb zijn ogen gezien ( trouwens die van haar ook) en geloof me...... dat kan wel eens de relatie van zijn leven zijn. ( als ik Huub was en in dat gekkenhuis zat zou ik ook kwetsende dingen zeggen. Kijk hoe de bewoners met zijn gevoelens voor zijn moeder, zijn broer en voor Hedda zijn omgegaan. )quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
D'r jurk pikt wel een beetje in ieder geval.quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is veel triester dat Braaain niet klaar kan komenquote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef Sporti het volgende:
Triest figuur die Huub met zijn neukverhaal![]()
Inderdaad, het maakt haar geen bal uit.quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
ik weet zeer zeker dat Huub in het dagelijks leven bijna sociaal isquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
In dit spel wel. Ik weet bijna zeker dat Huub in 't dagelijks leven zeer sociaal is.
OK, maar stel dat je gelijk hebt: zo lomp als dit hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Lieve het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij niet zeggen dat hij helemaal ondersteboven en hoteldebotel van die meid is. Maar ik heb zijn ogen gezien ( trouwens die van haar ook) en geloof me...... dat kan wel eens de relatie van zijn leven zijn. ( als ik Huub was en in dat gekkenhuis zat zou ik ook kwetsende dingen zeggen. Kijk hoe de bewoners met zijn gevoelens voor zijn moeder, zijn broer en voor Hedda zijn omgegaan. )
Dit meen je niet!quote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is veel triester dat Braaain niet klaar kan komen![]()
Hoe verstandig weer... of je drinkt gewoon eens water ipv die andere bagger...quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
J: Gaat Maandag na 6 uur niets meer drinken, want dat scheelt weer een kilo als hij dinsdagmiddag op de weegschaal staat.
Ze had gehoord dat Huub en Amanda gisteren gezoend hadden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
Wat zei Syl nou als laatste over Huub????
Ik weet bijna wel zeker dat hij in het echte leven nooit nuchter isquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
In dit spel wel. Ik weet bijna zeker dat Huub in 't dagelijks leven zeer sociaal is.
Zoals Hupert naar haar kijkt zo kijkt hij eender naar welke vrouw dan ook...puur geiligheid niets meer en niets minderquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Lieve het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij niet zeggen dat hij helemaal ondersteboven en hoteldebotel van die meid is. Maar ik heb zijn ogen gezien ( trouwens die van haar ook) en geloof me...... dat kan wel eens de relatie van zijn leven zijn. ( als ik Huub was en in dat gekkenhuis zat zou ik ook kwetsende dingen zeggen. Kijk hoe de bewoners met zijn gevoelens voor zijn moeder, zijn broer en voor Hedda zijn omgegaan. )
lunchen ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
Nog nooit heb ik iemand gezien met zo'n ontevreden hoofd als Jaap... echt niet normaal meer.
bijna zeker...hahaquote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Precies dus val nu niet over Huub zijn uitspraken maar kijk naar Lieke's dadenquote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, het maakt haar geen bal uit.
Aan d'r Hyves te zien voegt ze dagelijks nwe foto's vanuit de villa toe. Dat kind is zo publiciteitsgeil als ik weet niet wat
ik kon het niet verstaanquote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
Wat zei Syl nou als laatste over Huub????
Oei, maar dan zal Brian geen nageslacht kunnen verwekken. Wat vervelend voor hem zeg.quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet zeker dat Brian in het dagelijks leven ook niet klaar komt
En dan ook nog zo'n ongeblazen hoofd... "Opgeblazen kikker" eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
Nog nooit heb ik iemand gezien met zo'n ontevreden hoofd als Jaap... echt niet normaal meer.
Ah, daar hebben we weer iemand van de EO-brigade.quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Yollie het volgende:
Mocht Lieke toch niet mediageil zijn, dan is het een meisje die geen eigenwaarde kent.
En dat met zo'n nadrukkelijke kinderwens...quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, maar dan zal Brian geen nageslacht kunnen verwekken. Wat vervelend voor hem zeg.
*valt op d'r gebruinde knietjes en roept Allah Akbar*quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, maar dan zal Brian geen nageslacht kunnen verwekken. Wat vervelend voor hem zeg.
Zijn anus bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er is er maar 1 voor wie Hupert iets voelt en dat is voor zichzelf
Ja wat isch?quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
*valt op d'r gebruinde knietjes en roept Allah Akbar*
Oh, is dat ook zoquote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze had gehoord dat Huub en Amanda gisteren gezoend hadden.
quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef waxmask het volgende:
Wat ik nu toch weer tegenkom op Marktplaats slaat toch ook wel weer alles.... Ben benieuwd wat de pro Lieke's hier van zullen vinden...![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef waxmask het volgende:
Wat ik nu toch weer tegenkom op Marktplaats slaat toch ook wel weer alles.... Ben benieuwd wat de pro Lieke's hier van zullen vinden...![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |