De andere bak kun je niet meer laten maken. Ter plaatse is wat er over was van de kop eraf gezaagd en afgevoerd. De rest van de bak is ook naar de sloper verdwenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De mogelijkheden:Wachten totdat er zo'n zelfde bak defect gaat en dan omruilen. Gebruiken voor rampenoefeningen Verkopen aan de brandweer De andere bak (laten) maken Verkopen aan de sloper De andere bak vervangen door een nieuwe
Die hoop gezeik is wel enigszins terecht als ik het verhaal zo lees.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje aan de oostkant van het station gestaan in Zwolle, paar jongens van OHIH zijn erbij geweest, en erin, foto's gemaakt, leuk. Toen is er een hoop gezeik geweest om spoorbetredingsbevoegdheid en shizzle, en kort daarna hebben ze hem op zijn huidige locatie neergezet zodat je er niet meer bij kan komen
Het verhaal van die gasten
Oh ja het mocht vast niet echt en zoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die hoop gezeik is wel enigszins terecht als ik het verhaal zo lees.
hmm. dan valt er inderdaad weinig meer te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef Duvel het volgende:
De andere bak kun je niet meer laten maken. Ter plaatse is wat er over was van de kop eraf gezaagd en afgevoerd. De rest van de bak is ook naar de sloper verdwenen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef FredvZ het volgende:
ook onder de slopershamer gaat verdwijnen.
Is allemaal Plan U wat ik hier zie (kan je zien aan de raampjes, is een ander model dan Plan V). Behalve dan dat lichtblauw dak dat je helemaal achteraan nog net kan zien, da's de TEE.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
nog een keer de plan U stellen.. alleen als die achterste dat ook is kan ik niet met zekerheid zeggen(nummer is onleesbaar)
dat de TEE dr nog stond wist ik, die herken je ook welquote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Is allemaal Plan U wat ik hier zie (kan je zien aan de raampjes, is een ander model dan Plan V). Behalve dan dat lichtblauw dak dat je helemaal achteraan nog net kan zien, da's de TEE.
Omdat-ie stuk is, dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef kebabkever het volgende:
Ja ik zie ook altijd die halve DM90 bak staan. Eerst stond ie aan de andere kant van het rangeerterrein. Maar nu staat hij voor de werkplaats. Ben benieuwd waarom ie niet meer gebruikt word
Er staan ca. tien redenen in diverse replies boven je. Lees!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef kebabkever het volgende:
Ja ik zie ook altijd die halve DM90 bak staan. Eerst stond ie aan de andere kant van het rangeerterrein. Maar nu staat hij voor de werkplaats. Ben benieuwd waarom ie niet meer gebruikt word:)
Kom, hij is nieuwquote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er staan ca. tien redenen in diverse replies boven je. Lees!
Ik zou je bijna iets banwaardigs toewerpen, rekel!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat er zo weinig foto's meer voorbij komen hier
Juist dan kan lezen geen kwaad.quote:
Pardonquote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou je bijna iets banwaardigs toewerpen, rekel!
Alsof jij de fotokoning bent. En nu weer kappen met die kut-SC.quote:
Die Plannetjes U zitten strak in de verf. Ik vraag me af wanneer ze eindelijk op reis gaan. Het duurt ondertussen wel erg lang zoquote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
tijd voor wat foto
[afbeelding]
2 verkochte(?) Planutjes in de voorgrond en nog wat rommel in de achtergrond..
[afbeelding]
de rest van de voorste :p
[afbeelding]
nog een keer de plan U stellen.. alleen als die achterste dat ook is kan ik niet met zekerheid zeggen(nummer is onleesbaar)
Ze mochten toch niet door Duitsland of zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die Plannetjes U zitten strak in de verf. Ik vraag me af wanneer ze eindelijk op reis gaan. Het duurt ondertussen wel erg lang zo
kunnen ze ze dan niet beter aan veolia verhuren?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze mochten toch niet door Duitsland of zo?
Zoals museumrittenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan niet, vanwege het ontbreken van de ATB in de stellen en dan mag zo'n stel hier niet zelfstandig de baan op, uitzonderingen daargelaten
Ja, de TEE heeft het ook gehaald immersquote:Op woensdag 18 april 2007 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets meende ik ook gelezen te hebben. Maar dat zou toch met de inzet van wat extra koppelwagentjes toch ondervangen kunnen worden?
Volgens mij hadden ze dat al in de NS tijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die 113 / 115 hebben wel ATB gekregen toch?
Oh, dat weet ik niet, dat zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat al in de NS tijd.
BTW Fles: "(aanmelding gesloten)"quote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat al in de NS tijd.
BTW Fles: "(aanmelding gesloten)"
Okee dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Duvel het volgende:
BTW Fles: "(aanmelding gesloten)".
Puick plan, cargo's rukken MET bier-aanslepende vriendinquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
ik ga 1 mei weer op stap, cargo's fappen en dit maal niet alleen
Ik en cargo's fappen, wat denk je zelfquote:Op woensdag 18 april 2007 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt er zeker al een ruime ervaring mee
"Oeh, wat een aparte container!" *fap*fap*fap*quote:
Oh dat wordt vast gezellig hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
voor straf moeten jullie eens met elkaar op pad!
een groene containertquote:
Nooitquote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
voor straf moeten jullie eens met elkaar op pad!
hoeveel KM is 1 tarief eenheid?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit
Ik zou het nog geen 10 tariefeenheden uithouden met die gast
Goed plan!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dan jullie voor straf maar een keer aan elkaar ketenen dan kunnen jullie niet anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |