ik heb tenminste niks met m gedaan ieuw.quote:
doe je mee in nijmegen? schijnt ook nog eens heel gezellig te zijnquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dan al het werk doet. Ik draai m'n hand niet om voor die veertig kilometer...
ssssssssssssssh godverquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
M-M heeft hier zelf wel eens een foto geplaatst met nieuwe lingerie ofzo
En al had ze dat niet gedaan, dan had nixxx die foto via slinkse wijze alsnog wel verkregen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
M-M heeft hier zelf wel eens een foto geplaatst met nieuwe lingerie ofzo
In nog wel minstens 20 andere monden ookquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb tenminste niks met m gedaan ieuw.
Jij hebt je tong in tegenstelling wel in de mondvan een 42jarige gehangen
Wij weten er ook niks van, net zoals die andere foto's waar we ook niks van weten...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ssssssssssssssh godverik dacht dat niemand dat hier wist
ik heb een brede interessequote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ssssssssssssssh godverik dacht dat niemand dat hier wist
Dat wil ik nog wel eens een keer gaan doen, maar dat wordt niet dit jaar...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe je mee in nijmegen? schijnt ook nog eens heel gezellig te zijn
nee, helemaal nixquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij weten er ook niks van, net zoals die andere foto's waar we ook niks van weten...![]()
even kijkend naar je sig... je word er ook niet jonger op hequote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens een keer gaan doen, maar dat wordt niet dit jaar...
2,5 uur...quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dan al het werk doet. Ik draai m'n hand niet om voor die veertig kilometer...
al best oude foto's ben best beetje afgevallenquote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een brede interessemaar hij (of zij.. hoe noem je een vrouwenkont??) mag er wezen
quote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al best oude foto's ben best beetje afgevalleninmiddels, maar ik ben nu wijzer en zoek geen aandacht meer op die manier op internetfora
ik heb een enorm leuk karakterquote:Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt ook nog eens een leuk karakter, daar trek je ook aandacht zat mee
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...quote:
typfout verbeterdquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een enorm leuk karakterik ben enorm lief, schattig en onschuldig enzo
20, dat valt nog wel meequote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
In nog wel minstens 20 andere monden ook.
Ga je het nu goed maken?quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Burdie het volgende:
Okee, nu wil ik dood.
2 uur naspel?quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...
Die wil ik op m'n crematie gespeeld hebben... De volledige versie!quote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijkend naar je sig... je word er ook niet jonger op he
Als je het naar beneden afrondt wel...quote:
Zolang geen lijstjes (in alfabetische volgorde) bijhoudt moet je het allemaal lekker zelf weten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
In nog wel minstens 20 andere monden ook.
jullie zouden een siamese tweeling moeten wordenquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.
* TwistedDarling heeft weer emo zwart haar.
Sinds altijd hequote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zolang geen lijstjes (in alfabetische volgorde) bijhoudt moet je het allemaal lekker zelf weten.
En dat met die ogen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
zwart haarquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.
nee johquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef liefie_ het volgende:
ow nee onze kauw is ontsnapt
nu gaat ie dood
Hopelijk laat dat nog lang op zich wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ik op m'n crematie gespeeld hebben... De volledige versie!
Het is dat we hier al een Kleffie en Beffie hebben...quote:
de botten staken uit zn kapote vleugel en hij vond ons eng dus ik gok dat ie gewoon dood gaatquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee johdie komt nog wel om broodkorstjes schooien
Eerst op mijn begrafenis en afterparty komenquote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Hopelijk laat dat nog lang op zich wachten
mijn siamese tweelingplan?quote:
Als 't aan mij ligt wel!quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Hopelijk laat dat nog lang op zich wachten
Maar 20 mensen sinds altijd? Je bent een heilige!quote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds altijd he. En ik ben de tel kwijt geraakt bij 20
.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de botten staken uit zn kapote vleugel
Zal ik koffie en cake meenemen aankomende zaterdag?quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerst op mijn begrafenis en afterparty komen.
ik 3quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar 20 mensen sinds altijd? Je bent een heilige!.
we werkte nog aan een planquote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en daar hadden jullie nog wat aan kunnen doen dan?
De vraag is meer hoeveel mannen hem in jou hebben gehangen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik 3(waar ik de tong in gehangen heb)
zien jullie nou wel atd ik onschuldig ben
of gewoon nasty maar het komt niet helemaal uit de verf dat kan ookquote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij zou zelfs non kunnen worden!quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook 3quote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is meer hoeveel mannen hem in jou hebben gehangen...
en hoeveel in jouw mond?quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ook nog niet voorlopigquote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerst op mijn begrafenis en afterparty komen.
Aankomende zaterdagquote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik koffie en cake meenemen aankomende zaterdag?![]()
Dan ben je nog maagd tegenwoordig!quote:
ook 3 dusquote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en hoeveel in jouw mond?ik zie wel dat je een juridische ontsnappingsmogelijkheid openhoudt
"i did not have sex with stick my tongue in that woman"
Hoho, de wijze woorden van Thisbe: Hij die stelt, bewijst...quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en hoeveel in jouw mond?ik zie wel dat je een juridische ontsnappingsmogelijkheid openhoudt
"i did not have sex with stick my tongue in that woman"
Je hebt mij dan ook als goed voorbeeld.quote:Op zondag 15 april 2007 20:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga gewoon door met niet mijn tong in wie dan ook te steken zodat ik vanzelf weer onschuldig word, ik ben al goed op weg.
Kom je mij ophalen op 't CS?quote:
dus er heeft nog niemand zijn/haar tong in je juridische ontsnappingsmogelijkheid gestokenquote:
niet in haar mond? dat wil ik ook helemaal nietquote:Op zondag 15 april 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoho, de wijze woorden van Thisbe: Hij die stelt, bewijst...
Dus met deze suggestieve vraag kom je er niet!![]()
Een tong is als een ketting. Hij moet regelmatig even gesmeerd worden.quote:Op zondag 15 april 2007 20:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga gewoon door met niet mijn tong in wie dan ook te steken zodat ik vanzelf weer onschuldig word, ik ben al goed op weg.
Kom je niet samen met Hime deze kant op?quote:
Geen dertien dagen, maar zes dagen dus!quote:
Die had al een andere afspraak staan...quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je niet samen met Hime deze kant op?
dat gevoel is volkomen wederzijds gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet in haar mond? dat wil ik ook helemaal niet
Jammer. Ik wil best langs CS, maar ik ga op de fiets. Dan lopen we wel samen die kant op.quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had al een andere afspraak staan...
quote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat gevoel is volkomen wederzijds gelukkig
nu nog zorgen dat het gevoel van diegene waar jij hem wel in wilt hangen volkomen wederzijds wordt he?quote:
"En toch voel ik een afstand..."quote:
Is goed... Nu nog bedenken wat ik echt ga meenemen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jammer. Ik wil best langs CS, maar ik ga op de fiets. Dan lopen we wel samen die kant op.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat het gevoel van diegene waar jij hem wel in wilt hangen volkomen wederzijds wordt he?
enn... neem je zwembroek mee!quote:Op zondag 15 april 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed... Nu nog bedenken wat ik echt ga meenemen...
Zwembroek? Gewoon naakt las ik zonet...quote:
Neem maar wat te eten mee, want ik heb besloten wat te drinken mee te nemen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed... Nu nog bedenken wat ik echt ga meenemen...
dan haak ik af. ik ben preutsquote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwembroek? Gewoon naakt las ik zonet...
Ze is te oud.quote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1281612.ece
Burdie! Iets voor jou?
ze is te oudquote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1281612.ece
Burdie! Iets voor jou?
Gelukkig is er altijd nog twist! Of .... wacht .... die ging met Burdie trouwenquote:
Niks wat niet op te lossen is met een paar bacardi cola!quote:
Wij vallen af door het niet hebben van een actief seksleven. Jammer joh.quote:Op zondag 15 april 2007 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze is te oudik wil wel meedoen, eitje
Ik val buiten de doelgroep!quote:De EO daagt jongeren tussen 18 en 24 jaar
quote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog twist! Of .... wacht .... die ging met Burdie trouwen
ik had mn post al ge-editquote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij vallen af door het niet hebben van een actief seksleven. Jammer joh.
door een actief sexleven val je af las ik op moks blogquote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij vallen af door het niet hebben van een actief seksleven. Jammer joh.
Dat is ook zeker waar.quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
door een actief sexleven val je af las ik op moks blog
Wat een compliment voor Airquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |