Ja.quote:
Fatima is net weg gegaan. Ofzo. Ik weet het niet en het zal me een worst wezen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, kan Fatima wel tegen je tieten dan of is het een andere buurvrouw (Fatima woonde ook niet gelijk naast je he)
Voor zo een lief christelijk meisje ben je wel erg euh ondeugend.quote:Op zondag 15 april 2007 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Fatima is net weg gegaan. Ofzo. Ik weet het niet en het zal me een worst wezen.
En dat terwijl je zo'n proper meisje bent!quote:Op zondag 15 april 2007 20:07 schreef Burdie het volgende:
Alleen als ik er ben.
Goed he?!quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voor zo een lief christelijk meisje ben je wel erg euh ondeugend.
yeah fucking rightquote:Op zondag 15 april 2007 20:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo'n proper meisje bent!
Ik weet niet of dat goed is. Dat ligt er meer aan of je ook in hellevuur gelooft denk ik.quote:
En kleine cq. jonge meisjes mogen niet zulke taal uitslaan!quote:
beledig mij niet zoquote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
En kleine cq. jonge meisjes mogen niet zulke taal uitslaan!
En al helemaal niet als ze het beide is,.
Jawel.quote:
voor een klein meisje heb je wel mooie billen hoorquote:
wat heb ik nu weer gemistquote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor een klein meisje heb je wel mooie billen hoor
ik dach, ik zeg iets complimenteusquote:
nee hoor, ik vind echt dat je mooie billen hebt..quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het was dus negrens op gebaseerd?
quote:Op zondag 15 april 2007 20:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind echt dat je mooie billen hebt..
graag gedaanquote:
10 of 15. Meer dan genoeg met mijn conditiequote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel heet niet te heet veel blijven drinken...hoeveel wilde je lopen
quote:Op zondag 15 april 2007 20:21 schreef Hime het volgende:
[..]
10 of 15. Meer dan genoeg met mijn conditie
je hebt een balkonquote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Burdie het volgende:
Okee, nu wil ik dood.
Pardon?quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]mên, je hebt gister nog 2,5 uur met Airwin gesport kwam ie trots melden.. dan kan je ook wel 25 km lopen
wat is er gebeurd zo opeens?quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Burdie het volgende:
Okee, nu wil ik dood.
Vervolgens vraag ik me wel af hoe nixxx die kennis heeft verkregen.quote:
whehehequote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moodswings. Maar ik wil al langer dood, alleen steeds meer of minder intensief.
Van Said.quote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vervolgens vraag ik me wel af hoe nixxx die kennis heeft verkregen..
doe dan eens iets anders willenquote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moodswings. Maar ik wil al langer dood, alleen steeds meer of minder intensief.
M-M heeft hier zelf wel eens een foto geplaatst met nieuwe lingerie ofzoquote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vervolgens vraag ik me wel af hoe nixxx die kennis heeft verkregen..
quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef webspider het volgende:
De kwaliteit van de onderwerpen van de SC is rechtevenredig met de temperatuur.
Drie keer raden wie dan al het werk doet. Ik draai m'n hand niet om voor die veertig kilometer...quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]mên, je hebt gister nog 2,5 uur met Airwin gesport kwam ie trots melden.. dan kan je ook wel 25 km lopen
ik heb tenminste niks met m gedaan ieuw.quote:
doe je mee in nijmegen? schijnt ook nog eens heel gezellig te zijnquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dan al het werk doet. Ik draai m'n hand niet om voor die veertig kilometer...
ssssssssssssssh godverquote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
M-M heeft hier zelf wel eens een foto geplaatst met nieuwe lingerie ofzo
En al had ze dat niet gedaan, dan had nixxx die foto via slinkse wijze alsnog wel verkregen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
M-M heeft hier zelf wel eens een foto geplaatst met nieuwe lingerie ofzo
In nog wel minstens 20 andere monden ookquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb tenminste niks met m gedaan ieuw.
Jij hebt je tong in tegenstelling wel in de mondvan een 42jarige gehangen
Wij weten er ook niks van, net zoals die andere foto's waar we ook niks van weten...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ssssssssssssssh godverik dacht dat niemand dat hier wist
ik heb een brede interessequote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ssssssssssssssh godverik dacht dat niemand dat hier wist
Dat wil ik nog wel eens een keer gaan doen, maar dat wordt niet dit jaar...quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe je mee in nijmegen? schijnt ook nog eens heel gezellig te zijn
nee, helemaal nixquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij weten er ook niks van, net zoals die andere foto's waar we ook niks van weten...![]()
even kijkend naar je sig... je word er ook niet jonger op hequote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens een keer gaan doen, maar dat wordt niet dit jaar...
2,5 uur...quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dan al het werk doet. Ik draai m'n hand niet om voor die veertig kilometer...
al best oude foto's ben best beetje afgevallenquote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een brede interessemaar hij (of zij.. hoe noem je een vrouwenkont??) mag er wezen
quote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al best oude foto's ben best beetje afgevalleninmiddels, maar ik ben nu wijzer en zoek geen aandacht meer op die manier op internetfora
ik heb een enorm leuk karakterquote:Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt ook nog eens een leuk karakter, daar trek je ook aandacht zat mee
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...quote:
typfout verbeterdquote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een enorm leuk karakterik ben enorm lief, schattig en onschuldig enzo
20, dat valt nog wel meequote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
In nog wel minstens 20 andere monden ook.
Ga je het nu goed maken?quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef Burdie het volgende:
Okee, nu wil ik dood.
2 uur naspel?quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het FOKken tot het naspel gerekend...
Die wil ik op m'n crematie gespeeld hebben... De volledige versie!quote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijkend naar je sig... je word er ook niet jonger op he
Als je het naar beneden afrondt wel...quote:
Zolang geen lijstjes (in alfabetische volgorde) bijhoudt moet je het allemaal lekker zelf weten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
In nog wel minstens 20 andere monden ook.
jullie zouden een siamese tweeling moeten wordenquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.
* TwistedDarling heeft weer emo zwart haar.
Sinds altijd hequote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zolang geen lijstjes (in alfabetische volgorde) bijhoudt moet je het allemaal lekker zelf weten.
En dat met die ogen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
zwart haarquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij de emo instelling ik de emo looks, we vullen elkaar zo goed aan.
nee johquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef liefie_ het volgende:
ow nee onze kauw is ontsnapt
nu gaat ie dood
Hopelijk laat dat nog lang op zich wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ik op m'n crematie gespeeld hebben... De volledige versie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |