Willem..quote:Op zondag 15 april 2007 23:18 schreef Messenga het volgende:
`Wie voor Koetje Boeman dan Jorien?
Dit soort fotos schiet ik met mn phone.quote:Op zondag 15 april 2007 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kut is nr 269
Foto's van Heracles - Feyenoord op www.fr-fotopage.nl![]()
Die laatste was met me phone..quote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit soort fotos schiet ik met mn phone.
Koeman![]()
Zagen jullie nog hoe Bahia en Schreuder liepen te kutten bij de tegengoals?![]()
Omdat meneer altijd met alles en iedereen het aan de stok heeft ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom had Buijs het trouwens aan de stok met een supporter?
quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik lees net op LN , dat Bosz de transfer van Gio tegenhoudt![]()
Als dat waar is wordt die man zeker gelynchedquote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Las het ook.. maar of waar is.quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.quote:
Laatst werd net op Talpa gezegd dat het maar een gerucht is. Van Bronckhorst zou zijn gevraagd of die het leuk zou vinden om ooit nog eens voor Feyenoord te spelen, waarop hij "ja" zei. Het verhaal dat hij dit volgend seizoen als zou willen doen is uit de duim gezogen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen dat het waar is.
Zelfs een blinde vink kan zien dat Gio een aanwinst zou zijn voor Feyenoord en dat dit een buitenkans is die we niet mogen laten schieten.
De vraag is natuurlijk hoe graag Giovanni van Bronckhorst zelf wilt nu Feyenoord zo in verval is, en de druk immens is. Aan de andere kant staan de spelers met echt hart voor de club juist dan op![]()
Wat dan precies?quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lijkt me wel heel erg sterk. Of zouden hij en Van Bronckhorst geen goede vriendjes zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja, niet zo gek als je zoveel gifbekers leegzuipt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Koeman staat wel gewoon z'n supporters te woord. Dat vind ik sterk van hem. Hij moet zich echt gebroken en gesloopt voelen.
quote:15/4/2007 - Feyenoord spreekt vertrouwen uit in Koeman
(Gepost door K)
Zowel vanuit het bestuur als door technisch manager Peter Bosz is vanavond het vertrouwen uitgesproken in Erwin Koeman. Onno Jacobs liet volgens Talpa weten dat een vertrek van Koeman absoluut niet aan de orde is en dat het vertrouwen nog volledig aanwezig is in de coach. Ook Peter Bosz zou vanuit Mexico tegenover Van Gelder hebben laten weten dat Feyenoord Koeman zeker niet zal wegsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |