Nope... users die niet lang genoeg gelurkt hebben voor ze zich registreerden om te weten wat lurken isquote:Op maandag 16 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euhm, wat was dan WEL de bloody limit?![]()
Mijn verdwijnende tagje?![]()
Oh, je neemt Lobasca nog wél serieus?quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... users die niet lang genoeg gelurkt hebben voor ze zich registreerden om te weten wat lurken is![]()
Das moeder liefde.... het blijft je kind....quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, je neemt Lobasca nog wél serieus?![]()
Nee dat niet, maar je moet wel een hele foute kutkloon zijn om zo'n vraag te durven stellenquote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, je neemt Lobasca nog wél serieus?![]()
En wat heeft het feit dat ik je niet meer serieus neem met een pak condooms te maken, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das moeder liefde.... het blijft je kind....
Misschien moeten 'ze van V-O-L'een pak condooms naar jou sturen..![]()
Jij moet misschien toch maar wat vaker op ONZ gaan "lurken"quote:Op maandag 16 april 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je moet wel een hele foute kutkloon zijn om zo'n vraag te durven stellen![]()
Ze wil graag serieus door je genomen worden... maar wel safequote:Op maandag 16 april 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat ik je niet meer serieus neem met een pak condooms te maken, als ik vragen mag?![]()
Ja ik weet het, zelfs ik raak besmet door die walgelijke Libellegeur die hier inmiddels hangtquote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet misschien toch maar wat vaker op ONZ gaan "lurken"![]()
Ik heb een geen-geyle-nuecqsex-met-foute-kudtkloons policyquote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wil graag serieus door je genomen worden... maar wel safe![]()
Gert is best een LD hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een geen-geyle-nuecqsex-met-foute-kudtkloons policy![]()
Gert, ga even op je andere account, ik moet in je fobo kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Lucht dat nou op, afreageren?
Tuurlijk... dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit ik vergeet telkens in zijn fobo te kijken!![]()
Zijn naam komt vaker in deze COS voor dan dat er uilen in ONZ staan, waar blijft hij uberhaupt!?quote:
LOLquote:Op maandag 16 april 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Al die COSsert... Wat is die uil!?
Denk dat de helft nieteens weet wat ONZ isquote:Op maandag 16 april 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
*zal ff niets roepen over n00bs of kutnewbies![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef Ashrak het volgende:
Ja, ga nu echt een feessie bouwen ....
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef Ashrak het volgende:
Ja, ga nu echt een feessie bouwen ....
Slaap lekker allemaal
Ga je gang!quote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Sommige dingen zitten ook zo ingebakken hè... ik zat te wachten op een vraag in de SC of COS wat ONZ was en in gedachten riep ik al: ONZ is op 49.....
quote:Op maandag 16 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
Bij de Libelle hebben ze dan ook nog nooit van ORLY gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |