quote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tiendalli, Collen
quote:Peter Bosz sprak tijdens de laatste FSP bijeenkomst de woorden dat Jong Feyenoord niet persé kampioen hoeft te worden. Tevens had hij als doelstelling om de kloof tussen het eerste elftal en de Beloften kleiner te maken.
Beide doelstellingen lijken allebei behaald te gaan worden.
Tenzij we winnen, dan is iedereen het weer vergeten ..quote:Op maandag 16 april 2007 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Zondag zal er wederom een gespannen sfeertje hangen in- en rondom de Kuip....
Ik denk dat dat pas zo zal zijn als F'noorde de CL voorrondes haalt via de playoffs ...quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Tenzij we winnen, dan is iedereen het weer vergeten ..![]()
Nee, want zelfs als we winnen is Europees voetbal volgend seizoen allerminst zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Tsjah..niet voor niets dat de 2 plaatsten in de commissie Kerkum (ingeruimd voor de supporters) leeg bleven..quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef Doc het volgende:
Dat het mis zou lopen verbaast me niet. Ik kreeg al het idee dat het wel eens goed fout zou kunnen lopen toen ik zag dat van kerkum de coup op vdherik had geleid. Die gast had F'noord naar de rand gebracht en dat is goed duidelijk geworden toen vdherik de boel toch weer op de rails kreeg. Dat F'noorders blij waren met het vertrek van vd Herik kon ik me ietsjes voorstellen (de 'almacht' was hem wat naar het hoof gestegen - maar om nu Van kerkum daarvoor in de plaats te krijgen ben je echt wel slechter af. Die wass alleen gedreven door wraak op vdherik en zou - leerde de geschiedenis al- F'noord zelf echt niet verder brengen. bben je dan mooi klaar mee.
Kerkum heeft er goed misbruik van gemaakt dat vd herik weg moest. Kon hij weer mooi in de schijnwerpers staan.quote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef Doc het volgende:
Volgens mij waren jullie echt beter af met vd herik dan met vankerkum. Bij vdherik had ik toch echt van f'noord houdt. Dat heb ik bij vankerkum echt stukken minder.
Dat zeker..quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Tsjah als je je zelf 15 jaar lang verrijkt hebt aan iets, is het ook niet zo moeilijk ergens van te houden..quote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef Doc het volgende:
Volgens mij waren jullie echt beter af met vd herik dan met vankerkum. Bij vdherik had ik toch echt van f'noord houdt. Dat heb ik bij vankerkum echt stukken minder.
In principe is van Kerkum een nobody..quote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef Steve_I. het volgende:
Vd Herik is een idioot, maar lang zo'n teringmongool niet als van kerkum. Hoop dat de volgende lichting spandoeken zich tegen hem richt.
Dit is het maximale uit de groep!!!quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
te gek voor woorden 10 nederlangen. nederlandse beker er zo vroeg uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik support gevallen topclubs!
Omdat het gewoon een bodemloze put is. Je gaat toch niet miljoenen aan iets geven als je niet eens weet waar het terecht komt??quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Best wel nederlandse topbedrijven dus, en hoge mannetjes.
Waarom hebben die lijers dan geen 20-40 miljoen euro voor transfers bij ?
Kom je thuis Willem![]()
ik bedoel die 5 in de comissie. zij hebben de leiding toch. neem dan 20-40 miljoen euro mee en pomp dat er in, klootzakken.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een bodemloze put is. Je gaat toch niet miljoenen aan iets geven als je niet eens weet waar het terecht komt??
We blijven hopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Stille hint?
De Deur staat in ieder geval op een kiertje.
![]()
quote:Dwight Tiendalli maakte maandagavond na maanden blessureleed zijn rentree in het elftal van Jong Feyenoord. Halverwege januari maakte hij ook al na geruime tijd een rentree. Toen bleek hij echter te vroeg begonnen en kreeg hij last van een schaambeenontsteking, een blessure als gevolg van overbelasting. Hij speelde maandagavond voor Jong Feyenoord als verdedigende middenvelder.
Willemquote:
Frits Barend vindt het allemaal zo erg en Jan Mulder huilt ook al mee
Nog even een klein dingetje over Feyenoord. Ik heb Erwin Koeman altijd verdedigd op deze plaats, maar ik moet nu ook wat kritiek kwijt. Het is me echt een raadsel waarom Erwin, met zo ontzettend veel tegengoals, slechts drie man in zijn verdediging opstelt. Dat is een heel moeilijke tactiek.
Zoiets kan alleen maar als je beschikt over fysiek sterke, slimme spelers. Als de rest van je ploeg dan ook nog eens niet in goeden doen is, neem je een groot risico met een achterhoede die gevormd wordt door Schreuder, Vlaar en Bahia. Dan vraag je om problemen.
Mijn club zit nu op de bodem en dat doet pijn. Heel typerend is het dat er nu mensen zijn die ineens voor Feyenoord zijn. Ik hoorde op de televisie dat Frits Barend het allemaal zo erg vindt voor ons en Jan Mulder huilde ook al mee. Ik vind dat hypocriet gedoe. Daar heb ik een hekel aan.
Die mannen hebben helemaal niks met Feyenoord, eerder het tegendeel. Dan moeten ze nu niet ineens schijnheilig gaan zitten doen. Dat is pijnlijk voor Feyenoorders want die weten allemaal waar in het voetbal de voorkeur van deze mannen ligt.
Ik heb trouwens sowieso de pest aan medelijden. Loop effe door zeg, Feyenoord lost dat probleem wel in eigen geledingen op. Tenminste, dat hoop ik.
Willem van Hanegem
Gepubliceerd op: 16 april 2007
Bron: Algemeen Dagblad
quote:Feyenoord en Koeman: zelfde doel
Door PAUL VAN DEN BOSCH
ROTTERDAM - De leiding van Feyenoord en zaakwaarnemer Ger Lagendijk spraken gistermiddag in de Kuip...
Na de hersteltraining in de Kuip discussiëren Pierre van Hooijdonk (links) en Ron Vlaar verder met supporters. Onderwerp: de slechte prestaties van Feyenoord. FOTO ANP/PIETER FRANKEN
...over de toekomst van Erwin Koeman. De uitkomst van dat gesprek is dat de geplaagde hoofdtrainer blijft, maar hij blijft bij zijn eis dat het elftal op meerdere posities wordt versterkt. ,,Maar die eis heeft Feyenoord zichzelf óók gesteld,’’ zegt Lagendijk.
Feyenoord en trainer Erwin Koeman hebben gistermiddag tijdens een crisisberaad in de Kuip opnieuw het vertrouwen in elkaar uitgesproken.
Koeman was daarbij zelf niet aanwezig. Hij vergezelde op dat moment zijn dochter naar het ziekenhuis en werd bij het gesprek vertegenwoordigd door zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk.
,,Een uitermate verhelderend gesprek,’’ vond Lagendijk.
,,Erwin Koeman is nu onze trainer en blijft dat de komende twee seizoenen,’’ stelde commercieel directeur Onno Jacobs van Feyenoord. ,,We gaan samen door.’’
Dat Koeman dit seizoen afmaakt in de Kuip, lijdt geen enkele twijfel. Maar voor de komende jaren heeft de trainer opnieuw de eis neergelegd dat de selectie aanzienlijk wordt versterkt. Anders lijkt er na twee seizoenen alsnog een einde te komen aan de samenwerking. Koeman heeft nog een contract tot medio 2009 in Rotterdam.
Lagendijk: ,,Op deze manier heeft het geen zin. Maar de eis om een sterkere ploeg op de mat te krijgen, heeft Feyenoord zichzelf óók gesteld. Alle partijen zijn er van doordrongen dat het anders moet, dat in kwaliteit moet worden geïnvesteerd. Zo kan het niet langer en Erwin wil op deze manier niet het uithangbord van Feyenoord blijven.
,,Sinds het late vertrek van Kuyt en Kalou is er niets meer gebeurd op niveau. Als geen ander weet Feyenoord zelf ook wat het probleem is. Men kent het verlanglijstje dat Erwin voor verschillende posities in het veld heeft gemaakt. En de scouting is daarmee druk aan de slag.’’
Maar wat gebeurt er als over twee, drie maanden blijkt dat Feyenoord toch niet voldoende geld heeft opgehaald voor die versterkingen? Vertrekt Koeman dan alsnog?
Lagendijk: ,,Tsja, dat kan. Je kan niets uitsluiten. Als het perspectief niet is verbeterd, kan Erwin zeggen: ja maar, daar heb ik geen zin meer in. Hij wil niet weer zo’n seizoen.
,,Maar we gaan er vanuit dat Feyenoord en Erwin samen aan een nieuwe toekomst gaan werken. De directie haalt geld binnen, technisch manager Peter Bosz en Koeman zorgen voor nieuwe spelers. Koeman is nu weer redelijk positief dat het allemaal goedkomt.’’
Achter de schermen is de Feyenoord-leiding bezig om in de Verenigde Staten, Engeland maar ook in Nederland op verschillende manieren geld te genereren, om de selectie komende zomer al te versterken. Koeman kent die plannen.
Lagendijk, die de familie Koeman al bijna 30 jaar kent en bijstaat, erkent dat de Feyenoord-trainer afgelopen zondag na de 4-1 nederlaag bij degradatiekandidaat Heracles Almelo een zeer teneergeslagen indruk maakte.
Koeman suggereerde toen voor het eerst nadrukkelijk een eventueel vertrek. ,,Ik houd overal rekening mee,’’ sprak hij. ,,Na zo’n slechte serie als wij hebben neergezet, kan er van alles gebeuren.’’
Hij leek meer te willen zeggen, maar hield zich in. ,,Ik had hem een berichtje gestuurd,’’ zegt Lagendijk. ,,Om 16 uur 20. Net na de wedstrijd. Tot tien tellen! , had ik hem geadviseerd. Sindsdien heb ik hem al weer een paar keer gesproken, hij had goed geslapen en dan ziet de wereld er al snel weer anders uit.
,,Ik heb hem gezegd dat hij zelf misschien ook wel zijn doelstellingen moet bijstellen. Ik bedoel, dit is zijn eerste topclub als trainer. En eigenlijk zit hij voor het eerst in zijn carrière, als trainer maar ook als voetballer, in een moeilijke fase.
,,Een club renoveer je niet in één jaar. Hij moet zich daarin vastbijten en dat doet hij ook. Hij is een echte Koeman. Eén ding staat voorop: hij moet er wel plezier in houden. Als hij dat zou verliezen, heeft het geen zin meer.’’
Volgens Lagendijk is de situatie bij Feyenoord ‘uniek’. De prestaties zijn slecht, de fans morren, nu ook openlijk over de trainer die geen ommekeer kan bewerkstelligen. Maar de clubleiding en spelers laten geen gelegenheid onbenut om het vertrouwen in de trainer uit te spreken. Vanuit Zuid-Amerika, waar hij aan het scouten is, zei manager Peter Bosz zondagavond nog dat hij hoopte dat ‘Erwin er zelf niet mee stopt’.
Lagendijk: ,,Meestal zegt een club één keer dat ze je steunt, bij de tweede keer lig je al buiten. Maar Feyenoord laat niets aan onduidelijkheid over. Ook de spelers niet. Erwin is daar erg over te spreken. Zoals hij aan het gesprek met de supporters, zondagavond bij de Kuip, ook een positief gevoel heeft overgehouden. Vooraf had hij enige vrees, maar de sfeer was totaal niet agressief.’’
Qua trainerscapaciteiten wel jaquote:,,Een club renoveer je niet in één jaar. Hij moet zich daarin vastbijten en dat doet hij ook. Hij is een echte Koeman. Eén ding staat voorop: hij moet er wel plezier in houden. Als hij dat zou verliezen, heeft het geen zin meer.’’
quote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik bedoel die 5 in de comissie. zij hebben de leiding toch. neem dan 20-40 miljoen euro mee en pomp dat er in, klootzakken.
Omdat ze geen eigenaren zijn van de bedrijven, waarbij ze in de RvC zitten en dus niet grote sommen met geld kunnen meenemen naar Feijenoord. Ze zijn onderdeel van een RvC, daar zitten meer mensen in. Mensen die, net zoals hij, zorgdragen voor de continuïteit van de onderneming en geen geld willen pompen in een bodemloze put.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Willem![]()
Ik snap het ook niet jorien waarom ze met elkaar niet zorgen voor een goed elftal, met goed elftal is geld te verdienen en evt prijzen en ben je dus vanzelf uit de nesten!!
Uhu, old-boys network, hè.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef Erasmusch het volgende:
EDBR is/was Jorien trouwens voorzitter van...
quote:
tuurlijk, ze lopen effe naar de kluis pakken het en geven het aan Peter Bosz, ga jij maar lekker de transfermarkt opquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik bedoel die 5 in de comissie. zij hebben de leiding toch. neem dan 20-40 miljoen euro mee en pomp dat er in, klootzakken.
zij hebben dalijk het recht toch om bosz te ontslaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
tuurlijk, ze lopen effe naar de kluis pakken het en geven het aan Peter Bosz, ga jij maar lekker de transfermarkt op?
quote:Feyenoord volgt Kevin Hofland
Feyenoord heeft interesse in Wolfburg-verdediger Kevin Hofland.
Een delegatie van de stadionclub bekeek Hofland vorige week zaterdag in het thuisduel tegen Mainz '05. De 27-jarige verdediger is bezig aan zijn derde seizoen in de Bundesliga, waar hij aanvoerder is Wolfsburg. In het verleden speelde Hofland voor Fortuna Sittard en PSV. Hij heeft nog een contract tot media 2008 bij de Duitse club.
bron
Eens. Denk niet dat 'ie komtquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef BobbyHill het volgende:
Zou een hele goede aankoop zijn, maar ik betwijfel of Hofland hier oren naar heeft. Ik zie hem eigenlijk alleen terug naar PSV gaan en anders nog een ander buitenlands avontuur.
Zou wel een mooi duo kunnen worden met Ron Vlaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |