Ok, dan zal ik van de week even een fiets gaan huren daar. Kan ik vast al van te voren regelen. Mag ik vragen waar jij van plan bent om ze die 8x te gaan zien?quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is allemaal te lopen maar vanad de eyserbosweg is dat naar de Vrakelberg best een end. Ik raad je aan dat ook met de fiets te doen.
Start, Oensel, Arensgenhout, Oud Valkenburg alvorens ze de sibbergribbe opdraaien, slenaken of de camerig , eperheide, weer Oud Valkenburg/Sibbergribbe, Bemelen en de finishquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik van de week even een fiets gaan huren daar. Kan ik vast al van te voren regelen. Mag ik vragen waar jij van plan bent om ze die 8x te gaan zien?
ja sibbergrubbe, ben notabene ook nog een rasechte limboquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef oxylus11 het volgende:
sibbergribbe? Was het niet Grubbe? Rij er regelmatig doorheen (naar beneden), maar ik let nooit zo op de bordjes.
en als je met een bakfiets gaat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Start, Oensel, Arensgenhout, Oud Valkenburg alvorens ze de sibbergribbe opdraaien, slenaken of de camerig , eperheide, weer Oud Valkenburg/Sibbergribbe, Bemelen en de finish
Tenminste als het meezit moet dat haalbaar zijn met een auto. Met een fiets kan je ze vaker zien als je de weg weet. Maja dat gaat helaas niet met mensen die met ons meerijden + wat camera's, schrijfgerei enzo erbij![]()
mijn conditie is ook weer niet meer zoals dat was toen ik nog aan wedstrijden deed. Zal lastig worden ook met een bakfietsquote:
Dan zie je mij en mijn vrienden sowieso. Ik zal oplettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef knep het volgende:
Ik weet nog niet waar ik wil gaan staan, moet eerst zo'n 45 km naar het zuiden fietsen.
Wil dit jaar wel weer op de Eyserbosweg gaan staan.
Dan moet je de hele Eyserweg oplopen tot in Mingersborg, dan een 700 meter naar beneden en dan nog es een kilometer of drie naar de Vrakelberg. Zo'n 7 kilometer lijkt me dat, ik zou het zelf niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga er dit jaar weer heen. Denk dat we dit jaar maar in Eys gaan bivakkeren, kunnen we mooi de beklimmingen zien op de Eyserweg en de Eyserbosweg.
Weet iemand of het vanaf Eys loopbaar is naar de Vrakelbergweg tussen Ubachsberg en Elkenrade?
Dan maar even kijken of we een fiets weten te huren in Eys en anders kunnen we altijd nog met de auto.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je de hele Eyserweg oplopen tot in Mingersborg, dan een 700 meter naar beneden en dan nog es een kilometer of drie naar de Vrakelberg. Zo'n 7 kilometer lijkt me dat, ik zou het zelf niet doen.
Maar ik ga zeker op de Vrakelberg staan dit jaar, die rijd ik zo vaak op, daar moeten de renners van 60 per uur, hup, meteen naar 300 meters tegen 13% gemiddeld.
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Casahvcc het volgende:
Heb er alweer zin in. Woon zelf in Valkenburg.
Wordt ook nog toppie weer. Mijn broer woont onder aan de cauberg dus zodra ze langs zijn weer naar binnen en verder op de tv kijken onder het genot van een biertje.
Foei! Als ik als importlimbo die fout nou had gemaakt......quote:ja sibbergrubbe, ben notabene ook nog een rasechte limbo
nee hoor Alejandro maakt een goede en reeële kans om te winnenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:55 schreef BVO het volgende:
Ik zal zondag wel de enige zijn die voor Alejandro is.
Nu nog even een extra steuntje in zijn rug, het moet dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |