heb je de 155 verkocht?quote:
net een minuutjequote:
Foto's inclusief de gezichtenquote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net een minuutjehet hele stuk 130 gereden, zlefs even de 138 aangetipt
maar toen ging ie stinken
En een stukje 110 gerede, omdat er een VanClee (kitcarterreinwagen op eendbasis) voor me reed. Die vielen bijna uit hun auto van verbazing dat er een visa achter ze zat, en nog een keer toen ik ze een kwartier later met 130 voorbij stoof
gelijk nieuwe vrouwtje voor in je nieuwe huisje gescoord?quote:Als hje in Fryslân een auto op de foto zet: "Wat mot je?"
Als je in Limburg een auto op de foto zet: "je meot dit knopje ook op de foto zetten! en dit schakelaartje! En je meot bij me in zuid frankrijk op vakantie komen!"![]()
* lipje zet stoffer en blik klaarquote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef BoJo het volgende:
ik ben he-le-maal kapot van het beachvolleyballen![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Als hje in Fryslân een auto op de foto zet: "Wat mot je?"
Als je in Limburg een auto op de foto zet: "je meot dit knopje ook op de foto zetten! en dit schakelaartje! En je meot bij me in zuid frankrijk op vakantie komen!"![]()
Bijnaquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet lachenZe is zo goed als zeker verkocht
Heb je al een andere "gamertag"?quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet lachenZe is zo goed als zeker verkocht
Neequote:Op zondag 15 april 2007 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een andere "gamertag"?
Bo's rammeltjequote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bijna
Had last van een irritante rammel, bleek een los getrilde bout te zijn onder bij het spruitstuk
quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2.0 V6 Turbo op het oogIk vond dat die 3.0 24v teveel had gelopen.
Yep, beide gewoon een losse boutquote:
Wat voor BMW?quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooi spul
![]()
Vanmiddag heb ik naar BMW's zitten kijken en Alfa's en allemaal ander duur spul![]()
325 uit 98 ofzo Mits origineel enzoquote:
Inderdaad, zonde van zo'n auto/quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jammer dat er zo's tuigsfeer omheen hangt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |