Ik geef 'm eigenlijk meer kans dan Boogerd ja. Verder zijn er natuurlijk nog maar zat die 'm kunnen winnen. Zeker ook de mannen die van de week in Baskenland reden, al was Valverde daar niet helemaal top.quote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Kroon gaat hem dit jaar pakken.
Volgens mij mag je offcieel toch niet op Eyserbosweg staan?quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga er dit jaar weer heen. Denk dat we dit jaar maar in Eys gaan bivakkeren, kunnen we mooi de beklimmingen zien op de Eyserweg en de Eyserbosweg.
Weet iemand of het vanaf Eys loopbaar is naar de Vrakelbergweg tussen Ubachsberg en Elkenrade?
Eyserbos welquote:Op maandag 16 april 2007 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je offcieel toch niet op Eyserbosweg staan?
Wist ik geeneens. Maar weet jij toevallig of dat stuk loopbaar is?quote:
Wat bedoel je met loopbaar? Op de Eyserbosweg kun je zo komen, de keutenberg eigenlijk ook als je maar weet van welke kant en welke weggetjes je moet nemenquote:Op maandag 16 april 2007 17:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wist ik geeneens. Maar weet jij toevallig of dat stuk loopbaar is?
Ik bedoel meer van de Eyserbosweg tot en met de Vrakelbergerweg. Daar komen ze in het begin van de koers lang.(Bij Ubachsberg en Elkenrade)quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef knep het volgende:
[..]
Wat bedoel je met loopbaar? Op de Eyserbosweg kun je zo komen, de keutenberg eigenlijk ook als je maar weet van welke kant en welke weggetjes je moet nemen.Ik was er vorig jaar ook met de fiets.
het is allemaal te lopen maar vanad de eyserbosweg is dat naar de Vrakelberg best een end. Ik raad je aan dat ook met de fiets te doen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga er dit jaar weer heen. Denk dat we dit jaar maar in Eys gaan bivakkeren, kunnen we mooi de beklimmingen zien op de Eyserweg en de Eyserbosweg.
Weet iemand of het vanaf Eys loopbaar is naar de Vrakelbergweg tussen Ubachsberg en Elkenrade?
Bier ?quote:
De Keutenberg is prima loopbaar. Tijdens de AGR toertocht zie je er een hoop lopen daarquote:Op maandag 16 april 2007 17:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wist ik geeneens. Maar weet jij toevallig of dat stuk loopbaar is?
En stoppen bij het picknicktafeltje.quote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Keutenberg is prima loopbaar. Tijdens de AGR toertocht zie je er een hoop lopen daar
Misschien is het een idee voor Boogerd om de koers te kopen, hij heeft er tenslotte al ervaring mee.quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
Hopen dat Kroon of Boogerd sterk rijden nu eens om weten te zetten in resultaat.
(TVP dus).
Heb liever dat Boogerd Luik wintquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dit jaar wordt het Boogerd, echt waar
Als 'ie dan meteen de Waalse Pijl erbij doet dan, als 'ie toch bezig is.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef knep het volgende:
[..]
Strak plan, geef jij het even aan Boogerd door?![]()
In Luik hebben ze al een bordje "Reservé M. Boogerd" neergezet op de 2de podiumplek.quote:
Nee, die is voor Maarten den Bakkerquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie dan meteen de Waalse Pijl erbij doet dan, als 'ie toch bezig is.
Doet 'ie die dit jaar weer dan?quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie dan meteen de Waalse Pijl erbij doet dan, als 'ie toch bezig is.
in Vlaanderen kwam hij toch goed mee, hij mocht alleen niet zelf rijden omdat Freire nog ergens achter hem reed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:10 schreef Cavalier1 het volgende:
Ben benieuwd of Boogerd nog wel zo goed is. Ik hoop het wel want ben een groot fan van em, maar hij heeft het dit jaar nog niet écht laten zien. Kan ook een goed teken zijn overigens.
Duhquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gaat lastig als Maarten niet meedoet he![]()
In de Brabantse pijl en in vlaanderen was hij toch sterkquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:10 schreef Cavalier1 het volgende:
Ben benieuwd of Boogerd nog wel zo goed is. Ik hoop het wel want ben een groot fan van em, maar hij heeft het dit jaar nog niet écht laten zien. Kan ook een goed teken zijn overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |