Ik geloof dat onderhand elk actief ONZ topic nu vol staat met uiltjes uit elke hoekquote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig, vorig jaar was er zo'n fantastisch topic met allemaal ORLY plaatjes...
Ik had ze in KLB ook al gezien... en die steeds groter wordende...quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat onderhand elk actief ONZ topic nu vol staat met uiltjes uit elke hoek![]()
God wat een geniale humor hebben die gasten ook...quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ze in KLB ook al gezien... en die steeds groter wordende...
En arme Remlof maar kloonscannenquote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Ook dat nog, en daar worden ze helemaal para van....
Jij staat 3 plaatsjes lager ofzo!quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Klore, heb je behalve hier in ONZ ook nog zo erg lopen baggeren??? Damn... das wel heel ernstig![]()
Oh het is het overall postoverzicht.... ik was al bang dat je dat bovenop je DGK posts baggerdequote:
Pfff, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet, ik bagger niet,quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh het is het overall postoverzicht.... ik was al bang dat je dat bovenop je DGK posts baggerde
De ideeen die ik heb komen vast niet door de censuur-commissie heen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobasca, heb jij enig idee wat voor straf er staat op het door een trio-post heen posten?
Serieus, als ik een topic report stuur...quote:Op zondag 15 april 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De ideeen die ik heb komen vast niet door de censuur-commissie heen.![]()
Uiteraard....quote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof je niet op je vingers kan natellen wat er dus in dat topic gebeurt![]()
Trio-post zijn drie posts van dezelfde user achter elkaar.quote:Op zondag 15 april 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
En btw. zonder mij zijn jullie een duo....
Probeer t ff bij een andere libelle-kloon.quote:Op zondag 15 april 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trio-post zijn drie posts van dezelfde user achter elkaar.
Dat kan je zien aan een klein drietje boven de post als de user er mee bezig is...
Dan moet je dus even wachten
HOAX!quote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Probeer t ff bij een andere libelle-kloon.![]()
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 15 april 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehhhhhhh.... Je begint hem te knijpen he?!!![]()
Verklaar je me nu de oorlog?quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds ik kan dobberen moet ik zelluf m'n prooi verslinden.
Is dat een plaatselijke uitdrukking, of kom ik beschonken over?quote:Op maandag 16 april 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Lurker!
quote:Op maandag 16 april 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat een plaatselijke uitdrukking, of kom ik beschonken over?![]()
Ik zat dus eerst te denken om er een topic over te openen zodat ze daar kunnen feliciteren, maar dit is zo wel over denk ik...quote:
Euhm, wat was dan WEL de bloody limit?quote:Op maandag 16 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
En daar had ik het niet eens over
Maar dat had het idd ook kunnen zijn... dat dan wel weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |