NEGEN FUCKING UUR MAN!quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef nixxx het volgende:
ik ga naar bed.. ben kaput
32 oktemberquote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij gingen OOK al trouwen.
Ik ben alleen de post-it met de datum kwijt.
40FUCKING KILOMETERS IN BRANDENDE ZON!quote:
DAT DOE JE GODVERDOMME JEZELF AAN!!quote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
40FUCKING KILOMETERS IN BRANDENDE ZON!
Dus eigenlijk trouwen jullie om samen promiscue te kunnen zijn?quote:
Lawrence of Arabiaquote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
40FUCKING KILOMETERS IN BRANDENDE ZON!
JA WATJEquote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
DAT DOE JE GODVERDOMME JEZELF AAN!!
JA, ZET EEN PET OP MAN!quote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Twist!quote:Op zondag 15 april 2007 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus eigenlijk trouwen jullie om samen promiscue te kunnen zijn?
had ook baret opquote:
Ja?quote:
Misschien moet iemand me het principe van trouwen nog een keer uitleggen, ik zie in een dergelijke situatie geen toegevoegde waardequote:
quote:
-edit- misschien mag dit wel niet van moksquote:Op zondag 15 april 2007 21:08 schreef webspider het volgende:
En: Heeft Moks een blog? Waar is die URL ?.
En mits invulling van fijne details was dat uiteraard nog weer niet de laatste bruiloftquote:
Tieten?quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef liefie_ het volgende:
wat een tt weer
En welk deel ben jij het niet mee eens?quote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef liefie_ het volgende:
wat een tt weer
nergensquote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welk deel ben jij het niet mee eens?
Ik post dus ik leef.quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Burdie het volgende:
leef ik nog?
quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Burdie het volgende:
leef ik nog?
henkiequote:Op zondag 15 april 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
Aloha.
Hai mops.quote:
Zal ik even in je arm knijpen om het te bevestigen?quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Burdie het volgende:
leef ik nog?
quote:
Ik ben weer bijna nét zo bruin als toen ik terugkwam uit Thailand.quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef webspider het volgende:![]()
Ben je al goed gebruind na dit prachtige weekend?.
Kijk, dat zijn de berichten! Gebruind en blond.quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben weer bijna nét zo bruin als toen ik terugkwam uit Thailand.
Hmm, goed idee.. 't Is inderdaad behoorlijk zoet, dus helpt 't wel om 't wat aan te lengenquote:Op zondag 15 april 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
oeh druivensap is zooo lekker
wel zoet
ik doe er vaak wat water bij
Ik ook niet, had er zo'n zin in opeens, heb ik maar een pak bij de supermarkt gekochtquote:Op zondag 15 april 2007 22:20 schreef Aarti het volgende:
ik heb in geen eeuwigheid meer druivensap gedronken!
Anna heeft wel wat paarden. Geen witte, maar wel een bruine. En ik kan er een beetje op rijden. Telt dat?quote:
Nou. Vooruit. Omdat jij het bent.quote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
Anna heeft wel wat paarden. Geen witte, maar wel een bruine. En ik kan er een beetje op rijden. Telt dat?
Je goedgeefsheid kent werkelijk geen grenzenquote:
Mooi weer doet dat met me.quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Litpho het volgende:
Je goedgeefsheid kent werkelijk geen grenzen.
Met mij ook. Laat maar weten als het weer mooi weer isquote:
Wat doet mooi weer nog meer met je ?quote:
Over 41m is het weer morgen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 06:53 schreef Q. het volgende:
Zo, eens kijken of ik nog zin heb om te werkenstuderen. Volgens mij weet ik het antwoord al.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, om half negen.quote:Op maandag 16 april 2007 08:31 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eens kijken of mijn projectgenoot komt opdagen.
Zie gisteren.quote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef liefie_ het volgende:
wat voor weer word het vandaag? wat zal ik aan doen?
Geen rokjes meer over?quote:Op maandag 16 april 2007 08:46 schreef liefie_ het volgende:
hmz....
ik heb er nog geen aan gehad maar mn benen zijn nog niet helemaal ont-oranjet dus ik wacht er nog een dagje mee.... ik zat te denken aan wat voor shirtjequote:
Vrees niet, morgen mag je weer een broek en een warme trui aan.quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb er nog geen aan gehad maar mn benen zijn nog niet helemaal ont-oranjet dus ik wacht er nog een dagje mee.... ik zat te denken aan wat voor shirtje
maar ik weet t al
nietquote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrees niet, morgen mag je weer een broek en een warme trui aan.
niet zo lastig hoorquote:Op maandag 16 april 2007 08:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet
godsamme hoe zit dat nou allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |