Materieeltekort bij veolivla.quote:Materieeltekort bij Veolia Nijmegen
De beperkingen als gevolg van materieeltekort bij Veolia tussen Nijmegen en Boxmeer zijn voorbij.
Nee wacht, de beperkingen zijn VOORBIJquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Materieeltekort bij veolivla.![]()
Hoe zou dat nu komen
![]()
Zou het sinds een of andere gebombardeerde brug in 1944 ooit voorgekomen zijn dat een spoorverbinding er ZO lang uit gelegen heeft?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is vandaag de historische dag dat er weer een trein tussen Almelo en Hengelo kan rijden, al zie ik op de NS site bij storingen 'de hele dag' staan.
Een deel van de schrootlijn heeft er volgens mij enkele jaren geleden een tijd uit gelegen wegens onderhoudswerkzaamheden, al was dat wel gepland en duurde dit minder lang dan de werkzaamheden tussen Almelo en Hengeloquote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het sinds een of andere gebombardeerde brug in 1944 ooit voorgekomen zijn dat een spoorverbinding er ZO lang uit gelegen heeft?
Ja Zwolle - Deventer idd vorig jaar, net tijdens Rondje NLquote:Op woensdag 18 april 2007 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een deel van de schrootlijn heeft er volgens mij enkele jaren geleden een tijd uit gelegen wegens onderhoudswerkzaamheden, al was dat wel gepland en duurde dit minder lang dan de werkzaamheden tussen Almelo en Hengelo
Nog mazzel dat ze daar niet eerst een tekentafel hoefden te timmeren om wat beveiligingssoftware op te gaan schrijvenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
Toch 2 weken, iets wat vrij lang is voor werkzaamheden, maar in die periode hebben ze wel de rails, bielzen en beddingen vervangen over een behoorlijke afstand
Het leggen van een verdiept spoortje leek sommige experts ook niet zo'n probleemquote:Op woensdag 18 april 2007 09:57 schreef Peterselieman het volgende:
Het maken van die tekentafel lijkt mij niet zo'n probleem![]()
Dat kan dus ook met 7 x DH2 + DH1quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef FredvZ het volgende:
15 bakken is het maximale voor een trein in NL.
RandstadRailquote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het sinds een of andere gebombardeerde brug in 1944 ooit voorgekomen zijn dat een spoorverbinding er ZO lang uit gelegen heeft?
het ging over een SPOORverbinding duufquote:
quote:Zondag geen treinen tussen Groningen en Assen
GRONINGEN/ASSEN - Komende zondag rijden er tot 15:00 uur geen treinen tussen Groningen en Assen. De NS zet bussen in. De extra reistijd bedraagt ongeveer een half uur.
Op het traject werkt spoorwegbeheerder ProRail aan het spoor. Zowel de stoptreinen als de intercity's rijden daardoor niet.
De treinen tussen Assen en Zwolle rijden volgens een andere dienstregeling.
Bron: www.rtvnoord.nl
Dat zou je zeggen ja, maar ik geloof dat ze alleen uitgaan van het langste materieel en dan zit je op 15 bakken. Dr zat ook nog een technisch verhaaltje aanvast, maar dat weet ik zo 1-2-3 niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
Het hangt natuurlijk wel van het treintype af wat het maximum aantal toegestane bakken is![]()
15 bakjes DH gaat niet passen in Dronrijp denk je?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
En niet te vergeten dat het maximum aantal bakken per traject anders kan zijn
Als spoorverbinding is ie al een tijde uit de running hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het ging over een SPOORverbinding duuf
Niet over een of ander uit de klauw gelopen doodlopend zolderkamertjesgekloot
Er rijden daar geen DH'tjes meerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
15 bakjes DH gaat niet passen in Dronrijp denk je?
Ja precies, en als spoorverbinding is het gewoon een opgeheven lijnquote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Duvel het volgende:
Als spoorverbinding is ie al een tijde uit de running hoor.
volgens mij nietquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is vandaag de historische dag dat er weer een trein tussen Almelo en Hengelo kan rijden, al zie ik op de NS site bij storingen 'de hele dag' staan.
't Zijn kleine bakjes he, 15 daarvan is denk ik zo ongeveer 12 normale bakken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
15 bakjes DH gaat niet passen in Dronrijp denk je?
En de Belgen hebben dat met 70 gedaan van Antwerpen naar Oostende geloof ik, een paar jaar later. En dan hebben we het nog niet over amerikaanse goederentreinen natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:11 schreef ReisT het volgende:
En er heeft ooit een trein met 60 (zestig!) bakken ICR gereden, da's pas een lange trein!
Gewoon Ut - Ledn, Ledn - Hlm. Klaar!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ga ik ooit op 30 april om 9:00 in Haarlem zijn?
Koninginnedagdrukte
Feestdagdienstregeling
Werkzaamheden Ut - Asd
Werkzaamheden Asd - Hlm
ideale planning ja
Dat is idd ongeveer de enige optie denk ik jaquote:
Leuk man, met een VIRM zwabberend over Woerden - Bodegraven en verder!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is idd ongeveer de enige optie denk ik ja
Maak je nogeens wat meequote:Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuk man, met een VIRM zwabberend over Woerden - Bodegraven en verder!
ben er als kind eens heen gefietst, je hebt er een viaduct en ik kwam op het idee om de sporen te tellen... Bij de 20 ben ik gestopt geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:29 schreef Robin2130 het volgende:
Is er trouwens weleens iemand bij Kijfhoek (het grootste rangeerterrein van Nederland) bij Zwijndrecht geweest?
SM90 had toch reclamebanden? Volgensmij is het een halve DM90quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
een halve DM90 bak?! of is dat nog een overblijvsel SM90?
en waarom staat ze buiten.. en is ze zo mat..?
Whahaha, die sukkels hebben het boekje verkeerd om in de CTA gestopt!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef NordicBlue het volgende:
Deze net gemaakt op den haag HS:
Waar ging de trein ook alweer heen zei u?
Hij is nog flink te laat ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is de goeie helft van de 3405 die in 2003 bij Roermond verongelukt isquote:
Oh ja, de andere kant had geen kop meer hč... Die staat een tijdje te niksen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de goeie helft van de 3405 die in 2003 bij Roermond verongelukt is
Hij heeft een tijdje aan de oostkant van het station gestaan in Zwolle, paar jongens van OHIH zijn erbij geweest, en erin, foto's gemaakt, leuk. Toen is er een hoop gezeik geweest om spoorbetredingsbevoegdheid en shizzle, en kort daarna hebben ze hem op zijn huidige locatie neergezet zodat je er niet meer bij kan komenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, de andere kant had geen kop meer hč... Die staat een tijdje te niksen.
Die DM90 bak?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
juist.. had ze nog niet eerder gezien op zwolle..
gaan ze er nog wat mee doen?
Er liggen er ruim 40quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ben er als kind eens heen gefietst, je hebt er een viaduct en ik kwam op het idee om de sporen te tellen... Bij de 20 ben ik gestopt geloof ik.
Misschien een domme vraag hoor:quote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whahaha, die sukkels hebben het boekje verkeerd om in de CTA gestopt!
De mogelijkheden:quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
gaan ze er nog wat mee doen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef FredvZ het volgende:
De mogelijkheden:Wachten totdat er zo'n zelfde bak defect gaat en dan omruilen.
quote:Gebruiken voor rampenoefeningen
quote:Verkopen aan de brandweer
quote:De andere bak (laten) maken
quote:Verkopen aan de sloper
quote:De andere bak vervangen door een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |